abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 3 januari 2010 @ 18:51:41 #201
137949 Disana
pi_76368117
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:38 schreef AryaMehr het volgende:
De volgende grote demonstratie wordt overigens over een maand weer verwacht, waar de Islamitisch Republiek normaliter de revolutie van 1979 viert. Ashura achtige toestanden worden weer verwacht.
Ik hou mijn hart vast na de beelden die we onlangs zagen.
  zondag 3 januari 2010 @ 18:53:20 #202
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76368198
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef DeParo het volgende:

[..]

Gaan we hier niet meer op reageren AryaMehr of vind je dat ik mijn expertise nu wel genoeg heb bewezen. Haha.
Nee, je expertise is mij nog duidelijk geworden. Je hebt Wikipedia-kennis, meer niet. Maar goed, ik ben van plan te reageren wanneer ik meer tijd heb. Ik heb het globaal doorgenomen, maar het bevat echt veel onzin.
pi_76368315
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:11 schreef Human82 het volgende:

[..]

Juist ja.

Hoor hem praten: "dit regime moet gewoon weg of plaatsmaken voor een meer effectieve rationele regering met het oog op het Westen en Israel in positieve zin".

Effectief en rationeel voor het westen ja. Voor de emperialistische oorloghoeren. Pomp de ene en andere kant vol met geld en haat en laat ze gewoon lekker oorlog voeren. Lekker baby's en kinderen dood, maar wat maakt het voor hun uit? Als ze maar hun zin krijgen. Olie, gas, opium en al het andere wat ze niet kunnen vinden in hun eigen landen.

Al die oorlogen hebben alleen maar die ashkanian joden (nep joden afkomstig uit Khazaria, ik heb alleen respect voor echte joden) steeds meer macht gegeven. Met als gevolg al die internationale bankiers die het voor het zeggen hebben over heel de wereld. Ik heb het over de Rothschilds, Rockefellers etc.

In Iran leven er meer dan 30 miljoen Azeri en Kaskay Turken. Deze worden ook allemaal geassimileerd.
Ik weet dat dictatuur niet goed is, maar denk je echt dat het Westen voor vrede zal zorgen? NEEN. Herinner je nog jaren voor Khomeini (grote cia agent)? Toen er nog wel vrede was op de straten?

De westerse machten spelen gewoon jarenlang de good cop bad cop rol. Eerst zelf al die extreem fundamentalisten aan de macht brengen en wanneer het hen uitkomt en/of wanneer men niet luistert dan het regime veranderen. Hahha!!

Deze luciferians hebben hun plannen voor 50 jaar later allaaaaang gemaakt.
Alleen respect voor echte Joden . En dan daarna zo'n stukje over rijke Joden alsof ze de wereld overnemen. Goh, dat stinkt naar anti-semitisme, zijn het niet (Neo-)Nazi's dit dat soort dingen in de ether gooien. Dat hele complotgezeik moet maar eens ophouden je hebt geen idee waar je het over hebt. Een dictatuur is niet per definitie slecht maar wel op de manier zoals het in Iran wordt uitgevoerd. Jij hebt veel kritiek op het Westen inclusief Israel. Ik durf te wedden dat jij het geen dag zou kunnen uithouden buiten deze staten. In een land als Iran bv. Soms is het goed om ergens tegen te vechten zeker als het zowel intern als extern
een gevaar vormt hmhm.
pi_76368418
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:53 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, je expertise is mij nog duidelijk geworden. Je hebt Wikipedia-kennis, meer niet. Maar goed, ik ben van plan te reageren wanneer ik meer tijd heb. Ik heb het globaal doorgenomen, maar het bevat echt veel onzin.
Ik zag anders geen onzin. Waarschijnlijk zie je gewoon dat ik gelijk heb en ik haal mijn kennis uit boeken en uit andere bronnen. Mijn vader heeft jarenlang vluchtelingen uit Iran geholpen. Dit waren Koerden die nog in de Irak-Iran-oorlog gevochten hebben. Dus ook qua dit soort verhalen ben ik op de hoogte. Sterker nog, beiden hopen we dat de staat valt, alleen zal het de komende tijd nog niet gebeuren.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:02:02 #205
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76368618
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik zag anders geen onzin. Waarschijnlijk zie je gewoon dat ik gelijk heb en ik haal mijn kennis uit boeken en uit andere bronnen. Mijn vader heeft jarenlang vluchtelingen uit Iran geholpen. Dit waren Koerden die nog in de Irak-Iran-oorlog gevochten hebben. Dus ook qua dit soort verhalen ben ik op de hoogte. Sterker nog, beiden hopen we dat de staat valt, alleen zal het de komende tijd nog niet gebeuren.
Nee, je hebt niet gelijk. Integendeel zelfs: ik zie informatie in je tekst staan wat iedereen met een snelle kijk op Wikipedia kan vinden. Ik zie weinig details, maar juist globale dingen. Bovendien heb je ongelijk.
pi_76368724
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, je hebt niet gelijk. Integendeel zelfs: ik zie informatie in je tekst staan wat iedereen met een snelle kijk op Wikipedia kan vinden. Ik zie weinig details, maar juist globale dingen. Bovendien heb je ongelijk.
Wat je bij geneeskunde leert kan je globaal ook terugvinden op wikipedia/internet. Bovendien ben ik helemaal geen tegenstander van wikipdia. Maar goed, dat jij jezelf superieur genoeg vindt om te stellen dat ik alleen daarvandaan m'n informatie heb, en dus geen mening mag vormen zegt genoeg over jou. Je zal heftig worden teleurgesteld knul. Ik kan het weten want dit soort zaken uitvogelen is een dagelijkse bezigheid en de toekomst. Details heb ik genoeg gegeven maar jij hoopt en je hoopt op een revolutie. Dat is niet rationeel.
  zondag 3 januari 2010 @ 19:13:03 #207
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76369114
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat je bij geneeskunde leert kan je globaal ook terugvinden op wikipedia/internet. Bovendien ben ik helemaal geen tegenstander van wikipdia. Maar goed, dat jij jezelf superieur genoeg vindt om te stellen dat ik alleen daarvandaan m'n informatie heb, en dus geen mening mag vormen zegt genoeg over jou. Je zal heftig worden teleurgesteld knul. Ik kan het weten want dit soort zaken uitvogelen is een dagelijkse bezigheid en de toekomst. Details heb ik genoeg gegeven maar jij hoopt en je hoopt op een revolutie. Dat is niet rationeel.
Ik vind mijzelf helemaal niet superieur noch vind ik dat mensen die Wikipedia raadplegen niet mogen moeten reageren. Jij vraagt aan mij of jouw expertise mij al duidelijk is geworden. Ik vind van niet. Ik herken mensen die over bepaalde onderwerpen enorm veel kennis hebben aan de details in hun tekst. Dergelijke details - informatie die nauwelijks op het internet te vinden is - vind ik in jouw tekst niet terug. Bovendien heb ik jou in dit topic al een keer eerder op verkeerde informatie betrapt: een aantal jaartallen had je fout en informatie over de landbouwhervormingen van de sjah klopte niet. Daar trek ik mijn conclusies uit.
pi_76369444
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik vind mijzelf helemaal niet superieur noch vind ik dat mensen die Wikipedia raadplegen niet mogen moeten reageren. Jij vraagt aan mij of jouw expertise mij al duidelijk is geworden. Ik vind van niet. Ik herken mensen die over bepaalde onderwerpen enorm veel kennis hebben aan de details in hun tekst. Dergelijke details - informatie die nauwelijks op het internet te vinden is - vind ik in jouw tekst niet terug. Bovendien heb ik jou in dit topic al een keer eerder op verkeerde informatie betrapt: een aantal jaartallen had je fout en informatie over de landbouwhervormingen van de sjah klopte niet. Daar trek ik mijn conclusies uit.
Haha, welke jaartallen had ik fout, ga eens na ik heb niks fout gezegd. Jij bent het niet met me eens daarom vind je mijn teksten van weinig expertise spreken. Wat kortweg onzin is want ik heb duidelijk mijn kennis laten blijken. Mbt de landbouwhervormingen zat ik goed, check hierboven maar mijn antwoord op jouw vraag daarover, lijkt me genoeg. Anders kom je morgen even naar de Universiteit Utrecht dan praten we daar nog eens verder waar ik het bewijs natuurlijk kan lten zien. Nee, ik probeer niet superieur over te komen, maar bewijs heb ik voldoende dat ik weet waarover ik praat.

Kortom dat je het niet met iemand eens bent betekent niet dat iemand meer of minder dan jij over het onderwerp weet. Jij kan het niet hebben dat ik jouw enthousiasme probeer te temperen niet zo gek hoor.
pi_76458641
-doei-

[ Bericht 99% gewijzigd door remlof op 05-01-2010 23:20:19 ]
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 22:22:07 #211
230491 Zith
pls tip
pi_76460434
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76463597
Comments weggehaald, lol wat is er gebeurd?
  † In Memoriam † dinsdag 5 januari 2010 @ 23:27:52 #213
230491 Zith
pls tip
pi_76463746
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef Doler12 het volgende:
Comments weggehaald, lol wat is er gebeurd?
Iets met illuminati en bepaalde etnische groepen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 17:39:39 #214
137949 Disana
pi_76490407
quote:
Eurodelegatie niet welkom in Iran

5 januari 2010

Iran heeft het bezoek van een groep Europarlementariërs, deze week, afgelast. Teheran geeft als reden op dat er te weinig voorbereidingstijd is voor het bezoek, dat donderdag zou beginnen. De Duitse delegatieleider Lochbihler zegt dat de afzegging bewijst dat Iran niet wil praten over de groeiende maatschappelijke onrust in het land. De delegatie van elf Europarlementariërs zou spreken met vertegenwoordigers van het regime, maar ook met oppositieleden. Ook de Nederlandse Europarlementariërs Belder (SGP) en Schaake (D66) zouden meegaan. Volgens Schaake is Iran bang voor mensen, meningen en ideeën.
http://www.radio1.nl/cont(...)-niet-welkom-in-iran
pi_77230718
Ik heb gehoord dat mensen weer de straat opgaan op 11 februari op die dag wordt de revolutie toch herdacht?
pi_77231631
Zoals ik al voorspelde is de grootste spanning al weer uit de lucht. De tijd is nog niet rijp, ik snap best dat Aryah Mehr op meer hoopt, ik hoop zelfs met hem mee maar je moet relastisch blijven en kunnen relativeren. Alhoewel ik wel hoop dat hij beseft dat in ieder geval de laatste Sjah het ook echt goed verziekt had bij de eigen bevolking, internationaal deed hij het uitstekend, maar intern was andere koek. Maja we zullen zien.
  maandag 25 januari 2010 @ 02:23:31 #217
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77237149
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef DeParo het volgende:
Zoals ik al voorspelde is de grootste spanning al weer uit de lucht. De tijd is nog niet rijp, ik snap best dat Aryah Mehr op meer hoopt, ik hoop zelfs met hem mee maar je moet relastisch blijven en kunnen relativeren. Alhoewel ik wel hoop dat hij beseft dat in ieder geval de laatste Sjah het ook echt goed verziekt had bij de eigen bevolking, internationaal deed hij het uitstekend, maar intern was andere koek. Maja we zullen zien.
Dat dacht men ook toen de protesten in Juni wat leken af te zakken en toen opeens uit het niets weer opeens oplaaiden. Zoals AryaMehr al terecht zei: je kent de Iraanse bevolking niet. Je weet niet hoe ze denken en je kent de mentaliteit niet. Mark my words: het is nog lang niet afgelopen. Bovendien wankelt het achter de schermen behoorlijk. Maar goed, dat jij je laat leiden door wat op de voorgrond gebeurt zegt genoeg. Oppervlakkige nieuwsberichten die je bevestiging doen kloppen, of niet. Terwijl het veel meer betreft.

Wat dacht je nou? Dat de miljoenen die in juni de straat opgingen zich zo makkelijk laten stoppen nu ze al zo ver zijn? Wederom een bewijs dat je er geen kaas van gegeten hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Surenas op 25-01-2010 03:28:45 ]
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
  maandag 25 januari 2010 @ 02:24:45 #218
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77237156
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:41 schreef Doler12 het volgende:
Ik heb gehoord dat mensen weer de straat opgaan op 11 februari op die dag wordt de revolutie toch herdacht?
Op die dag wordt de overwinning op de revolutie gevierd: 22 bahman. Er zijn opnieuw protesten aangekondigd en de Iraanse regering heeft al talloze maatregelen getroffen en houdt zijn hart vast.
Hij is dol op goud? Ik zal hem tegemoetkomen: nu kan hij zoveel ervan drinken als hij opkan!
pi_77246653
quote:
Op maandag 25 januari 2010 02:23 schreef Surenas het volgende:

[..]

Dat dacht men ook toen de protesten in Juni wat leken af te zakken en toen opeens uit het niets weer opeens oplaaiden. Zoals AryaMehr al terecht zei: je kent de Iraanse bevolking niet. Je weet niet hoe ze denken en je kent de mentaliteit niet. Mark my words: het is nog lang niet afgelopen. Bovendien wankelt het achter de schermen behoorlijk. Maar goed, dat jij je laat leiden door wat op de voorgrond gebeurt zegt genoeg. Oppervlakkige nieuwsberichten die je bevestiging doen kloppen, of niet. Terwijl het veel meer betreft.

Wat dacht je nou? Dat de miljoenen die in juni de straat opgingen zich zo makkelijk laten stoppen nu ze al zo ver zijn? Wederom een bewijs dat je er geen kaas van gegeten hebt.
Is er dan iets voortgekomen uit die "juli-revolutie"???? Nee, inderdaad, ik zeg niet dat de Iraanse mensen dit kalenderjaar niet meer op straat gaan ik zeg alleen dat het geen revolutie zal worden.

Jullie kennen de Iraanse bevolking ook niet, AryaMehr is een groot criticus, ook via zijn moeder van de Islam zoals het wordt gevoerd in Iran. Ik kan in zijn toon iets zien van een verlangen naar de terugkeer van de sjah. Het is dus wel duidelijk waar zijn familie ooit voor is gevlucht. Kortom, hij, en misschien jij dus ook kent de Iraanse bevolking niet. Die miljoenen die de straat opgaan die gaan niet voor jullie standpunten.
pi_77247752
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:57 schreef DeParo het volgende:
De aanloop naar een nieuwe opstand/revolutie zal niet geleidelijk zijn. Je kan het vuur een paar keer doven, maar eens zal het vuur te groot zijn. Wanneer dat zal zijn kan niemand voorspellen. De geest is uit de fles en of er nu wel of geen spanning is zegt niets.
pi_77247812
quote:
Op maandag 25 januari 2010 02:23 schreef Surenas het volgende:

[..]

Je kan een hond elke keer slaan - ik wil het Iraanse volk niet met honden vergelijken - een hond wordt dan bang maar ook onvoorspelbaar en zal uiteindelijk wraak nemen.
pi_77248172
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Is er dan iets voortgekomen uit die "juli-revolutie"???? Nee, inderdaad, ik zeg niet dat de Iraanse mensen dit kalenderjaar niet meer op straat gaan ik zeg alleen dat het geen revolutie zal worden.

Jullie kennen de Iraanse bevolking ook niet, AryaMehr is een groot criticus, ook via zijn moeder van de Islam zoals het wordt gevoerd in Iran. Ik kan in zijn toon iets zien van een verlangen naar de terugkeer van de sjah. Het is dus wel duidelijk waar zijn familie ooit voor is gevlucht. Kortom, hij, en misschien jij dus ook kent de Iraanse bevolking niet. Die miljoenen die de straat opgaan die gaan niet voor jullie standpunten.
En jij kent de Iraanse bevolking gelukkig wel. Mensen die de straat opgaan gaan voor verschillende standpunten de straat op. Dus ook voor onze standpunten.
pi_77249838
quote:
Op maandag 25 januari 2010 14:29 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

En jij kent de Iraanse bevolking gelukkig wel. Mensen die de straat opgaan gaan voor verschillende standpunten de straat op. Dus ook voor onze standpunten.
Wat zijn je standpunten????
Afschaffing van opleggen Islam???? Terugkeer van de Sjah???? Ik ben heel nieuwschierig!!!!
  maandag 25 januari 2010 @ 15:17:31 #224
262263 Surenas
razm-o-bazm
pi_77250256
quote:
Op maandag 25 januari 2010 13:49 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er is heel veel voortgekomen uit de protesten die sinds juni hebben plaatsgevonden: de mensen zijn niet meer bang, de geest is uit de fles, interne verdeeldheid en een regering die hals over kop maatregelen probeert te treffen om alle protesten de kop in te drukken.
quote:
Jullie kennen de Iraanse bevolking ook niet, AryaMehr is een groot criticus, ook via zijn moeder van de Islam zoals het wordt gevoerd in Iran.
Hoe heb je het lef om te zeggen dat AryaMehr - die zelf van Iraanse afkomst is - zijn eigen bevolking niet kent? Zijn ouders komen uit het land, hij heeft waarschijnlijk regelmatig contact met zijn familieleden/vrienden die in Iran zitten en bezoekt het land wellicht ook nog eens. Als er één iemand hier is die weet wat er onder de bevolking speelt dan is hij dat wel.
quote:
Ik kan in zijn toon iets zien van een verlangen naar de terugkeer van de sjah. Het is dus wel duidelijk waar zijn familie ooit voor is gevlucht. Kortom, hij, en misschien jij dus ook kent de Iraanse bevolking niet. Die miljoenen die de straat opgaan die gaan niet voor jullie standpunten.
Ik heb hem volgens mij al eerder horen zeggen dat hij noch de islamitische republiek steunt noch een aanhanger van de sjah is. Dus helemaal geen verlangens naar de terugkeer van de sjah. De enige hier die de Iraanse bevolking niet kent ben jij. De miljoenen mensen die in juni de straat zijn opgegaan zijn wel degelijk de straat opgegaan om dezelfde redenen als die wij tegen het regime hebben.
pi_77250562
quote:
Op maandag 25 januari 2010 15:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat zijn je standpunten????
Afschaffing van opleggen Islam???? Terugkeer van de Sjah???? Ik ben heel nieuwschierig!!!!
Mijn standpunten zijn de standpunten van het Iraanse volk. Ik bepaal zelf geen standpunten. Wat het Iraanse volk wil dat is wat wij moeten willen.

Het opleggen van de Islam kan alleen als mensen dat zelf willen. Een terugkeer van de Shah kan alleen als mensen dat zelf willen. Een absolute monarchie kan alleen als mensen dat zelf willen. Een constitutionele monarchie idem dito.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')