thxquote:
Opnemen in het paspoort.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Doler12 het volgende:
En hoe wil je iemand religie nou bewijzen
Ze kijken of je blijft drijven als ze je in het water gooien...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Doler12 het volgende:
en hoe wil je iemands religie bewijzen om die vervolgens in het paspoort te doen?quote:
bewijzen is toch niet meer nodig als je tot dergelijke maatregelen overgaat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en hoe wil je iemands religie bewijzen om die vervolgens in het paspoort te doen?
Daar komen de burgers vanzelf wel mee... Want wat is het probleem? Niks te verbergen toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:26 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en hoe wil je iemands religie bewijzen om die vervolgens in het paspoort te doen?
Gewoon telkens verschillende geloven helemaal belachelijk maken:quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Doler12 het volgende:
En wat als iemand liegt over zijn religieuze overtuiging?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Daar komen de burgers vanzelf wel mee... Want wat is het probleem? Niks te verbergen toch?
dat was in de burgerlijke stand, niet in het paspoortquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hebben we dat nou niet eerder gedaan? Dat had lelijk gevolgen in de jaren 40
en dan de mensen die privacy in willen leveren door laten lopen omdat ze toch niets te verbergen hebben en de andere mensen onderwerpen aan strenge controles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Passagiers scheiden in normale mensen en bange schijterts die denken dat het inleveren van privacy veiligheid oplevert.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
6. Bij het boeddhisme zet je gewoon een donkere lamp achter een standbeeld van Boeddha terwijl je zegt: "LOLLERROFLZ, HIJ IS HEUL NIET ZOE VERLICHT HE?!![]()
![]()
"
Dat gebeurde wel. En snel ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Tahiti het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat er vanuit de Islamitische wereld dit soort terroristische acties nooit veroordeeld worden. Ik krijg altijd het idee dat ze het stiekem toch wel mooi vinden. Dus een prima plan laten ze maar lekker samen gaan vliegen hoef ik ook niet meer 3 of 4 uur van te voren aanwezig te zijn.
Al zul je dat niet op de voorpagina van de Telegraaf / GeenStijl / Spitsnieuws / SBS6 (allemaal hetzelfde bedrijf) vinden.quote:"We zijn beschaamd door dit incident en we veroordelen de actie van deze jongeman", aldus Lateef Adegbite, de leider van de Hoge Raad voor Islamitische Zaken, het belangrijkste orgaan van de islamitische gemeenschap in Nigeria.
'Nigeria staat nu op de terreurkaart'
Niks controles. Die zet je gewoon op een aparte (en dus goedkopere) vlucht. Als ik geen behoefte heb aan fake-veiligheid, hoef ik er ook niet voor te betalen, lijkt me.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
en dan de mensen die privacy in willen leveren door laten lopen omdat ze toch niets te verbergen hebben en de andere mensen onderwerpen aan strenge controles.
Die vlieger gaat helaas niet op. Dan vlieg je helemaal nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niks controles. Die zet je gewoon op een aparte (en dus goedkopere) vlucht. Als ik geen behoefte heb aan fake-veiligheid, hoef ik er ook niet voor te betalen, lijkt me.
Dat is fascisme!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Die vlieger gaat helaas niet op. Dan vlieg je helemaal niet
Je kan meevliegen of niet meevliegen. Anders kun je nog altijd een waterfiets huren, volgens mij zijn daar minder eisen aan verbonden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is fascisme!Ik ben consument, ik eis keuzevrijheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |