Gaaf! Kelly lijkt me de leukste van allemaal ook! Lyndsey vond ik voor d'r zwangerschappen nog leuk, maar die is sinds ze moeder is zooo saai en chago gewordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Nijlen en die komt Kelly vaak tegen, die had daar eerst haar winkel.
Nou, ik vind hem ook lelijk....maar wel liefquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zei net nog tegen Mr. Lief als hij daar niet terecht kan haal ik hem op tot er een huis gevonden is..... Hij zegt brrrr die is lelijk zeg. Ikhij is juist mooi
Hij is gewoon zo lelijk dat hij er mooi van wordt. Zo hebben we hier ook al eens een kaalgeschoren oude pers in huis gehad. Echt die was spuuglelijk en megahooghartig maar zooooo geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem ook lelijk....maar wel lief![]()
Maandag rond 14 uur gaan we meeten bij de Mac in Zwolle Noord
ja, die "deed ze voor" en dat leek me wel wat... verder was het belachelijk druk, dus ik was al blij dat ik ook iets voor mn moeder kon vinden, en een van de bruisballen gaat naar een vriendin, die is morgen jarig en dit kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die smoothie is heerlijk, die heb ik nu weer in de UK besteld
Lijkt me idd vreselijk! Michael Boogerd komt hier vrijwel wekelijks in de winkel en wordt eigenlijk altijd met rust gelaten. Bij m'n vorige werk kwam er heel vaak een ONM acteur bij me aan de kassa (geen idee hoe hij heet), maar dat was een chagrijnige vent! Dus die werd vanzelf wel met rust gelatenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep vandaag een meter of 3 achter Tycho Gernandt... Dan hoor je al die mensen die hem net gezien hebben echt zo fluisteren/roepen:
"zag je dat?"
"Tycho!"
"Die ken ik!"
echt, wat vreselijk lijkt dat me!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Maandag verhuist Nakie naar Rotterdam!
Ik woon redelijk vlakbij Rafael vd Vaart en Sylvie Meis... Die kwamen ook altijd bij ons boodschappen doen (toen ik nog in de supermarkt werkte) en die werden ook wel met rust gelaten (na een paar keer is iedereen er wel aan gewend)quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lijkt me idd vreselijk! Michael Boogerd komt hier vrijwel wekelijks in de winkel en wordt eigenlijk altijd met rust gelaten. Bij m'n vorige werk kwam er heel vaak een ONM acteur bij me aan de kassa (geen idee hoe hij heet), maar dat was een chagrijnige vent! Dus die werd vanzelf wel met rust gelaten
Gevaardag?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef nieslief het volgende:
Ik ga even een zakje drop inpakken dan kan ik zo met goed fatsoen naar de buren voor een gevaardag. Is altijd wel erg gezellig daar.
Ik ben zo blij dat ie daarheen gaat.quote:
Ik vind hem ook zoooooooooooooo lelijk dat ie wel weer leuk is!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Hij is gewoon zo lelijk dat hij er mooi van wordt. Zo hebben we hier ook al eens een kaalgeschoren oude pers in huis gehad. Echt die was spuuglelijk en megahooghartig maar zooooo geweldig.
En inderdaad!quote:
die zou ik ook straal negeren als ik die zou tegenkomen in de supermarktquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik woon redelijk vlakbij Rafael vd Vaart en Sylvie Meis... Die kwamen ook altijd bij ons boodschappen doen (toen ik nog in de supermarkt werkte) en die werden ook wel met rust gelaten (na een paar keer is iedereen er wel aan gewend)
Serieus, ik heb geen ene moer gedaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem ook zoooooooooooooo lelijk dat ie wel weer leuk is!![]()
[..]
En inderdaad!voor Oh-Oh!
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ie daarheen gaat.
Ook als ie onverhoopt niet kan blijven weet ik zeker dat ie t beste huisje krijgt, en niet bij mensen die m nemen uit medelijden of van lelijkheid, maar bij echte liefhebbers![]()
Super dat jullie hun tegemoet rijden ook!
Ik ga zeggen dat ze Beatle mee moet nemen, dan kan je Billy zn papa een dikke knuffel geven van me, en voelen hoe Chico aanvoelt.
Biet is zooooo een toffe hond
Sylvie is klein!!!! De eerste keer zag ik haar niet!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die zou ik ook straal negeren als ik die zou tegenkomen in de supermarkt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die zou ik ook straal negeren als ik die zou tegenkomen in de supermarkt
Je dacht, je vroeg en je zorgde dus indirect dat het voor elkaar kwam!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, ik heb geen ene moer gedaan.
Ilse kwam online ik dacht oh ja die kat , vroeg het, zij overlegde met dr man en voila
quote:
Echt ik hou echt van Beatlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |