Het stelt zo'n 'schattig' meisjes lachje voor, a.k.a geile pijpslet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee jongeman, leg je rechteroor op je schouder en je ziet duidelijk een :3 in die zeekoe.
Is het niet je linkeroor op je schouder?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee jongeman, leg je rechteroor op je schouder en je ziet duidelijk een :3 in die zeekoe.
Nee want dan krijg je een E:quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Is het niet je linkeroor op je schouder?
Maar Hamtaro welquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wtf, een hamster heeft helemaal niet zo'n mond.
Gast, als je je linkeroor op je schouder legt zitten die ogen toch aan de rechterkant. Sukkel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee man, ik doe het nu toch achter de pc.
Ja, maar waar slaat dit op? Dit zijn getekende/gemaakte dingen maar wat bestaat er voor beest dat echt een hoofd heeft als :3? Niks toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik post het toch net.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar waar slaat dit op? Dit zijn getekende/gemaakte dingen maar wat bestaat er voor beest dat echt een hoofd heeft als :3? Niks toch?
Jongen denk na. Als je je oor op je linkerschouder doet dan zie je hoe het hoort. Ogen boven en dan die wangen beneden zeg maar. Als je op rechts doet dan is het wangen boven en ogen onder. Sukkel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gast, als je je linkeroor op je schouder legt zitten die ogen toch aan de rechterkant. Sukkel.
Rechts is waar je duim links zit hè, dat weet je?
Nee, maar dat is net zoals dat je voor heel veel Japanse dingen geen uitleg hebt..quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar waar slaat dit op? Dit zijn getekende/gemaakte dingen maar wat bestaat er voor beest dat echt een hoofd heeft als :3? Niks toch?
Die doet toch :3quote:
Helemaal niet sukkelquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:56 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jongen denk na. Als je je oor op je linkerschouder doet dan zie je hoe het hoort. Ogen boven en dan die wangen beneden zeg maar. Als je op rechts doet dan is het wangen boven en ogen onder. Sukkel.
NEE IK WIL WETEN HOE WAAROM WAT.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:56 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee, maar dat is net zoals dat je voor heel veel Japanse dingen geen uitleg hebt..
you just have to accept it.
Hierom:quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:57 schreef ynuhh het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=%3A3
Kitten gezichtje.
Jongen kk mongool. Denk na. Je weet dat ik gelijk heb. En geef het nu maar toe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Helemaal niet sukkel. Verdomme zeg leer eerst eens het verschil tussen links en rechts.
NEE NEE NIET NEE.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:01 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Jongen kk mongool. Denk na. Je weet dat ik gelijk heb. En geef het nu maar toe.
Ja maar een kitten gezichtje ziet er zo uit:quote:
Wel, klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar een kitten gezichtje ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
En dat is geen :3.
Dit daarentegen is duidelijk wél een :3.
[ afbeelding ]
Kijk goed hoe die rondingen van dat bekkie loopt dan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is dus gewoon een zeekoe, klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit daarentegen is wel een :3quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Kijk goed hoe die rondingen van dat bekkie loopt dan.
Dat is ECHT wel een :3
editquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Kijk goed hoe die rondingen van dat bekkie loopt dan.
Dat is ECHT wel een :<
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:04 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Nee, dit daarentegen is wel een :3
[ afbeelding ]
Ik bedoelde de kitten. Wat betreft de zeekoe geef ik je gelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |