waarom was ie deze week dan wel open? Speciale reden?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Python is normaal nooit open in de hele Winter Efteling anders hoor. Enige uitzondering was deze week op alle 10 oid jaren.
Ieder jaar is die anders...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vond je van je eerste naamTT?
En ja, maar het is wel een ander design
Tofquote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweldig, mijn hart smolt, ontroering maakte zich meester van mij
Die heb ik niet opquote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker! Prima tent, lekkere cocktails
Mja. Die was er iddquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
waarom was ie deze week dan wel open? Speciale reden?
En dan is mijn logische vervolgvraag: wat was dan die reden?quote:
Ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
En dan is mijn logische vervolgvraag: wat was dan die reden?
Dus ook die blauw-gele van vorig jaar, die is echt koningsquote:
Die oranje heb ik volgens mij ook ergens. Dat was van de winter 2006/2007 denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dus ook die blauw-gele van vorig jaar, die is echt koningsIk heb ook nog de originele oranje met zwart bolletje
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de Python in ieder geval overleefd
Moest je wel werken vandaag Tegan?
Waar ergens of wil je dat stil houden?quote:
De meeste mensen komen daar wel levend uitquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de Python in ieder geval overleefd
Moest je wel werken vandaag Tegan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
De meeste mensen komen daar wel levend uit
Jammer dus je gaat niet vertellen waarom de betreffende attr normaal niet in de winter open is?quote:
Dat kan je zelf toch wel invullenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dus je gaat niet vertellen waarom de betreffende attr normaal niet in de winter open is?
Eh, ik stond niet op mijn vaste plek dus zo boeiend was het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar ergens of wil je dat stil houden?
Ja hallo, ik ben nieuwsgierig! Misschien ben ik wel voorbij je gelopen ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, ik stond niet op mijn vaste plek dus zo boeiend was het niet. Uit je posts kan ik iig opmaken dat ik dicht bij je ben geweest
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |