Jeuj!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Sorry, ben heel de dag druk bezig geweest. Ik heb gewoon een keuken
Komt wel goed schatjequote:
Zou je denken?quote:
Tof!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Ik geloof je graagquote:
Party in 013?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Messenga het volgende:
Hoii
Wat is er morgen in Tilburg te doen?
Wat was je vroeg weg uit de Eftelingquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geloof je graag![]()
Hmm... Ik ga zo slapen denk ik
Half 6 ofzo... Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat was je vroeg weg uit de Efteling.
Waarom slaap je daar?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Stuurloos het volgende:
Verstandig, ik slaap lekker op mn werk. Zo eerst een warme douche, balen dat ik mn boek vergeten ben
Hoe denk jequote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Half 6 ofzo... Hoe weet jij dat?
Morgen om 7 uur weer beginnen, kan een half uur later opstaan en scheelt me weer 50 km benzinequote:
Door mijn "eet"post?quote:
Groot gelijk heb je danquote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Morgen om 7 uur weer beginnen, kan een half uur later opstaan en scheelt me weer 50 km benzine
dit jaar wel genoeg tijd om uit te brakken idd (als je niet in het weekend hoeft te werken).quote:Op woensdag 30 december 2009 21:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mwa nee, en daarna 2 dagen vrij.. dus lekker uitbrakken overmorgen
Heb je mij zien waggelen?quote:
Moet zondagmorgen weer om 8 uur beginnen, is geen probleem.. lekker rustigquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
dit jaar wel genoeg tijd om uit te brakken idd (als je niet in het weekend hoeft te werken).
Pics neededquote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Ik heb mijzelf niet zien waggelenquote:
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Gemiddelde 15 - 30 minuten wachten en bij de Droomvlucht 45. Python was open!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Druk? Wat was er gesloten? Python zeker
Ja das tijd genoeg om te herstellenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Moet zondagmorgen weer om 8 uur beginnen, is geen probleem.. lekker rustig
Mmm.. valt mee, alleen jammer van het weer. Met wie ben je gegaan?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Gemiddelde 15 - 30 minuten wachten en bij de Droomvlucht 45. Python was open!
Vliegende Hollander / Pagode / Waterbaan waren dicht
Met een oud collegaatjequote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mmm.. valt mee, alleen jammer van het weer. Met wie ben je gegaan?
Droomvlucht wacht je altijd het langst heb ik de indruk.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Gemiddelde 15 - 30 minuten wachten en bij de Droomvlucht 45. Python was open!
Vliegende Hollander / Pagode / Waterbaan waren dicht
De must van '63?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een oud collegaatje
En daarna nog in Tilburg gaan eten, dus dat was gezellig. Ach, het weer was prima met een unoxmuts op
Ja inderdaad, maar dat vind ik ook niet ergquote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Droomvlucht wacht je altijd het langst heb ik de indruk.
Haha.. lekker oranje, waar heb je gegeten?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een oud collegaatje
En daarna nog in Tilburg gaan eten, dus dat was gezellig. Ach, het weer was prima met een unoxmuts op
Dat red ik makkelijk, het zijn toch geen zuipers bij mn schoonfamiliequote:Op woensdag 30 december 2009 22:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja das tijd genoeg om te herstellen
Nee, geen oranjequote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha.. lekker oranje, waar heb je gegeten?
Een broodje Unox in Tilburg?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, geen oranjeEn een Broodje unox, haha
Kreeg je weer eens Unox-muts bij die broodjes Unox? Ik heb er daar nog 4 van liggen van een dagje Eftelingquote:Op woensdag 30 december 2009 22:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Met een oud collegaatje
Wat vond je van je eerste naamTT?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kreeg je weer eens Unox-muts bij die broodjes Unox? Ik heb er daar nog 4 van liggen van een dagje Efteling
Hehehe dat scheelt idd, als je met beschaafde mensen een feestje viert kijk je er wel voor uit om als enige tipsy/dronken te wordenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha.. lekker oranje, waar heb je gegeten?
[..]
Dat red ik makkelijk, het zijn toch geen zuipers bij mn schoonfamilie
Heb jij ook die blauw-gele achtige?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, geen oranjeEn een Broodje unox, haha
Geweldig, mijn hart smolt, ontroering maakte zich meester van mijquote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat vond je van je eerste naamTT?
En ja, maar het is wel een ander design
Lekker! Prima tent, lekkere cocktailsquote:
Oh daar kijk ik zeker wel voor uitquote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe dat scheelt idd, als je met beschaafde mensen een feestje viert kijk je er wel voor uit om als enige tipsy/dronken te worden
Python is normaal nooit open in de hele Winter Efteling anders hoor. Enige uitzondering was deze week op alle 10 oid jaren.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:22 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Druk? Wat was er gesloten? Python zeker
Ik heb dezelfde "band" als deze en dan met ijssterren erop i.p.v. strepen: http://lh5.ggpht.com/_QOK(...)Or9c3pI/PC080056.JPGquote:Op woensdag 30 december 2009 22:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb jij ook die blauw-gele achtige?
Jij kan het wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Python is normaal nooit open in de hele Winter Efteling anders hoor. Enige uitzondering was deze week op alle 10 oid jaren.
Ja, ik stond er ook van te kijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Python is normaal nooit open in de hele Winter Efteling anders hoor. Enige uitzondering was deze week op alle 10 oid jaren.
Cool is diequote:Op woensdag 30 december 2009 22:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde "band" als deze en dan met ijssterren erop i.p.v. strepen: http://lh5.ggpht.com/_QOK(...)Or9c3pI/PC080056.JPG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |