Maakt niet uit. Hij bedoeld precies hetzelfde als mij alleen andere uitlegquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi gequote maar we hadden het helemaal niet tegen jou.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef Targavision het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij bedoeld precies hetzelfde als mij alleen anderebetere uitleg
Bedrijf? Het gaat om een rechtbank, achterlijke idioot. Een Nederlandse rechtbank die mensen op taalcriteria niet aanneemt terwijl die persoon Nederlands spreekt is verkeerd bezig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef Apotheose het volgende:
BoehoehoeTERECHT dat je vriendin is afgewezen! Als dat de eis van dat bedrijf is dan weet je waar je op solliciteert. Punt.
![]()
opgelost, slotje
Hoewel je geen ongelijk hebt, zie ik niet in waarom je met dergelijke termen moet smijten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedrijf? Het gaat om een rechtbank, achterlijke idioot. Een Nederlandse rechtbank die mensen op taalcriteria niet aanneemt terwijl die persoon Nederlands spreekt is verkeerd bezig.
Nee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef Strani het volgende:
Overigens moeten we er ook niet weer al te veel aandacht aan besteden. In zoveel landen bestaan regio's waar publieke personen de streektaal moeten spreken. Neem Catalonië, waar men er in principe op staat dat Cruyff zelfs Catalaans spreekt omdat hij het regio-team traint.
Nee, dan valt het met Friesland nog wel mee, of niet.
Ja het was even spannend, zo laat op de middag, maar toch hebben we nog een mongooltje kunnen vinden die er een topic over start.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ah, het anti-Frieslandtopic van de dag.
Ik zat er al bijna op te wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:13 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja het was even spannend, zo laat op de middag, maar toch hebben we nog een mongooltje kunnen vinden die er een topic over start.
Als je de Nederlandse taal óók al niet machtig bent, kun je beter niet reageren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:08 schreef Targavision het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij bedoeld precies hetzelfde als mij ik alleen andere uitleg
Tsja, ik vond de toon die die persoon zelf aansloeg ook niet geheel lief en aardig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoewel je geen ongelijk hebt, zie ik niet in waarom je met dergelijke termen moet smijten.
Daarom zit ik nog op schoolquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Als je de Nederlandse taal óók al niet machtig bent, kun je beter niet reageren.
Heb je ook gelijk in..ik negeer dat soort mensen liever.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Tsja, ik vond de toon die die persoon zelf aansloeg ook niet geheel lief en aardig.
nogmaals, als dat de eis is van de rechtbank (zo beter, taalnazi?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bedrijf? Het gaat om een rechtbank, achterlijke idioot. Een Nederlandse rechtbank die mensen op taalcriteria niet aanneemt terwijl die persoon Nederlands spreekt is verkeerd bezig.
Taalnazi? Je ziet serieus alleen een verschil tussen een bedrijf en een overheidsinstelling als de rechtbank op het gebied van taal? Dan geef ik het op met jou.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nogmaals, als dat de eis is van de rechtbank (zo beter, taalnazi?) dan is dat de eis. Kun je zeiken over Fryslân wat je wil maar daarmee kom je er niet.
![]()
ik pak de popcorn er ff bij hoor. Ik vind dat gebash over It Fryske lân zeer aandoenlijk
heeft niemand een idee? lijkt me nl. wel relevant in dit topic.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef DJ-Kool het volgende:
Dit doet me aan een oude rechtszaak denken. En ik dacht dat die uitkomst ten faveure was van de Nederlandse taal. Had ook iets met de rechtbank te maken, wellicht een verdachte die geen Fries sprak of het weigerde te spreken, dat dat de aanleiding was.
Weet het allemaal heel vaag, wellicht weet iemand er iets meer over. Was iig in de afgelopen 10 jaar.
Kan me ook niet voorstellen dat het anders uit zou kunnen pakken. Nederlands is een officiële taal, ook in Friesland. Punt, klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef DJ-Kool het volgende:
Dit doet me aan een oude rechtszaak denken. En ik dacht dat die uitkomst ten faveure was van de Nederlandse taal. Had ook iets met de rechtbank te maken, wellicht een verdachte die geen Fries sprak of het weigerde te spreken, dat dat de aanleiding was.
Weet het allemaal heel vaag, wellicht weet iemand er iets meer over. Was iig in de afgelopen 10 jaar.
Mij part kunnen ze net zo goed een nieuwe beginnen over de vriendin van TS.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:21 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
heeft niemand een idee? lijkt me nl. wel relevant in dit topic.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef Faceoff het volgende:
Ik leef op de energie die friesland-bashers stoppen in al die topics die er geopend worden!
Frysk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:19 schreef BriaNL het volgende:
Wat een onzin zeg. Frysik? Flikker op.
Praat even fatsoenlijk Nederlands ofzo :\
Kut provincie.
ga huilenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Taalnazi? Je ziet serieus alleen een verschil tussen een bedrijf en een overheidsinstelling als de rechtbank op het gebied van taal? Dan geef ik het op met jou.
Ja, wellicht. Maar dan lijkt het me dus erg interessant om die zaak erbij te halen. Zeker aangezien het me bijstaat dat er werd besloten dat Nederlands ok was. Wat dus ten faveure van dat meisje is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:22 schreef Targavision het volgende:
[..]
Mij part kunnen ze net zo goed een nieuwe beginnen over de vriendin van TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |