quote:And I always liked the story where a British officer was looking for volunteers to jump out of an airplane behind enemy lines in Burma in WW2. He explained the mission to a Gurkha company and then asked for volunteers to raise there hands, only three Gurkhas raised there hands, he was suprised by this because he had heard about the Gurkhas bravery. He then had a word with the translator and realised that he had failed to mention that they would be wearing parachutes! when he informed the Gurkhas that they would be wearing parachutes they all put their hands up.
Die lui zijn gek, als ze dat mes trekken moet er bloed vloeien. Heb verhalen gehoord dat ze zo'n ghurka wel eens gevraagd hebben om hem te laten zien. Pax haalt mes eruit en voordat hij hem opbergt snijdt hij z'n handpalm open...wat een gekkenquote:
klopt, het lemmet moet bloed proeven voor hij weer in de schede mag worden gedaan...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:39 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die lui zijn gek, als ze dat mes trekken moet er bloed vloeien. Heb verhalen gehoord dat ze zo'n ghurka wel eens gevraagd hebben om hem te laten zien. Pax haalt mes eruit en voordat hij hem opbergt snijdt hij z'n handpalm open...wat een gekken
Zo heb ik nog wel meer verhalen over die lui...
Speltip nr 47: Zet ze niet bij Pakistaanse VN troepen in een kamp.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
klopt, het lemmet moet bloed proeven voor hij weer in de schede mag worden gedaan...
omg.....ik wist het antwoord gewoonquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:20 schreef Andyy het volgende:
Tunguska?
ahhh ok.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:58 schreef TheSpaceman het volgende:
Andyy moet eigenlijk eerst nog ff bevestigen!
Maar als ik een gokje mag wagen op de nieuwe foto. Ik zou zelf zeggen dat het flares zijn...
Ik keur dit andwoord goedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:08 schreef thesystem het volgende:
Ik zou eerder zeggen een draagbare wegwerp vlammenwerper.....hand thrower...T/M 34
Voor een flare gun is die gewoon te lang, en ik vind de 'kop' zo raar....
Confetti !?!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ahhh ok.
Maar thesystem zit er idd heel dicht bij
Wat exact schiet het af?
De HAFLA welke fosfor afschiet. Lijkt idd op confetti hehequote:Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef TheSpaceman het volgende:
[..]
Confetti !?!![]()
Ik geef op, ik weet het niet...
de antenne geeft bijna zeker garantie voor vhf radio verkeerquote:Op zondag 3 januari 2010 13:25 schreef TheSpaceman het volgende:
Aan de tekst te lezen, lijkt het wel een hele robuuste mobiele telefoon met GPS plaatsbepaling.
Merk en type zou ik niet kunnen zeggen...
Het is geen plugr iigquote:Op zondag 3 januari 2010 13:30 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb hem nog nooit gezien, maar ziet eruit als een free-channel radio met GPS-positioneringsysteem, waar de GPS prominenter aanwezig is dan normale radio's.
Engels?
Edit: teveel functies op de schakelaar voor een FC
godver, ik ga me schamenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 03:56 schreef demspec het volgende:
Het antwoord waar ik naar op zoek was, was pzf3 IT (improved tandem, te zien aan de 3 delige staaf voorop) met DYNARANGE afvuurmechanisme. Hij die zich geroepen voelt mag een nieuwe plaatsen.
Close Quarter Battle Rifle, Mod van een M4 dus. Maar duh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:41 schreef Andyy het volgende:
Ik zag dat die uitklapfinnen had en moest gelijk daaraan denken
Hoe heet dit wapen?(specifieke mod)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:19 schreef Vortix het volgende:
[..]
Close Quarter Battle Rifle, Mod van een M4 dus. Maar duh.
Als ik de afkorting uit mijn hoofd goed heb overigens.
Uiteraard maar we hebben hier een ander mechanisch vizierquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:03 schreef thesystem het volgende:
Naja, die beugel kan er wel gewoon op. Die is namelijk afneembaar
Ik reken hem goed.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:28 schreef Nobu het volgende:
[..]
Radarsysteem van de Patriot, geen idee hoe dat ding heet verder.
Correctquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:00 schreef thesystem het volgende:
Embrear Super Tucano?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |