Idd, tijd om te gaan slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en dat om 4u in een klb okseltopic.
Wat is het? En wat heb je onderbouwd?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, ik vind dat het geen mening is en ik heb onderbouwd waarom dat niet zo is. Dat maakt mijn mening nog geen feit hoor, ik ben alleen totaal niet eens dat het niet hygienisch is. That's it.
quote:
quote:
Thanx, same 2 you.quote:
Wat ben jij goed in fout lezen, dat zeg ik niet, zou inderdaad grote onzin zijn. Bacteriën ruimen het zweet op, breken de stoffen in zweet af en dat IS juist wat je ruikt (zweet zelf ruikt niet sterk). En inderdaad als je er teveel krijgt dan is het hinderlijk voor je omgeving. Maar op zich is het waar dat bacteriën zweet opruimen/afbreken.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ze maken de huid ook echt schoon he, er blijven geen nare geurtjes achter. Ga toch fietsen.
Ik heb het al 3 keer gezegd in dit topic. Ik blijf niet aan de gang.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat is het? En wat heb je onderbouwd?
En oké ik heb mijn punt wel duidelijk gemaakt, je hoeft het niet met me eens te zijn.
Dat is erg fijn dat dat is wat je ruikt maar dat is toch hartstikke smerig, wat voor punt wil je nou duidelijk maken man.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:08 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Wat ben jij goed in fout lezen, dat zeg ik niet, zou inderdaad grote onzin zijn. Bacteriën ruimen het zweet op, breken de stoffen in zweet af en dat IS juist wat je ruikt (zweet zelf ruikt niet sterk). En inderdaad als je er teveel krijgt dan is het hinderlijk voor je omgeving. Maar op zich is het waar dat bacteriën zweet opruimen/afbreken.
En het is onzin dat als je ook maar een paar bacteriën hebt zitten, je meteen stinkt. (of jij hebt gewoon een overgevoelige neus).
Je hebt niets gezegd en onderbouwd, maar ik heb al gemerkt dat je überhaupt niet kunt discussiëren. Je gaat nergens op in en komt alleen met irrelevante 'antwoorden', en heb ik je al verteld dat je niets weet te onderbouwen? Dus laat vooral maar.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer gezegd in dit topic. Ik blijf niet aan de gang.
Dat is *niet* smerig (zolang het niet te gortig wordt), maar juist gezond. Voor de allerlaatste keer: "Zolang je maar onder die grens blijft waarbij je een vieze geur verspreidt, is een beetje 'onhygiënischer' zijn juist goed."quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is erg fijn dat dat is wat je ruikt maar dat is toch hartstikke smerig, wat voor punt wil je nou duidelijk maken man.Het wordt er met de post niet bepaald hygiënischer op.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:37 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dat is *niet* smerig (zolang het niet te gortig wordt), maar juist gezond. Voor de allerlaatste keer: "Zolang je maar onder die grens blijft waarbij je een vieze geur verspreidt, is een beetje 'onhygiënischer' zijn juist goed."
Seriously, jij zegt voor de allerlaatste keer?quote:Op woensdag 30 december 2009 04:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Iedereen draagt bacterien bij zich, dat staat ook niet ter discussie.
Mijn persoonlijke ervaring is dat dat nogal snel gebeurd, een hoop mensen stinken (bewust of onbewust) wel naar zweet.
Nogmaals, heerlijk dat overmatige vaginale afscheiding bij vrouwenquote:Op woensdag 30 december 2009 13:35 schreef griekjeee het volgende:
Bovendien mensen die niet inzien dat het een heel verschil is of het goed is dat bacteriën hun werk doen of ook echt hygiënisch.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nogmaals, heerlijk dat overmatige vaginale afscheiding bij vrouwenVooral als het lekker klonterig is en lekker blijft plakken aan je schaamkrullen om vervolgens heerlijk door te broeie naar parfum eau de pussy....
quote:
Is dat voor de zwoksels?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
naah...gelukkig hebben jullie dit nog...
[ afbeelding ]
ja is voor de oksels...quote:
Daar noem je dan ook een kutvolk hequote:Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Maitje het volgende:
Eens met de klacht!
Trouwens, franse dames scheren het ook zomers niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |