is dat niet dan? zonee: excuses. (daarmee bedoel ik dat de bacterien in je oksels zooi opruimen die zweet produceert)quote:Op woensdag 30 december 2009 03:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ga ik doen ja. Bacteriën die je zweet opruimen? Nu wordt ie helemaal mooi.
Kom maar met quotes dit zijn loze woorden. Bij mijn weten ben ik overal op in gegaan en heb jij niets weerlegt i.i.t. tot mij.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij maakt jouw meningen en feiten in de war, gaat vaak de helft van mijn opmerkingen niet eens in, maakt ook soms conclusies van iets wat ik helemaal niet zeg.
Slaap lekker eh.
Waar gaat het nu weer over gezonder dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
is dat niet dan? zonee: excuses.
ik wil eigenlijk alleen zeggen dat schoner niet automatisch gezonder is.
het ging toch over hygienisch?quote:Op woensdag 30 december 2009 03:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waar gaat het nu weer over gezonder dan?
Daar heb je nog nooit van gehoord? Geen wonder dat je er niks van begrijpt.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat ga ik doen ja. Bacteriën die je zweet opruimen? Nu wordt ie helemaal mooi.
Nee, ga maar teruglezen of slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kom maar met quotes dit zijn loze woorden. Bij mijn weten ben ik overal op in gegaan en heb jij niets weerlegt i.i.t. tot mij.
Er zijn verschillende definities van hygiënisch; deze bedoelde ik:quote:Op woensdag 30 december 2009 03:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
het ging toch over hygienisch?
Dat maak ik nog altijd zelf uit. En jij kunt beter terug lezen, ik heb je onder tafel geluld en het is wel heel makkelijk om te zeggend at ik maar even terug moet lezen.quote:
Ja ze maken de huid ook echt schoon he, er blijven geen nare geurtjes achter. Ga toch fietsen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:51 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Daar heb je nog nooit van gehoord? Geen wonder dat je er niks van begrijpt.
Dat zou jij eens moeten doen eigenlijk. En nee, niet alleen met die ene bron die je liet zien, maar ook over die dingen wat jij als feit ziet terwijl het gewoon een mening is.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat maak ik nog altijd zelf uit. En jij kunt beter terug lezen, ik heb je onder tafel geluld en het is wel heel makkelijk om te zeggend at ik maar even terug moet lezen.![]()
![]()
Als jij iets wilt bewijzen zul je zelf maar je bronnen aan moeten dragen, ik ga niet jou helpen je stelling te onderbouwen.
Wees eens specifiek, ik heb alles gewoon onderbouwd hoor. Ik ben met feiten gekomen dat heb ik jou niet zien doen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:56 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou jij eens moeten doen eigenlijk. En nee, niet alleen met die ene bron die je liet zien, maar ook over die dingen wat jij als feit ziet terwijl het gewoon een mening is.
Ik hoef me nergens voor te bewijzen en je hoeft me niet te geloven, daarom onderbouw ik het niet.
Jawel ik heb een bron aangedragen, ondanks dat dit algemene kennis is.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:57 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar griekske, jij gebruikt ook geen bronnen en je zegt nu tegen een ander "ga toch fietsen" terwijl je zelf net zei: "dat maak ik nog altijd zelf uit."
dan heb ik niet goed gelezen.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jawel ik heb een bron aangedragen, ondanks dat dit algemene kennis is.
Ik maak zelf uit of ik ga slapen of andermans standpunt ga opzoeken ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed gelezen.
maar het tweede kritiekpuntje staat nog steeds.
en meneer bepaalt zelf ook of hij gaat fietsen of niet.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik maak zelf uit of ik ga slapen of andermans standpunt ga opzoeken ja.
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wees eens specifiek, ik heb alles gewoon onderbouwd hoor. Ik ben met feiten gekomen dat heb ik jou niet zien doen.
Als je bij 'schoon' en 'vuil' alleen op aantallen bacteriën afgaat, dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 03:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zijn verschillende definities van hygiënisch; deze bedoelde ik:
Hygiëne
Schoon, niet vuil of vervuild.
Je geeft je mening maar zegt wel dat mijn 'mening' per definitie niet zo is. Ik moet haakjes weghalen enzo.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.
Ik geef daarbij gewoon mijn mening en gebruik het niet als feit.
Iedereen draagt bacterien bij zich, dat staat ook niet ter discussie.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:01 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als je bij 'schoon' en 'vuil' alleen op aantallen bacteriën afgaat, dan heb je gelijk.
Maar in de praktijk is het natuurlijk belangrijker of de grens al dan niet bereikt wordt waarop mensen er last van hebben, niemand gaat in het dagelijks leven bacteriën tellen. En het is bewezen dat het meedragen van een redelijk aantal bacteriën inderdaad gezonder is dan ze steeds maar zoveel mogelijk doden. Zolang je maar onder die grens blijft waarbij je een vieze geur verspreidt, is een beetje 'onhygiënischer' zijn juist goed.
Jup, ik vind dat het geen mening is en ik heb onderbouwd waarom dat niet zo is. Dat maakt mijn mening nog geen feit hoor, ik ben alleen totaal niet eens dat het niet hygienisch is. That's it.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je geeft je mening maar zegt wel dat mijn 'mening' per definitie niet zo is. Ik moet haakjes weghalen enzo.![]()
Wat ik als feit heb weergegeven heb ik tenminste onderbouwd.
Je herinnerd me eraan dat ik net wilde gaan slapen.quote:Op woensdag 30 december 2009 04:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
en dat om 4u in een klb okseltopic.
welterusten dan maar!quote:Op woensdag 30 december 2009 04:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je herinnerd me eraan dat ik net wilde gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |