Das een man.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan slecht horen of het een meneer of een mevrouw is.
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over Franse nummers gesproken: waar zijn L'ete indien en Pour un flirt
Worden helaas vervangen door Volendamsche chansonsquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Franse nummers verdwijnen helaas in hoog tempo uit de lijst.
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, ik vind Nikita toch echt een meisjesnaamik associeer het ook vooral met de serie Nikita.
![]()
Het was geen geweldig uur, maar wel een goed uur om te gaan strijken en de muziek op de achtergrond te horen, ben zo goed als klaarVanavond nog een klein beetje wat nu in de wasmachine/droger zit.
Zometeen Kate Bush![]()
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.quote:
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik asscocieer 'm altijd met Nikita Chroetsjov.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Verkochtquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vraagje he, waar is Rose eigenlijk gebleven?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde on North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Moest op het podium staan en mensen die er op probeerde te klimmen er weer vanaf 'duwen'
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar bij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Is ook maar de opvolger geweest van Stalin, niets bijzondersquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die achternaam zegt me wel wat, maar de voornaam dan helemaal niet....
Mooi verhaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ze speelde op North Sea Jazz en ik deed beveiliging.
Op een gegeven moment gooide één van die mannen een soort rammelaar zo groot als een voetbal naar mij, dus ik heb ook daadwerkelijk meegespeeld
Ja hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Verkocht
Ownee, tegen betaling weg laten halen was het
Vind je het mooi zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |