Voor altijd afaik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef Crutch het volgende:
Hoe lang blijven tinypic-plaatjes actief eigenlijk?
Mr. Cooperquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
Niet voor altijd.quote:
Ik zag 2 beren masturberen, oh het was een wonder...quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef zoefschildpad het volgende:
Ik verwachte een topic over masturberen...
nou ja, OT dan
terechte klacht, faalwebsite is dat
Ok, wist ik niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet voor altijd.
Kijk voor de grap eens in een jaar oud "laat hier je kerst UI maken" topic. Zoals ik deed een paar weken geleden.. staan er dingen als "hier, klaar" en daaronder hele andere plaatjes. Ze worden na een tijd niet bekeken te zijn gewoon vervangen door nieuwe.
Imagbucket?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Adelante het volgende:
Eens, eerst die kikker van imagbucket, toen de rode ui van xs.to en nu dit weer
En als je daar een account hebt dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Niet voor altijd.
Kijk voor de grap eens in een jaar oud "laat hier je kerst UI maken" topic. Zoals ik deed een paar weken geleden.. staan er dingen als "hier, klaar" en daaronder hele andere plaatjes. Ze worden na een tijd niet bekeken te zijn gewoon vervangen door nieuwe.
tsk, en dan niet eerst naar een photobucket plaatje linkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik zag 2 beren masturberen, oh het was een wonder...
[ afbeelding ]
Dan blijven ze bestaan, maar bijna niemand die tinypic gebruikt heeft een account.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef L.no het volgende:
[..]
En als je daar een account hebt dan?
Nou, je hebt iig een oplossing. Bij photobucket kan dat niet eens als je een account hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan blijven ze bestaan, maar bijna niemand die tinypic gebruikt heeft een account.
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Apekoek het volgende:
Photobucket & Imageshack wat een gare kut sites inderdaad. Uiterst on-internet-user vriendelijk!
[ afbeelding ]
Gare kut kikker met zijn lelijke tyfus bek!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wat doet die meneer met zijn penisquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:36 schreef Splutje het volgende:
Gebruik gewoon http://tinyurl.com/2g9mqh
Ja dat zijn echt naaistreken, daar had ik fucking veel episch materiaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Adelante het volgende:
picserver.tk is ook al kapot.
Daarom, we hebben een betrouwbare service nodig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt naaistreken, daar had ik fucking veel episch materiaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |