Heb je eigenlijk wel helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zeg nee. Ik heb YDKJ en Over The Taupe, $OPI Metro Chic, Chinchilly en ChG Channelesque en Particuliere ziet er gewoon niet echt uniek uit, is te duur en eigenlijk vind ik dat Chanel deze keer ook flink achterloopt. Echt ieder merk heeft al een grijzige taupige gedaan.
Klinkt als een layerlakquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb Zoya Tangy opgedaan...... 8 laagjes en een topcoat! Aaaaargh!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Kunstig idd, maar het ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Blegh dooie slangenvellen op je nagels,![]()
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
't ziet er wel kunstig uit, dat dan weer wel
haha!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Blegh dooie slangenvellen op je nagels,![]()
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
't ziet er wel kunstig uit, dat dan weer wel
Ja, van rechts naar links en datzelfde doe ik op m'n nagel zeg maar..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe je de stempel "rollen" over de plate?
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, van rechts naar links en datzelfde doe ik op m'n nagel zeg maar..
hm, bij mij pakt ie dan ook niet zo goed...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukken
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.![]()
Met rollen kan je de lak uit de image drukken waardoor je dus een zootje op je nagel krijgt.
Ik heb de mijne van de 11de is ook nog neit binnen en die van de 14de welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:29 schreef Nieners het volgende:
Dag dames.
Mijn nagels zijn al een tijdje kort dus vandaar niet echt posts van mij... Ik mis m'n nagels, grrrrrrrrrrrr.
Ondertussen nog steeds geen TD bestelling binnen, 10e besteld.. heb ze vandaag toch maar gemaild.
Echt waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, mijn bestelling van de 21e is vandaag binnen gekomen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht, welke avatar, maar na 5 keer refreshen begrijp ik 'm
Ja? dan pakte 'ie bij mij al helemaal niet goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Droogt dat wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmmm, dan moet ik daar morgen toch maar eens mee gaan oefenenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.![]()
Met rollen kan je de lak uit de image drukken waardoor je dus een zootje op je nagel krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |