abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 14:52:51 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76221880
Mart neuzelt weer even verder door.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76221888
Mart zit al dagen poep te praten inderdaad.
pi_76221925
Godver, is het al begonnen?

Zit nog op mn werk
Ik ben van pindavlees
  woensdag 30 december 2009 @ 14:54:04 #54
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76221929
Ik vind dat Mart gelijk heeft. Het is absoluut geen toernooi met spanning en niveau.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  woensdag 30 december 2009 @ 14:54:59 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_76221973
Raad het citaat:
quote:
en hierbij meld ik me ook vrijwillig aan voor de ploegenachtervolging
Edit: Oh, te laat.
Géén kloon van tvlxd!
pi_76221982
Staat daar nou 'Oenema/Timmers'
pi_76222039
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Barca het volgende:
Ik vind dat Mart gelijk heeft. Het is absoluut geen toernooi met spanning en niveau.
Geen niveau? Dat vind ik complete onzin. Op sommige afstanden ligt het niveau voor Nederlandse begrippen erg hoog, op sommige afstanden niet, maar dat ligt het het hele seizoen al niet. Dus wat dat betreft snap ik niet wat je lult (alweer).
  woensdag 30 december 2009 @ 14:57:30 #58
30220 Barca
pi_76222073
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:37 schreef RandyK het volgende:
Onvoorstelbaar dat er hier mensen zijn die serieus Tuitert en Kuipers, Gerritsen en Van Riessen als goede aanvullingen zien op de ploegenachtervolging. Bij de dames is het 6 rondjes, enig idee wat het PR van laatstgenoemde dames is op de 3km? Kuipers zelfde verhaal.
Tuitert en Wennemars zouden gezien hun allround verleden erbij kunnen maar de TP heeft al meerdere keren laten zien dat wedstrijden verloren worden doordat mensen lossen omdat ze de afstand niet aankunnen, waarom dan een risico nemen door het opstellen van een sprinter als je met een WOH of Blokhuijsen iemand met meer duurvermogen beschikbaar hebt. vdKieft, De Jong en De Vries staan ook nog op lijstjes, maar missen waarschijnlijk de snelheid voor de rondjes 28.0, dus ja, toch wel fijn dat we een aanwijsplek beschikbaar hebben om een gouden plek veilig te stellen.
Maar maak dan in een veel eerder stadium DUIDELIJK kenbaar wie de kandidaten zijn, in welke volgorde en waarom!

Het landsbelang telt, maar hou het transparant. Anders heeft het, zoals ieder jaar met al die liefdeskruisjes en bruine steretjes, weer de schijn van vriendjespolitiek!

(Let wel: het is geen kritiek op jouw bericht!)
  woensdag 30 december 2009 @ 14:58:31 #59
30220 Barca
pi_76222107
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:56 schreef TheArt het volgende:

[..]

Geen niveau? Dat vind ik complete onzin. Op sommige afstanden ligt het niveau voor Nederlandse begrippen erg hoog, op sommige afstanden niet, maar dat ligt het het hele seizoen al niet. Dus wat dat betreft snap ik niet wat je lult (alweer).
Dank u voor de belediging!
pi_76222240
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:57 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar maak dan in een veel eerder stadium DUIDELIJK kenbaar wie de kandidaten zijn, in welke volgorde en waarom!

Het landsbelang telt, maar hou het transparant. Anders heeft het, zoals ieder jaar met al die liefdeskruisjes en bruine steretjes, weer de schijn van vriendjespolitiek!

(Let wel: het is geen kritiek op jouw bericht!)
Ik vind het vrij duidelijk hoor, het is wel enigszins ingewikkeld, maar dat is onvermijdelijk volgens mij. Ik heb nog niemand een duidelijk beter alternatief zien geven.
pi_76222319
De ploeteraar aan de start.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:03:21 #62
30220 Barca
pi_76222330
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:01 schreef Helly het volgende:

[..]

Ik vind het vrij duidelijk hoor, het is wel enigszins ingewikkeld, maar dat is onvermijdelijk volgens mij. Ik heb nog niemand een duidelijk beter alternatief zien geven.
Nou, wie vormen er dan de ploeg voor de ploegenachtervolging? En op basis van welke criteria? Waarom wordt straks Jantje wel aangewezen en Pietje niet?

Helaas Paulien.
pi_76222374
Tijd voor vers bloed bij TVM.
pi_76222385
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:03 schreef Barca het volgende:

[..]

Nou, wie vormen er dan de ploeg voor de ploegenachtervolging? En op basis van welke criteria? Waarom wordt straks Jantje wel aangewezen en Pietje niet?

Helaas Paulien.
Dat is aan Wopke de Vegt in samenspraak met de trainers, maar wel rekenend houden met de matrix. Logischer kan niet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 december 2009 @ 15:06:57 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76222468
*Ook maar eens inschakeld
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76222469
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Helly het volgende:
Het lijkt weer nergens op idd.
pi_76222486
quote:
Op woensdag 30 december 2009 14:53 schreef Helly het volgende:
Na gister nam ik hem al niet meer serieus (ja toen pas ) toen hij telkens Van der Sar zei
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 30 december 2009 @ 15:07:56 #68
30220 Barca
pi_76222501
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat is aan Wopke de Vegt in samenspraak met de trainers, maar wel rekenend houden met de matrix. Logischer kan niet.
Maar de matrix is er voor individuele afstanden. De ploegenachtervolging is niet meegenomen in de matrix. Dus blijft de vraag: wie vormen de achtervolgingsploeg en waarom? Echt ... ik vind dat een aanwijsplek minstens de schijn van vriendjespolitiek draagt. Daarmee toon je opnieuw het amateurisme van deze folklore.
pi_76222565
Voor de achtervolgingsploeg hadden ze idd wel beter van te voren kunnen aangeven wie er in aanmerking komen en op basis waarvan ze selecteren. Dat is nu in nevelen gehuld. Je hebt idd de kans dat het op vriendjespolitiek lijkt.
pi_76222596
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:07 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar de matrix is er voor individuele afstanden. De ploegenachtervolging is niet meegenomen in de matrix. Dus blijft de vraag: wie vormen de achtervolgingsploeg en waarom? Echt ... ik vind dat een aanwijsplek minstens de schijn van vriendjespolitiek draagt. Daarmee toon je opnieuw het amateurisme van deze folklore.
Dat van die aanwijsplek was van tevoren gewoon bekend. Dit amateurisme noemen slaat nergens op, Bert van Marwijk wijst straks 23 man aan voor het WK, is dat ook amateuristisch dan?
pi_76222607
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:04 schreef Ericr het volgende:
Tijd voor vers bloed bij TVM.
Dat klinkt dubieus
pi_76222623
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:09 schreef Wombcat het volgende:
Voor de achtervolgingsploeg hadden ze idd wel beter van te voren kunnen aangeven wie er in aanmerking komen en op basis waarvan ze selecteren. Dat is nu in nevelen gehuld. Je hebt idd de kans dat het op vriendjespolitiek lijkt.
Dat hebben ze van tevoren aangegeven en dat is een heel lijstje. En dat is heel logisch ook, want je kan het lijstje wel beperken, maar als iemand van buiten het lijstje beter blijkt te zijn dan de mensen op het lijstje, krijg je sowieso problemen.
pi_76222633
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:07 schreef Barca het volgende:

[..]

De rijders worden bepaald aan de hand van de personen die in de matrix staan (en dus naar de spelen mogen), de aanwijsplek is er puur en alleen om ervoor te kunnen zorgen dat er nog iemand kan worden aangewezen voor de TP, mocht dat nodig zijn, niks met vriendjespolitiek te maken, maar meer om een extra medaille te kunnen halen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_76222653
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat hebben ze van tevoren aangegeven en dat is een heel lijstje. En dat is heel logisch ook, want je kan het lijstje wel beperken, maar als iemand van buiten het lijstje beter blijkt te zijn dan de mensen op het lijstje, krijg je sowieso problemen.
Waar is dat lijstje dan?
En op basis waarvan doen ze de selectie?
pi_76222712
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waar is dat lijstje dan?
En op basis waarvan doen ze de selectie?
Oh geen idee, dat hebben ze op tv eens opgenoemd. Dus het is wel bekend. Dat het bij ons niet algemeen bekend is, wil nog niet zeggen dat er geen is en vooral dat niet op basis daarvan o.a. wordt bepaald wie meegaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')