Ja lelijk zeg. Ik hoop ook telkens als ik een smsje krijg dat het van haar is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:34 schreef MOD het volgende:
Komt ze online op skype
Ik blij dat ik op onzichtbaar sta.
En toch stiekem hopen dat ze me een mailtje stuur omdat ze nu online is
Tja, kerels zijn er meestal een stuk sneller overheen. En er is niets mis met daten met leuke vrouwen toch? Wellicht wil hij zijn marktwaarde een beetje testen na 2,5 jaar. Maar zuur voor jou, dat zeker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:50 schreef Faerie het volgende:
Ik kan het echt nog steeds niet begrijpen. Mijn ex lijkt er na een maand al helemaal overheen te zijn als ik zo hoor dat hij allemaal afspraakjes heeft met vrouwen.
Wat vinden jullie daarvan? We hebben 2,5 jaar een relatie gehad en het is nu een maand uit. Is het dan niet raar om zo snel al iemand anders leuk te vinden? Of zou het voor hem puur afleiding zijn?
Ja man, vet klote. Afkicken aarghquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:23 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
haha, ja nu kun je je alleen nog maar aftrekken want erop mag niet meer![]()
Het is trouwens echt kut om geen smsje nu te krijgen. Normaal altijd voor het slapen gaan kreeg ik wel watDie stomme gewoontes moeten eruit
Lelijk en herkenbaar. Smst jouw ex je nog wel eens? Of helemaal niet meer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:37 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja lelijk zeg. Ik hoop ook telkens als ik een smsje krijg dat het van haar is.
Verschrikkelijk dit.
En maar blijven malen over haar in je hoofd.
1. Onjuistquote:Op donderdag 14 januari 2010 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, kerels zijn er meestal een stuk sneller overheen.1. En er is niets mis met daten met leuke vrouwen toch? Wellicht wil hij zijn marktwaarde een beetje testen na 2,5 jaar.2. Maar zuur voor jou, dat zeker.
Voelt idd erg kut, en de dipjes komen ook nog wel, dat zal zijn tijd gewoon nodig hebben en moeten accepteren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:06 schreef SuperFokker het volgende:
Nu een dag vrijgezel, vanavond komt ze langs om even wat spullen bij mijn ouders, waar ik in het weekend woon, op te halen.
Laatste gesprek face-to-face, en dan zie ik haar bijna nooit meer...hoe raar is dat!
Het lijkt nog zo onwerkelijk, volgens mij gaat er nog een grote klap komen, want hoewel ik echt veel aan haar denk en bijna niet heb geslapen, lijk ik er ook ergens al vrede mee te hebben.
Klotp inderdaad niet, maar het zal denk ik wel zo zijn dat de persoon die het een punt achter zet er veel eerder klaar mee is omdat die al in de relatie voor zichzelf een eind an maakt en begint met verweken.quote:
Dit had je natuurlijk kunnen weten vriend. Exen die contact houden zijn slechte heelmeesters.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:09 schreef boudemaniak het volgende:
Ik had van de week het gekke idee om even contact op te nemen met exlief na een maandje.. We hadden na het uitmaken elkaar niet meer gezien, wel even aan de telefoon en een sms'je met Nieuwjaar ofc. Maar oke, ze zei heel lief dat ik altijd contact op mocht nemen als ik er klaar voor was. Nu heb gewoon om te kijken het met dr is even dinsdag en donderdag geprobeerd te bellen... Maar ze nam niet opDan niet
Tja zoiets dacht ik ook, terwijl ik het alleen maar goed bedoeldequote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk kunnen weten vriend. Exen die contact houden zijn slechte heelmeesters.
Maar zie het zo, je bent er in ieder geval sneller bovenop zo. Het is natuurlijk een goed bedoeld iets van je maar misschien heeft zij het idee dat je haar niet kan loslaten.
Ik heb pas sinds een dag een exquote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Lelijk en herkenbaar. Smst jouw ex je nog wel eens? Of helemaal niet meer?
Mijne wel namelijk, maar ik probeer zelf afstand te nemen en te houden. Echt.. kut.
Ohhh, sorry! Zo vers nog..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een dag een ex![]()
Vanmiddag smste ze of ik ook last met het OV had..en daarna nog of ik het al aan mijn ouders had vertelt. En toen nog wat ze ervan vonden
Wat fijn om te lezen Kwartje! Super dat je echt gelukkig bent en je zo ook voelt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Kwartje7 het volgende:
Hee, even een update van mij.
Gaat hier helemaal goed![]()
Heb sinds een week weer normaal contact met mijn ex. Wat heel erg belangrijk is vanwege de kids. We zijn zo goed uit de verdeling/uitkoop. Nog een paar puntjes op de i's. Daarna alles nog zwart op wit stellen. En dan zo snel mogelijk weg. Aanstaande dinsdag bezichtiging van mijn eventuele toekomstige huurhuis. Ben het in mijn hoofd al helemaal aan het inrichten. Hopelijk per 1 maart helemaal op mijzelf.
Wordt nog steeds veel door collega's, vrienden en familie geholpen/gesteund. Wat ben ik die mensen ontzettend dankbaar. En natuurlijk aan jullie steun, vooral Barbusse en Macondo, heb ik al heel veel gehad. Jullie ook allemaal bedankt.
Ben weer volop aan het daten. Ben echt gelukkig. Lach veel meer. En straal dit ook uit. Word weer mijn oude ik. Zoals mijn broer van de week zei, blij dat je er weer bent, heb je jaren gemist.![]()
Ja dit is wel een soort van afscheid ben ik bang voor. Misschien zal ik over een periode nog wel wat van mij laten horen. Voor de rest iedereen heel veel sterkte. En er schijnt echt licht aan het eind van die tunnel. Neem mij als voorbeeld, 3 maanden na de breuk van een relatie van 19,5 jaar, echt heel veel gelukkiger.
True, maar zo zijn gewoon een heel groot deel van de mensen. Mooi beloftes maken om geen gezichtsverlies te lijden tegenover jou.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Tja zoiets dacht ik ook, terwijl ik het alleen maar goed bedoeldeGewoon even normaal praten hoe het gaat enzo
Maar dan moet ze ook niet zeggen dat ik altijd contact kan opnemen als ik er klaar voor ben
...wtf?!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:46 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds een dag een ex![]()
Vanmiddag smste ze of ik ook last met het OV had..en daarna nog of ik het al aan mijn ouders had vertelt. En toen nog wat ze ervan vonden
meer dan "sterkte" en "neem je tijd" kan ik hier niet op zeggen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:21 schreef Rockabella het volgende:
Even wat verhaaltjes hier doorgelezen. Ik ga zaterdag na een behoorlijk lange tijd van nadenken en het allemaal niet meer weten toch weer 'thuis' wonen na een 1,5 jaar samengewoond te hebben. Al m'n spullen staan in de hal en nog lang niet alles is verzameld. Ik heb er steeds een rotgevoel bij gehad en heb nog niet echt het gevoel dat het een opluchting is. Het is overigens van mijn kant gekomen en we hebben samen besloten dat het niet langer verstandig is om samen te wonen omdat het gewoon niet lekker gaat.. Even een kort verhaaltje van mijn kant dus, gezien ik hier al een tijdje meelees.
Thanks.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
meer dan "sterkte" en "neem je tijd" kan ik hier niet op zeggen.
Nee niks afgesproken. Ik zei wel dat ik het liever niet meer heb om er overheen te komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ohhh, sorry! Zo vers nog..
Maar jullie hadden niets afgesproken wbt wel of geen contact hebben?
[..]
Das echt mooi voor je, en ook dat je nu veel gelukkiger voelt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:55 schreef Kwartje7 het volgende:
Hee, even een update van mij.
Gaat hier helemaal goed![]()
Heb sinds een week weer normaal contact met mijn ex. Wat heel erg belangrijk is vanwege de kids. We zijn zo goed uit de verdeling/uitkoop. Nog een paar puntjes op de i's. Daarna alles nog zwart op wit stellen. En dan zo snel mogelijk weg. Aanstaande dinsdag bezichtiging van mijn eventuele toekomstige huurhuis. Ben het in mijn hoofd al helemaal aan het inrichten. Hopelijk per 1 maart helemaal op mijzelf.
Wordt nog steeds veel door collega's, vrienden en familie geholpen/gesteund. Wat ben ik die mensen ontzettend dankbaar. En natuurlijk aan jullie steun, vooral Barbusse en Macondo, heb ik al heel veel gehad. Jullie ook allemaal bedankt.
Ben weer volop aan het daten. Ben echt gelukkig. Lach veel meer. En straal dit ook uit. Word weer mijn oude ik. Zoals mijn broer van de week zei, blij dat je er weer bent, heb je jaren gemist.![]()
Ja dit is wel een soort van afscheid ben ik bang voor. Misschien zal ik over een periode nog wel wat van mij laten horen. Voor de rest iedereen heel veel sterkte. En er schijnt echt licht aan het eind van die tunnel. Neem mij als voorbeeld, 3 maanden na de breuk van een relatie van 19,5 jaar, echt heel veel gelukkiger.
Hmm das echt kut om huisdieren te moeten delen, waren ze van haar dat ze achter blijven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Alleen zit ik hier nu al twee uur lang afscheid te nemen van de kat op m'n schoot en de kat op de stoel naast me.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |