Jeuj!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Sorry, ben heel de dag druk bezig geweest. Ik heb gewoon een keuken
Komt wel goed schatjequote:
Zou je denken?quote:
Tof!quote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Ik geloof je graagquote:
Party in 013?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:16 schreef Messenga het volgende:
Hoii
Wat is er morgen in Tilburg te doen?
Wat was je vroeg weg uit de Eftelingquote:Op woensdag 30 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik geloof je graag![]()
Hmm... Ik ga zo slapen denk ik
Half 6 ofzo... Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat was je vroeg weg uit de Efteling.
Waarom slaap je daar?quote:Op woensdag 30 december 2009 22:17 schreef Stuurloos het volgende:
Verstandig, ik slaap lekker op mn werk. Zo eerst een warme douche, balen dat ik mn boek vergeten ben
Hoe denk jequote:Op woensdag 30 december 2009 22:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Half 6 ofzo... Hoe weet jij dat?
Morgen om 7 uur weer beginnen, kan een half uur later opstaan en scheelt me weer 50 km benzinequote:
Door mijn "eet"post?quote:
Groot gelijk heb je danquote:Op woensdag 30 december 2009 22:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Morgen om 7 uur weer beginnen, kan een half uur later opstaan en scheelt me weer 50 km benzine
dit jaar wel genoeg tijd om uit te brakken idd (als je niet in het weekend hoeft te werken).quote:Op woensdag 30 december 2009 21:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Mwa nee, en daarna 2 dagen vrij.. dus lekker uitbrakken overmorgen
Heb je mij zien waggelen?quote:
Moet zondagmorgen weer om 8 uur beginnen, is geen probleem.. lekker rustigquote:Op woensdag 30 december 2009 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
dit jaar wel genoeg tijd om uit te brakken idd (als je niet in het weekend hoeft te werken).
Pics neededquote:Op woensdag 30 december 2009 22:12 schreef styliste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |