Die gast bedoel ik in de post boven dezequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:45 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb idd ook dat telkens wanneer ik dat nummer hoor, moet denken aan die dansende gast met die krulletjes
Crazy Little Thing Called Lovequote:Op dinsdag 29 december 2009 19:52 schreef Cybey het volgende:
Wil wel luisteren, maar dan moet ik de Top2000 uitzetten
Wie is die gast eigenlijk? Welke Fok!-user is dit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:Die gast bij die 2 meiden met zijn sjieke moves
Lekker gek doen, uit de band springen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:13 schreef Penisbaard het volgende:
Kijk ze gaan, dansen en swingen.
Niks is ze te gek, genieten van het leven is wat ze doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Lekker gek doen, uit de band springen.
haha ik zie het ook ja, die gast rechts in beeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Montelly het volgende:
OMG!!! op 0.42 zie ik nou iemand luchtgitaar spelen om in de picture te komen bij geile fok! chickies???
Triest he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
haha ik zie het ook ja, die gast rechts in beeld.
Fok!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef Remsjo het volgende:
Waarom kunnen die mensen gewoon niet ritmisch op de muziek dansen?
Die ook lekker luchtgitaar zat te spelen?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:11 schreef Rebubbled het volgende:
Ik weet wie diegene in dat witte truishirtding is. Die staat te klappen.![]()
Pfff zwak hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
HET FILMPJE IS AL VERWIJDERD!
Die naar de ONZ meet is geweest en zich nu heel erg stil houdt.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het filmpje moet dus van een actieve fokker geweest zijn
Hij/zij moet of dit topic gelezen hebben, of er zijn reacties op het filmpje achter gelaten waar hij een mailtje van gekregen heeft...quote:Op woensdag 30 december 2009 10:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die naar de ONZ meet is geweest en zich nu heel erg stil houdt.
Mmm bij nader inzien. Als het zo moet dan is het misschien beter als het filmpje wegblijft.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:34 schreef Remsjo het volgende:
Zie die dikke trol vooraan eens even woest door der haren graaien bij elke danspas![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze staat er nog wel op
10 seconde maar
Edit: en 6 frames
Zou zomaar kunnen. Ik heb het hele filmpje niet afgekeken. Dat ga ik vanavond maar eens doen dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 10:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die ook lekker luchtgitaar zat te spelen?
Zal wel twistende Bob Ross geweest zijn of guitar hero. Of natuurlijk een van die dikke wijven, gezien de snelheid waarmee filmpje verwijderd is...quote:Op woensdag 30 december 2009 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij/zij moet of dit topic gelezen hebben, of er zijn reacties op het filmpje achter gelaten waar hij een mailtje van gekregen heeft...
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:00 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik heb het hele filmpje niet afgekeken. Dat ga ik vanavond maar eens doen dan.
@ Ratelslangetje: Wie herken jij? Zullen we uitwisselen?
Nope. En ik heb het geverifieerd bij de verdachte in kwestie. Het is een moderator.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die kale man in het midden met zo'n wit ding is Laffer.
Er is vast wel iemand die 'm heeft gedownload voor een regenachtige zondagmiddag of om zichzelf op te vrolijken.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
HET FILMPJE IS AL VERWIJDERD!
Laten we het hopen!quote:Op woensdag 30 december 2009 18:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die 'm heeft gedownload voor een regenachtige zondagmiddag of om zichzelf op te vrolijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |