quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee die kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof een van de relusers geen nieuw topic had kunnen openen.
sukkolzquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, inderdaad. Zeker te veel moeite voor ze.
Succes! Eerste keer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
mogguh![]()
[..]
Moet hem nog maken.![]()
13.30
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatigquote:
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga leren dan. Of ben je zo zeker van jezelf?
Tweede keer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Succes! Eerste keer?
Ik dacht dat jij al in de 19 was. Ben je laat begonnen?
Gitmequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Succes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Ik ben half Turks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatig
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben half Turks.En ik vergis me niet.
Hoiiiquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iig
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb een Turkse vader en een Nederlandse moeder. Ik spreek geen Turks maar voel me wel bijzonder aangetrokken tot Turken, en ja Turks ga ik ooit nog wel een keer leren.
Zo, en bovenstaande ga ik niet meer herhalen.
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.
Klinkt zo mss heel stom als ik het zo typ.
Ik blijf liever alleen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...
Niet dat het erg is, ieder zijn ding...
Is it that bad? Om maar even een cliche uit de kast de halen: Niet alle mannen zijn varkens enzoquote:
Haha nee joh, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is it that bad? Om maar even een cliche uit de kast de halen: Niet alle mannen zijn varkens enzo
Maar wat is de reden dat je graag alleen blijft? Of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee joh, dat weet ik ook wel.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dat je graag alleen blijft? Of is dat te persoonlijk?
Cheersquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik spring ff onder de douche, tot later
hoe doet ze hetquote:Top 100 van maandag 28 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 449 Bilmiyorem
Schoolvakantie he...quote:
zal ook wel een rol spelen iddquote:
ik vind dat ze vage ogen heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
Laila Abid.Gaat steeds beter, vandaag zat er ook nog emotie in.
Wat een voeten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
Ze barstte spontaan in huilen uit op TV of zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze barstte spontaan in huilen uit op TV of zo?
Wauwquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Nee. normaal staat ze stijf van de zenuwen alles op te lezen terwijl ze alles 30 keer fout zegt.
Vandaag keek ze geschokt en verdrietig bij die Brit in China die ter dood wordt gebracht. En ze keek vrolijk bij het bericht over vuurwerk (zo een glimlach achteraf)en ze zei dat we goed uit moesten kijken voor de sneeuw die mogelijk valt vanavond met goede intonatie.
Blijven oefenen, er zijn in principe maar een paar verschillende soorten vragen, maar steeds in een ander sausjequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
Beter ga ik niet falen voor die kut-theorie. Had net 8 fouten.
Ik had geen enkel oefenexamen op de CD gehaald, uiteindelijk toch gehaald (ik had nog twee extra fouten kunnen maken op bij eerste deel).quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
komt goed!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
18 van de 50? Leer je met je ogen dicht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:57 schreef IHVK het volgende:
Had net 18 van de 50 fout. (gevaarherkenning)
En nu 5.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
18 van de 50? Leer je met je ogen dicht?
Gevaarherkenning?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu 5.
We hebben het over gevaarherkenning. Dat is niet leren.
Is van na jouw tijd.![]()
Ja je krijgt zo een situatie en dan moet je antwoorden wat je zou doen. Remmen, gas los of niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gevaarherkenning?
*mompelt is van kutrijbewijs en CBR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |