quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee die kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof een van de relusers geen nieuw topic had kunnen openen.
sukkolzquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, inderdaad. Zeker te veel moeite voor ze.
Succes! Eerste keer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
mogguh![]()
[..]
Moet hem nog maken.![]()
13.30
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatigquote:
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga leren dan. Of ben je zo zeker van jezelf?
Tweede keer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Succes! Eerste keer?
Ik dacht dat jij al in de 19 was. Ben je laat begonnen?
Gitmequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Succes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Ik ben half Turks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatig
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben half Turks.En ik vergis me niet.
Hoiiiquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iig
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb een Turkse vader en een Nederlandse moeder. Ik spreek geen Turks maar voel me wel bijzonder aangetrokken tot Turken, en ja Turks ga ik ooit nog wel een keer leren.
Zo, en bovenstaande ga ik niet meer herhalen.
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.
Klinkt zo mss heel stom als ik het zo typ.
Ik blijf liever alleen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...
Niet dat het erg is, ieder zijn ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |