waarom was ie deze week dan wel open? Speciale reden?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Python is normaal nooit open in de hele Winter Efteling anders hoor. Enige uitzondering was deze week op alle 10 oid jaren.
Ieder jaar is die anders...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vond je van je eerste naamTT?
En ja, maar het is wel een ander design
Tofquote:Op woensdag 30 december 2009 22:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Geweldig, mijn hart smolt, ontroering maakte zich meester van mij
Die heb ik niet opquote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker! Prima tent, lekkere cocktails
Mja. Die was er iddquote:Op woensdag 30 december 2009 22:30 schreef Guard het volgende:
[..]
waarom was ie deze week dan wel open? Speciale reden?
En dan is mijn logische vervolgvraag: wat was dan die reden?quote:
Ja...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
En dan is mijn logische vervolgvraag: wat was dan die reden?
Dus ook die blauw-gele van vorig jaar, die is echt koningsquote:
Die oranje heb ik volgens mij ook ergens. Dat was van de winter 2006/2007 denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dus ook die blauw-gele van vorig jaar, die is echt koningsIk heb ook nog de originele oranje met zwart bolletje
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de Python in ieder geval overleefd
Moest je wel werken vandaag Tegan?
Waar ergens of wil je dat stil houden?quote:
De meeste mensen komen daar wel levend uitquote:Op woensdag 30 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb de Python in ieder geval overleefd
Moest je wel werken vandaag Tegan?
quote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
De meeste mensen komen daar wel levend uit
Jammer dus je gaat niet vertellen waarom de betreffende attr normaal niet in de winter open is?quote:
Dat kan je zelf toch wel invullenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Jammer dus je gaat niet vertellen waarom de betreffende attr normaal niet in de winter open is?
Eh, ik stond niet op mijn vaste plek dus zo boeiend was het nietquote:Op woensdag 30 december 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar ergens of wil je dat stil houden?
Ja hallo, ik ben nieuwsgierig! Misschien ben ik wel voorbij je gelopen ofzoquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh, ik stond niet op mijn vaste plek dus zo boeiend was het niet. Uit je posts kan ik iig opmaken dat ik dicht bij je ben geweest
.
Dat ken ik van de Tilburgse Kermis.. ook zo iets apartsquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een pijne voet door al dat slenteren
uhm je komt met bevroren ledematen eruit in de winter?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel invullen.
Echt niet normaalquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat ken ik van de Tilburgse Kermis.. ook zo iets aparts
Ik had knal rode handenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm je komt met bevroren ledematen eruit in de winter?
Ach, misschien ben ik ook ooit wel langs je gelopen in Tilburg, op de Uni bijvoorbeeldquote:Op woensdag 30 december 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben nieuwsgierig! Misschien ben ik wel voorbij je gelopen ofzo
Ja, maar dat is andersquote:Op woensdag 30 december 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach, misschien ben ik ook ooit wel langs je gelopen in Tilburg, op de Uni bijvoorbeeld.
had je zo'n wandelwagentje moeten nemen bij de ingangquote:Op woensdag 30 december 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een pijne voet door al dat slenteren
Daar pas ik niet inquote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
had je zo'n wandelwagentje moeten nemen bij de ingang
Ik geef het opquote:Op woensdag 30 december 2009 22:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies hetzelfde ben ik dan hoor.
Wat erger is dat iedereen die in de rij staat meteen een verrekte nek krijgt om te zien "wie er voorkruipt", en ze direct al een oordeel klaar hebben of dat wel of niet terecht is, als er een keer iemand gebruikt maakt van die mogelijkheid.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is niet de reden dat daar een aparte rij voor is, en daarnaast vind ik mensen die daar gebruik van maken zonder reden maar heel stom.
En daar heb je ook helemaal gelijk in. Het is dat je ze niet zomaar mag weigeren want anders had ik er zo een heel aantal tegen gehouden toen ik er werkte. Maar tis wel heel tof dat je als begeleider zo mee kan met meerdere mensen als je iemand in een rolstoel hebt.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
Maar dat is niet de reden dat daar een aparte rij voor is, en daarnaast vind ik mensen die daar gebruik van maken zonder reden maar heel stom.
Ik heb wel eens in het schip gezeten met een hele bups "die door de andere ingang binnenkwamen", maar toen was er ook eigenlijk geen wachttijd (één schommeltje wachten ofzo als je bovenin wou, in het midden was het meteen aan de beurt)quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Bovendien kruipen ze ook niet echt voor, want er mag maar een invalide per ronde mee... Maw, bij lange rijen moeten hun ook een uur ofzo wachten.
quote:Op woensdag 30 december 2009 23:14 schreef styliste het volgende:
[..]
En daar heb je ook helemaal gelijk in. Het is dat je ze niet zomaar mag weigeren want anders had ik er zo een heel aantal tegen gehouden toen ik er werkte. Maar tis wel heel tof dat je als begeleider zo mee kan met meerdere mensen als je iemand in een rolstoel hebt.
Dat is het nadeel van zulke regels. Mensen gaan er altijd misbruik van maken, en dat kan je niet tegenhouden.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in het schip gezeten met een hele bups "die door de andere ingang binnenkwamen", maar toen was er ook eigenlijk geen wachttijd (één schommeltje wachten ofzo als je bovenin wou, in het midden was het meteen aan de beurt)
Vreselijke mensen zijn datquote:Op woensdag 30 december 2009 23:18 schreef Tegan het volgende:
Vriendin van mij loopt haar hele leven met een kruk, en zij gaat dus wel in een rolstoel als ze in de Efteling is omdat ze die lange afstanden niet kan maken, maar mensen kijken haar toch vuil aan dat ze toch kan lopen...
Ik weet niet of het misbruik maken was, ze waren allemaal verstandelijk gehandicapt (met een paar begeleiders natuurlijk)..... Kun je dan in de rij staan? Ja dat kan. Vind ik het erg dat ze via de andere ingang komen? Nee dat niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 23:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Dat is het nadeel van zulke regels. Mensen gaan er altijd misbruik van maken, en dat kan je niet tegenhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |