dat is ook heel krom...quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Stuart het volgende:
Ik zou haar ook weigeren om moverende redenen. Ik zie het verschil ook niet. Waarom mag een arts haar niet weigeren maar mogen vrouwelijke moslima wel een arts weigeren? I don't think so!
Zo is hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:27 schreef montier het volgende:
[..]
als een moslima een mannelijke arts weigerd vanwege haar geloof dan mag ze van mij ook kapot gaan als ze zo daadkrachtig in haar standpunten is
De arts heeft een eed afgelegd ieder te behandelen ongeacht afkomst, religie etc.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Stuart het volgende:
Ik zou haar ook weigeren om moverende redenen. Ik zie het verschil ook niet. Waarom mag een arts haar niet weigeren maar mogen vrouwelijke moslima wel een arts weigeren? I don't think so!
Juist! Hoge boetes dienen te worden gegeven op het dragen van dit soort zooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:31 schreef Gia het volgende:
Ze zouden die tenten gewoon in het geheel moeten verbieden. Een hoofddoekje, of een hijab in de vrije tijd of waar het is toegestaan, heb ik niet zo'n probleem mee. Maar een boerka of niqaab gaat me te ver. Als ze dat in huis willen dragen, prima, maar niet in het openbaar.
Gewoon ter plekke strippen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Juist! Hoge boetes dienen te worden gegeven op het dragen van dit soort zooi
Dat soort 'mensen' (nou ja, het zijn eigenlijk helemaal geen mensen) doen wat ze willen al zijn ze hier ooit als gast gekomenquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat ook wel weer zo is, dat wanneer een moslimvrouw een mannelijke dokter weigert dat dat allemaal maar moet kunnen, maar als het omgedraaid is, staat de linkse kerk op de achterste benen. Hoe bedoel je hypocriet.
Oh nee! Mensen die doen wat ze willen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat soort 'mensen' (nou ja, het zijn eigenlijk helemaal geen mensen) doen wat ze willen al zijn ze hier ooit als gast gekomen
In het geval de vrouw patiënt was en niet het kind. Hoe zie je dat voor je met een burka tot de grond?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
De arts heeft een eed afgelegd ieder te behandelen ongeacht afkomst, religie etc.
Nou ja, je hebt natuurlijk altijd de keuze welke behandelend arts je wilt. Je kunt als vrouw kiezen voor een vrouwelijke arts, niks mis mee. Maar wanneer je met spoed naar het ziekenhuis moet, vind ik niet dat men kan eisen dat die vrouwelijke arts om dit soort redenen van haar etentje wordt weggeroepen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:43 schreef JohnDope het volgende:
Wat ook wel weer zo is, dat wanneer een moslimvrouw een mannelijke dokter weigert dat dat allemaal maar moet kunnen, maar als het omgedraaid is, staat de linkse kerk op de achterste benen. Hoe bedoel je hypocriet.
Dan word er gebruik gemaakt van een wichelroede.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:49 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In het geval de vrouw patiënt was en niet het kind. Hoe zie je dat voor je met een burka tot de grond?
Bestaat dat verbod?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke strippen!![]()
Zonder gekkigheid, het is gewoon verboden om met een volledig bedekt gezicht/hoofd over straat te gaan. Ik zie niet in waarom een moslima dat dan wel zou moeten mogen.
Dat zijn puur formaliteiten die niets zeggen over de arts. Onzin in feite als je het mij vraagt en zeker niet meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
De arts heeft een eed afgelegd ieder te behandelen ongeacht afkomst, religie etc.
En terecht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch gaat het zo momenteel.
Die vrouw gaat gelijk krijgen en de arts krijgt een fikse reprimande, let maar op.
Nederland anno 2009.
Dit soort reacties vind ik 'eng'quote:
Yeah right.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn puur formaliteiten die niets zeggen over de arts. Onzin in feite als je het mij vraagt en zeker niet meer van deze tijd.
Dus nu zeg je in feite dat de vrouwelijke moslima's die artsen weigeren gelijk hebben?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |