Whehe oh, had ik niet verwacht, die heb ik ook,. Hij ziet er bij jou feller uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, eerder neon dan koraalroze.
[..]
Hij is heeeeel lief!
[..]
Uhm, Pink Rose van Gosh. Smeert wel erg lekker ook trouwens.
[..]
Nee, deze is al eng genoeg.. hij staart. Heel veel. Dan denken we altijd dat 'ie gaat praten.
Zo, Bones kijken!
Doe ik graag maar het kunstlicht hier in huis doet echt heel erg afbreuk aan de kleur.quote:
baan in de communicatie niks voor jou?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Doe ik graag maar het kunstlicht hier in huis doet echt heel erg afbreuk aan de kleur.
Maar als ik naar mijn nagels kijk zie ik een veld vol vers mos met daarop een beetje daw in de vroege heldere ochtend. In de verte springt een eekhoorn vrolijk rond en vogeltjes zitten achter elkaar aan en maken vrolijke geluidjes. De nagellak voel zo zacht als het mos waaarover je voorzichtig streelt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
baan in de communicatie niks voor jou?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Doe ik graag maar het kunstlicht hier in huis doet echt heel erg afbreuk aan de kleur.
Maar als ik naar mijn nagels kijk zie ik een veld vol vers mos met daarop een beetje daw in de vroege heldere ochtend. In de verte springt een eekhoorn vrolijk rond en vogeltjes zitten achter elkaar aan en maken vrolijke geluidjes. De nagellak voel zo zacht als het mos waaarover je voorzichtig streelt.
Ik zeg nee. Ik heb YDKJ en Over The Taupe, $OPI Metro Chic, Chinchilly en ChG Channelesque en Particuliere ziet er gewoon niet echt uniek uit, is te duur en eigenlijk vind ik dat Chanel deze keer ook flink achterloopt. Echt ieder merk heeft al een grijzige taupige gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:04 schreef bernies het volgende:
Is de Particuliere van Chanel net zo'n must have als de Jade? Wat vinden jullie?
Niet op korte termijn en ook niet fulltime....quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, kun je me dan vertellen waar ze nog mensen nodig hebben?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Niet op korte termijn en ook niet fulltime....
Ik zie hem net op MUA voorbijkomen, en de ekster in mij komt dit keer idd niet losquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zeg nee. Ik heb YDKJ en Over The Taupe, $OPI Metro Chic, Chinchilly en ChG Channelesque en Particuliere ziet er gewoon niet echt uniek uit, is te duur en eigenlijk vind ik dat Chanel deze keer ook flink achterloopt. Echt ieder merk heeft al een grijzige taupige gedaan.
vind hem erg veel lijken op m'n pas vergaarde over the taupe inderdeedquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zie hem net op MUA voorbijkomen, en de ekster in mij komt dit keer idd niet los
http://makeupalley.com/m_103712499
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja grom zeg
klik dan
Zo wel?
Edit: yes, woei!
doe je de stempel "rollen" over de plate?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Bamba het volgende:
Nou, ik heb voor het eerst met Konad gestoeid, maar het is nog niet helemaal gelukt. De nagellak komt niet altijd even goed op de stempel vind ik. Doe ik iets verkeerd? Ik heb de kleine stempel van Konad, niet de grotere roze.. Foto's kan ik nu niet maken, want op de webcam zie je het niet goed en op m'n Canon staat de verkeerde lens.
Lieve Daph, ik ga morgen om half 8 de deur uit naar mijn werk....van uit het werk naar de Appie, wil namelijk wat lekkers hebben tijdens Oud en Nieuw, geschatte aankomsttijd thuis 19 uur.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Geweldig! Eekhoorntjes
Wil je morgen een foto voor me maken dan? *kijkt lief*
Ah, dan houdt het opquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Lieve Daph, ik ga morgen om half 8 de deur uit naar mijn werk....van uit het werk naar de Appie, wil namelijk wat lekkers hebben tijdens Oud en Nieuw, geschatte aankomsttijd thuis 19 uur.
En aangezien ik ook in NL woon gaat dat niet lukken...
Maar het is bijna weekend!
Nee he? Al denk ik dat dit ook wel een "in het echt zien lakje is"quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zie hem net op MUA voorbijkomen, en de ekster in mij komt dit keer idd niet los
http://makeupalley.com/m_103712499
http://makeupalley.com/m_103710796
Als je nagels straks geen tip meer nodig hebben heb je daar zowiezo geen last meer van.Als je donkere nagelak gebruikt en 1st een ridgefiller heb je trouwens niet zo snel last van de uitgroei want die valt dan bijna niet op.Zal van de week wel even een foto van die van mij maken met en zonder lak en met uitgroei van een maand.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar dat ik bijvoorbeeld bij mijn rechterduim zie dat de tip iets smaller is dan de nagel, dat is niet zo erg?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef bernies het volgende:
[..]
HOEVEEL laagjes? 8????quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Heb Zoya Tangy opgedaan...... 8 laagjes en een topcoat! Aaaaargh!
Heb je eigenlijk wel helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zeg nee. Ik heb YDKJ en Over The Taupe, $OPI Metro Chic, Chinchilly en ChG Channelesque en Particuliere ziet er gewoon niet echt uniek uit, is te duur en eigenlijk vind ik dat Chanel deze keer ook flink achterloopt. Echt ieder merk heeft al een grijzige taupige gedaan.
Klinkt als een layerlakquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Kunstig idd, maar het ideequote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Blegh dooie slangenvellen op je nagels,![]()
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
't ziet er wel kunstig uit, dat dan weer wel
haha!quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Blegh dooie slangenvellen op je nagels,![]()
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
't ziet er wel kunstig uit, dat dan weer wel
Ja, van rechts naar links en datzelfde doe ik op m'n nagel zeg maar..quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
doe je de stempel "rollen" over de plate?
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, van rechts naar links en datzelfde doe ik op m'n nagel zeg maar..
hm, bij mij pakt ie dan ook niet zo goed...quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukken
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
volgens mij moet je je stempel niet over je plate rollen, gewoon recht er op drukken
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.![]()
Met rollen kan je de lak uit de image drukken waardoor je dus een zootje op je nagel krijgt.
Ik heb de mijne van de 11de is ook nog neit binnen en die van de 14de welquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:29 schreef Nieners het volgende:
Dag dames.
Mijn nagels zijn al een tijdje kort dus vandaar niet echt posts van mij... Ik mis m'n nagels, grrrrrrrrrrrr.
Ondertussen nog steeds geen TD bestelling binnen, 10e besteld.. heb ze vandaag toch maar gemaild.
Echt waarquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, mijn bestelling van de 21e is vandaag binnen gekomen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht, welke avatar, maar na 5 keer refreshen begrijp ik 'm
Ja? dan pakte 'ie bij mij al helemaal niet goed eigenlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Droogt dat wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmmm, dan moet ik daar morgen toch maar eens mee gaan oefenenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daar heb ik de beste resultaten mee idd.![]()
Met rollen kan je de lak uit de image drukken waardoor je dus een zootje op je nagel krijgt.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Droogt dat wel?![]()
Voor op mijn blog...![]()
[ afbeelding ]
Ik zie niks vreemds, wat mis ik?quote:
tjeeses ben jij echt geen Japanse?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Droogt dat wel?![]()
[ afbeelding ]
Crea!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Droogt dat wel?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |