Ik ben dr al aan t roepen op msn, anders sms ik dr zo wel ff, als ik niet te lui ben om mn foon te pakken.quote:
Ik zie het...tnx!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben dr al aan t roepen op msn, anders sms ik dr zo wel ff, als ik niet te lui ben om mn foon te pakken.
Oh ze is dr al!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:12 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ik heb ze toegevoegd op msn en zit klaarrrr
YW.quote:
quote:
Hijs met zn zatte hoofd door een glazen salontafel gevallenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bekend in Belgie!!!!![]()
Lyndsey op haar quad![]()
Sam met een snee in zn kont!wat heeft ie gedaan?
Patroon???quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs met zn zatte hoofd door een glazen salontafel gevallen
Oh nee sorry, met zn zatte gatquote:
En een flatscreen dr naast hequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja ofcourse ! maar dan wel een met van die mooie lampen
wat een loser!quote:
Oh nee, toen was ik op mn werk, heb je m nog es bij de hand????quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat filmpje van net nog gezien?
Uiteraard een teeveetjequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En een flatscreen dr naast he![]()
En Chico mag dan aaaaaaaltijd mee dr in he
OMG waaaaaaaaaaarom doen mensen dat toch???????quote:
Echt, daar zie ik totaal niks in, in zo'n figuur!quote:
Hoi!quote:
Ik zou m zelf niet doen maar ik snap wel wat ze dr in ziet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt, daar zie ik totaal niks in, in zo'n figuur!
Wat zat dr in je zak daaaaaan????quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
men, gewoon een jjh!![]()
Ik was bij Lush vandaag!!!!!![]()
En inderdaad ben je na even wel weer gewend aan die lucht (ik rook het van ver!)
In Amsterdam hadden ze alleen (nog) maar keuze uit een product van "de tafel" of een goodybag (die echt de winkel uitvlogen, ze moesten steeds bijmaken!!!)
Dus ik heb de goodybag... en ik heb geen idee wat ik nou allemaal heb!![]()
Dat is echt verslavend!!! Ik zei nog; ik weet niet of ik wel 30 euro heb hoor, maar eh... dat redde ik ruim...
Daar heb je wel gelijk in! Hoe raar ik ze ook vind, ze zijn wel het "normaalste" wat betreft die kinderenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou m zelf niet doen maar ik snap wel wat ze dr in ziet.
Ik vind hun echt een heel erg leuk stel en ze zijn super met die kids ook![]()
![]()
Daar word je toch echt blij van?
quote:
Met Lush gaat je geld hard.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
men, gewoon een jjh!![]()
Ik was bij Lush vandaag!!!!!![]()
En inderdaad ben je na even wel weer gewend aan die lucht (ik rook het van ver!)
In Amsterdam hadden ze alleen (nog) maar keuze uit een product van "de tafel" of een goodybag (die echt de winkel uitvlogen, ze moesten steeds bijmaken!!!)
Dus ik heb de goodybag... en ik heb geen idee wat ik nou allemaal heb!![]()
Dat is echt verslavend!!! Ik zei nog; ik weet niet of ik wel 30 euro heb hoor, maar eh... dat redde ik ruim...
Vriendin van me woont in Nijlen en die komt Kelly vaak tegen, die had daar eerst haar winkel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Bamba het volgende:
De Pfaffs wonen hier bij mij in de buurt, maar heb ze nog nooit gezien. Michael Boogerd en Ronald Koeman daarintegen weer wel
Echt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Maandag verhuist Nakie naar Rotterdam!
Ik zei net nog tegen Mr. Lief als hij daar niet terecht kan haal ik hem op tot er een huis gevonden is..... Hij zegt brrrr die is lelijk zeg. Ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Maandag verhuist Nakie naar Rotterdam!
Die smoothie is heerlijk, die heb ik nu weer in de UK besteldquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef tombolafan het volgende:
en wat ik zelf heb gekocht:Sultana of Soap Almond & Coconut Smoothie Cinders Bath Ballistic Big Blue Bath Ballistic Toner tabs Coolaulin (voor mn moeder)
Ik liep vandaag een meter of 3 achter Tycho Gernandt... Dan hoor je al die mensen die hem net gezien hebben echt zo fluisteren/roepen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriendin van me woont in Nijlen en die komt Kelly vaak tegen, die had daar eerst haar winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |