abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:31:42 #276
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_76830734
gaat vanzelf
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:34:14 #277
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_76830855
Komt ze online op skype
Ik blij dat ik op onzichtbaar sta.
En toch stiekem hopen dat ze me een mailtje stuur omdat ze nu online is
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_76830988
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef MOD het volgende:
Komt ze online op skype
Ik blij dat ik op onzichtbaar sta.
En toch stiekem hopen dat ze me een mailtje stuur omdat ze nu online is
Ja lelijk zeg. Ik hoop ook telkens als ik een smsje krijg dat het van haar is.
Verschrikkelijk dit.

En maar blijven malen over haar in je hoofd.
  donderdag 14 januari 2010 @ 23:49:46 #279
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_76831529
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.

Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
Tja, kerels zijn er meestal een stuk sneller overheen. En er is niets mis met daten met leuke vrouwen toch? Wellicht wil hij zijn marktwaarde een beetje testen na 2,5 jaar. Maar zuur voor jou, dat zeker.
Overal verstand van.
pi_76835047
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

haha, ja nu kun je je alleen nog maar aftrekken want erop mag niet meer

Het is trouwens echt kut om geen smsje nu te krijgen. Normaal altijd voor het slapen gaan kreeg ik wel wat Die stomme gewoontes moeten eruit
Ja man, vet klote. Afkicken aargh
pi_76839575
Nu een dag vrijgezel, vanavond komt ze langs om even wat spullen bij mijn ouders, waar ik in het weekend woon, op te halen.
Laatste gesprek face-to-face, en dan zie ik haar bijna nooit meer...hoe raar is dat!

Het lijkt nog zo onwerkelijk, volgens mij gaat er nog een grote klap komen, want hoewel ik echt veel aan haar denk en bijna niet heb geslapen, lijk ik er ook ergens al vrede mee te hebben.
pi_76840531
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Ja lelijk zeg. Ik hoop ook telkens als ik een smsje krijg dat het van haar is.
Verschrikkelijk dit.

En maar blijven malen over haar in je hoofd.
Lelijk en herkenbaar. Smst jouw ex je nog wel eens? Of helemaal niet meer?

Mijne wel namelijk, maar ik probeer zelf afstand te nemen en te houden. Echt.. kut.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:02:02 #283
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_76840976
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef macondo het volgende:

[..]

Tja, kerels zijn er meestal een stuk sneller overheen.1. En er is niets mis met daten met leuke vrouwen toch? Wellicht wil hij zijn marktwaarde een beetje testen na 2,5 jaar.2. Maar zuur voor jou, dat zeker.
1. Onjuist
2. Dat dan weer wel
pi_76841053
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:06 schreef SuperFokker het volgende:
Nu een dag vrijgezel, vanavond komt ze langs om even wat spullen bij mijn ouders, waar ik in het weekend woon, op te halen.
Laatste gesprek face-to-face, en dan zie ik haar bijna nooit meer...hoe raar is dat!

Het lijkt nog zo onwerkelijk, volgens mij gaat er nog een grote klap komen, want hoewel ik echt veel aan haar denk en bijna niet heb geslapen, lijk ik er ook ergens al vrede mee te hebben.
Voelt idd erg kut, en de dipjes komen ook nog wel, dat zal zijn tijd gewoon nodig hebben en moeten accepteren.
En al wel vrij vlot dat je haar voor het laatst gaat zien, voor mij zal het op 5 weken staan en in totaal 3x elkaar gezien.
Veel sterkte ermee als ze langs komt.

Mijn ex komt zaterdag ook langs om nog spullen te halen met haar ouders, dan zal dat ook voorlopig de laatste keer zijn dat ik haar zie.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:02 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

1. Onjuist
2. Dat dan weer wel
Klotp inderdaad niet, maar het zal denk ik wel zo zijn dat de persoon die het een punt achter zet er veel eerder klaar mee is omdat die al in de relatie voor zichzelf een eind an maakt en begint met verweken.
En of hier verschillen in zit tussen de mannen en vrouwen weet ik niet.
Had haar nog wel even een mail gestuurd hoe ik het laatste gesprek heb ervaren, werd een redelijke lange mail. Maar ik had wel aangegeven dat ik sommige dingen verkeer geïnterpreteerd kon hebben, ook door de emoties.

Stuurt ze alleen terug dat inderdaad dingen verkeer interpreteer, en dat ik maar moet begrijpen dat ze verder is, maar ik krijg sterk het idee dat ze niet begrijpt en/of begrip voor heeft dat ik nog niet zover ben.
En verder helemaal niet ingaan op iets dat ik verder heb gemaild, misschien verwacht ik dan nog teveel.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 10:09:43 #285
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76841185
Ik had van de week het gekke idee om even contact op te nemen met exlief na een maandje.. We hadden na het uitmaken elkaar niet meer gezien, wel even aan de telefoon en een sms'je met Nieuwjaar ofc. Maar oke, ze zei heel lief dat ik altijd contact op mocht nemen als ik er klaar voor was. Nu heb gewoon om te kijken het met dr is even dinsdag en donderdag geprobeerd te bellen... Maar ze nam niet op Dan niet
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76843556
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef boudemaniak het volgende:
Ik had van de week het gekke idee om even contact op te nemen met exlief na een maandje.. We hadden na het uitmaken elkaar niet meer gezien, wel even aan de telefoon en een sms'je met Nieuwjaar ofc. Maar oke, ze zei heel lief dat ik altijd contact op mocht nemen als ik er klaar voor was. Nu heb gewoon om te kijken het met dr is even dinsdag en donderdag geprobeerd te bellen... Maar ze nam niet op Dan niet
Dit had je natuurlijk kunnen weten vriend. Exen die contact houden zijn slechte heelmeesters.
Maar zie het zo, je bent er in ieder geval sneller bovenop zo. Het is natuurlijk een goed bedoeld iets van je maar misschien heeft zij het idee dat je haar niet kan loslaten.
Doe eens lief!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:13:33 #287
229170 boudemaniak
Statisch Geladen
pi_76848022
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Dit had je natuurlijk kunnen weten vriend. Exen die contact houden zijn slechte heelmeesters.
Maar zie het zo, je bent er in ieder geval sneller bovenop zo. Het is natuurlijk een goed bedoeld iets van je maar misschien heeft zij het idee dat je haar niet kan loslaten.
Tja zoiets dacht ik ook, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde Gewoon even normaal praten hoe het gaat enzo Maar dan moet ze ook niet zeggen dat ik altijd contact kan opnemen als ik er klaar voor ben
“Thunder is good, thunder is impressive; but it is lightning that does all the work”
pi_76854687
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Lelijk en herkenbaar. Smst jouw ex je nog wel eens? Of helemaal niet meer?

Mijne wel namelijk, maar ik probeer zelf afstand te nemen en te houden. Echt.. kut.
Ik heb pas sinds een dag een ex
Vanmiddag smste ze of ik ook last met het OV had..en daarna nog of ik het al aan mijn ouders had vertelt. En toen nog wat ze ervan vonden
pi_76855088
Hee, even een update van mij.

Gaat hier helemaal goed

Heb sinds een week weer normaal contact met mijn ex. Wat heel erg belangrijk is vanwege de kids. We zijn zo goed uit de verdeling/uitkoop. Nog een paar puntjes op de i's. Daarna alles nog zwart op wit stellen. En dan zo snel mogelijk weg. Aanstaande dinsdag bezichtiging van mijn eventuele toekomstige huurhuis. Ben het in mijn hoofd al helemaal aan het inrichten. Hopelijk per 1 maart helemaal op mijzelf.

Wordt nog steeds veel door collega's, vrienden en familie geholpen/gesteund. Wat ben ik die mensen ontzettend dankbaar. En natuurlijk aan jullie steun, vooral Barbusse en Macondo, heb ik al heel veel gehad. Jullie ook allemaal bedankt.

Ben weer volop aan het daten. Ben echt gelukkig. Lach veel meer. En straal dit ook uit. Word weer mijn oude ik. Zoals mijn broer van de week zei, blij dat je er weer bent, heb je jaren gemist.

Ja dit is wel een soort van afscheid ben ik bang voor. Misschien zal ik over een periode nog wel wat van mij laten horen. Voor de rest iedereen heel veel sterkte. En er schijnt echt licht aan het eind van die tunnel. Neem mij als voorbeeld, 3 maanden na de breuk van een relatie van 19,5 jaar, echt heel veel gelukkiger.

pi_76855821
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

Vanmiddag smste ze of ik ook last met het OV had..en daarna nog of ik het al aan mijn ouders had vertelt. En toen nog wat ze ervan vonden
Ohhh, sorry! Zo vers nog..
Maar jullie hadden niets afgesproken wbt wel of geen contact hebben?
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Kwartje7 het volgende:

Gaat hier helemaal goed

Heb sinds een week weer normaal contact met mijn ex. Wat heel erg belangrijk is vanwege de kids. We zijn zo goed uit de verdeling/uitkoop. Nog een paar puntjes op de i's. Daarna alles nog zwart op wit stellen. En dan zo snel mogelijk weg. Aanstaande dinsdag bezichtiging van mijn eventuele toekomstige huurhuis. Ben het in mijn hoofd al helemaal aan het inrichten. Hopelijk per 1 maart helemaal op mijzelf.

Wordt nog steeds veel door collega's, vrienden en familie geholpen/gesteund. Wat ben ik die mensen ontzettend dankbaar. En natuurlijk aan jullie steun, vooral Barbusse en Macondo, heb ik al heel veel gehad. Jullie ook allemaal bedankt.

Ben weer volop aan het daten. Ben echt gelukkig. Lach veel meer. En straal dit ook uit. Word weer mijn oude ik. Zoals mijn broer van de week zei, blij dat je er weer bent, heb je jaren gemist.

Ja dit is wel een soort van afscheid ben ik bang voor. Misschien zal ik over een periode nog wel wat van mij laten horen. Voor de rest iedereen heel veel sterkte. En er schijnt echt licht aan het eind van die tunnel. Neem mij als voorbeeld, 3 maanden na de breuk van een relatie van 19,5 jaar, echt heel veel gelukkiger.

Wat fijn om te lezen Kwartje! Super dat je echt gelukkig bent en je zo ook voelt. Enne, alleen maar fijn voor jouzelf om hier weg te 'kunnen' toch?
Heel veel succes de komende tijd met alles wat je bezighoudt in ieder geval, en geniet ervan hè?
pi_76855956
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef boudemaniak het volgende:

[..]

Tja zoiets dacht ik ook, terwijl ik het alleen maar goed bedoelde Gewoon even normaal praten hoe het gaat enzo Maar dan moet ze ook niet zeggen dat ik altijd contact kan opnemen als ik er klaar voor ben
True, maar zo zijn gewoon een heel groot deel van de mensen. Mooi beloftes maken om geen gezichtsverlies te lijden tegenover jou.
Doe eens lief!
pi_76856011
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef SuperFokker het volgende:

[..]

...wtf?!
Doe eens lief!
pi_76856276
Even wat verhaaltjes hier doorgelezen. Ik ga zaterdag na een behoorlijk lange tijd van nadenken en het allemaal niet meer weten toch weer 'thuis' wonen na een 1,5 jaar samengewoond te hebben. Al m'n spullen staan in de hal en nog lang niet alles is verzameld. Ik heb er steeds een rotgevoel bij gehad en heb nog niet echt het gevoel dat het een opluchting is. Het is overigens van mijn kant gekomen en we hebben samen besloten dat het niet langer verstandig is om samen te wonen omdat het gewoon niet lekker gaat.. Even een kort verhaaltje van mijn kant dus, gezien ik hier al een tijdje meelees.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:34:00 #294
266495 JoeBravo
I>U t(-_-t)
pi_76856832
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Rockabella het volgende:
Even wat verhaaltjes hier doorgelezen. Ik ga zaterdag na een behoorlijk lange tijd van nadenken en het allemaal niet meer weten toch weer 'thuis' wonen na een 1,5 jaar samengewoond te hebben. Al m'n spullen staan in de hal en nog lang niet alles is verzameld. Ik heb er steeds een rotgevoel bij gehad en heb nog niet echt het gevoel dat het een opluchting is. Het is overigens van mijn kant gekomen en we hebben samen besloten dat het niet langer verstandig is om samen te wonen omdat het gewoon niet lekker gaat.. Even een kort verhaaltje van mijn kant dus, gezien ik hier al een tijdje meelees.
meer dan "sterkte" en "neem je tijd" kan ik hier niet op zeggen.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_76856856
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

meer dan "sterkte" en "neem je tijd" kan ik hier niet op zeggen.
Thanks.
Op dinsdag 12 januari 2010 01:09 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Suusje-V, Pixie. & Rockabella 'til the end O+
pi_76857235
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:15 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

...wtf?!
Waarom vind je dat WTF?
pi_76857483
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ohhh, sorry! Zo vers nog..
Maar jullie hadden niets afgesproken wbt wel of geen contact hebben?
[..]

Nee niks afgesproken. Ik zei wel dat ik het liever niet meer heb om er overheen te komen.
Maar goed...ik hoop wel dat ik over een paar maanden weer goed met haar om kan gaan, want ze blijft wel een lief meisje.
pi_76859035
Nou, voor mij is alles over naar de nieuwe tijdelijke woning.... Ik moet nog wat laatse papieren in een tas gooien en dan kan ik de deur achter me dicht trekken. Ik hoop dat dit het begin is van een nieuwe en leukere periode in m'n leven.

Alleen zit ik hier nu al twee uur lang afscheid te nemen van de kat op m'n schoot en de kat op de stoel naast me.

@kwartje: dank en graag gedaan en fijn om te horen dat het nu zo lekker met je gaat!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_76860837
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Kwartje7 het volgende:

Gaat hier helemaal goed

Das echt mooi voor je, en ook dat je nu veel gelukkiger voelt.
Een mooi voorbeeld voor anderen dat het uiteindelijk wel weer goed komt.
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:30 schreef Barbusse het volgende:

Alleen zit ik hier nu al twee uur lang afscheid te nemen van de kat op m'n schoot en de kat op de stoel naast me.
Hmm das echt kut om huisdieren te moeten delen, waren ze van haar dat ze achter blijven?
Was je erg close en gehecht aan ze?
Sterkte daarmee.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_76862388
Veel zuipen en sporten beste remedie. Dat sporten gaat wel lastig, aangezien ik weinig eetlust heb en gebrek aan energie. Achteraf voelt het alsnog wel chill.
Vanavond wordt het maar weer zuipen. Gelijk ook een paar dingen gekocht, DVD's, kleding een nieuw horloge. (koop eigenlijk niet vaak wat voor mezelf, alleen als het echt nodig is) en naar de kapper geweest. Keihard de muziek draaien die zij nooit kon aanhoren, ook een aanrader.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jed1Gam op 15-01-2010 19:07:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')