die zijn er genoegquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Doe mij ff de wet waarin staat dat iedereen recht heeft op medische hulp dan.
quote:Voorlopig is er 1 moslima die loopt te jankbekken.
Verhaal van de arts heb ik nog nergens gelezen en de moslima was te gepikeerd om zijn motivatie te horen. Misschien zat hij wel te poepen en zei hij dat hij er over een kwartiertje aan zou komen, wie zal hte zeggen![]()
Ja en we zijn zo ver doorgeschoten in het goed praten dat we zelfs niet meer verwachten dat mensen zich aan fatsoensregels houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef montier het volgende:
[..]
we zijn hier niet in een islamtische land met belachelijke wetten.
hier is het nederland waar iedereen recht heeft op basiszorg ongeacht de omstandigheden van het individu
Precies, waar die burka voor staat is al een belediging aan het hof van de Nederlandse samenleving en haar bevolking.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en we zijn zo ver doorgeschoten in het goed praten dat we zelfs niet meer verwachten dat mensen zich aan fatsoensregels houden.
e fatsoenregel is dat ieder mens recht heeft op medische zorg ongeacht uiterlijk vertoonquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja en we zijn zo ver doorgeschoten in het goed praten dat we zelfs niet meer verwachten dat mensen zich aan fatsoensregels houden.
Ja tuurlijk praat de hele boel goed, het zou je sieren als je de verontwaardiging had uitgesproken over de ouders, maar nee, ga maar weer politiek correct zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:19 schreef Re het volgende:
[..]
De fatsoenregel is dat ieder mens recht heeft op medische zorg ongeacht uiterlijk vertoon
Als jij idd wil dat we baby's niet meer helpen wanneer iemand zich onfatsoenlijk kleedt, dan kan ik dat moeilijk fatsoenlijk noemen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
daar ben ik het ook mee eens maar pak dat volk anders aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Praat de boel maar "goed"?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja tuurlijk praat de hele boel goed, het zou je sieren als je de verontwaardiging had uitgesproken over de ouders, maar nee, ga maar weer politiek correct zijn.
wat kan een 3 maanden oude baby eraan doen dat die achterlijke ouders heeft.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja tuurlijk praat de hele boel goed, het zou je sieren als je de verontwaardiging had uitgesproken over de ouders, maar nee, ga maar weer politiek correct zijn.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Praat de boel maar "goed"?
Wat is er zo "fout" dan?
Dus we zijn het er over eens dat de ouders zich achterlijk gedragen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef montier het volgende:
[..]
wat kan een 3 maanden oude baby eraan doen dat die achterlijke ouders heeft.
zoietys simpels had ook die arts kunnen concluderen...
Dat is irrelevant. Het gaat er om of de arts fout is geweest in het weigeren van het kind.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus we zijn het er over eens dat de ouders zich achterlijk gedragen?
Oh daar ben ik het mee eens, natuurlijk had hij het kind moeten behandelen, het gaat er mij om dat de meeste mensen het dood normaal vind dat je verkleed als spook op doktersbezoek gaat.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Het gaat er om of de arts fout is geweest in het weigeren van het kind.
Wat maakt mij dat nou uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh daar ben ik het mee eens, natuurlijk had hij het kind moeten behandelen, het gaat er mij om dat de meeste mensen het dood normaal vind dat je verkleed als spook op doktersbezoek gaat.
Het is ook altijd gedonder met die lui, dan is het weer een imam die geen handen wil geven, nu is het weer een hysterische tent die alle registers open trekt. Het is voor mij duidelijk dat we toch maar eens met dat burkaverbod (net als in bijvoorbeeld Turkije) moeten beginnen, ze hoepelen maar op naar Saoudi-Arabië. En ik kan mij goed voorstellen dat de gewone moslims dit soort lui meer dan zat zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Chevalric het volgende:
Even een quote van marokko.nl van deze dame, die ik uit de google cache gevist heb (hoop dat dit mag van Fok!: S):
[..]
Er wordt gewoon heel heftig gereageerd, ook nadat iemand toegeeft een fout te hebben gemaakt en zelfs aanbiedt om deze fout te corrigeren.
Uiteindelijk vind ik burkas/niqaabs een negatief iets dat niet thuis hoort in dit land. Maar dat betekent niet dat een arts daarom de behandeling mag weigeren. En het zou fijn zijn als een excuses gewoon aanvaard kan worden, in plaats van naar de CGB te stappen.
Nee jij bent kennelijk zo labiel dat je dit soort zaken normaal vind.quote:
Dat lijkt me duidelijk de arts zit fout.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is irrelevant. Het gaat er om of de arts fout is geweest in het weigeren van het kind.
Jup net zoals deze: http://contradicere.files(...)rima-bouhannouch.jpgquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is ook altijd gedonder met die lui, dan is het weer een imam die geen handen wil geven, nu is het weer een hysterische tent die alle registers open trekt. Het is voor mij duidelijk dat we toch maar eens met dat burkaverbod (net als in bijvoorbeeld Turkije) moeten beginnen, ze hoepelen maar op naar Saoudi-Arabië. En ik kan mij goed voorstellen dat de gewone moslims dit soort lui meer dan zat zijn.
Als hij het kind wilde helpen en de vader erbij mocht zijn (bron?), dan is er toch weinig aan de hand?quote:"Ik zweer/beloof dat ik de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens. Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten. Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen. Ik zal aan de patiënt geen schade doen."
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp de hele ophef niet. De dokter wilde het kind onderzoeken en de vader mocht erbij. In vele gevallen mogen vrouwen in burka niet eens bij een mannelijke dokter naar binnen van hun geloof, en moet er gezocht worden naar een vrouwelijke arts, dus dit ging dan toch correct?
En het ging toch om het zieke kind?
Ik begrijp dan ook niet dat de arts excuses heeft gemaakt.
Het kind was 3 maanden, dus de vrouw moest tekst en uitleg geven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:37 schreef matthijst het volgende:
Die eed is ook niet zo spannend. Carpetrightchick was de patient niet, dat was het jongetje.
[..]
Als hij het kind wilde helpen en de vader erbij mocht zijn (bron?), dan is er toch weinig aan de hand?
ik vind alle gelovigen achterlijk en hypocriet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dus we zijn het er over eens dat de ouders zich achterlijk gedragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |