quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee die kunnen dat niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Alsof een van de relusers geen nieuw topic had kunnen openen.
sukkolzquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, inderdaad. Zeker te veel moeite voor ze.
Succes! Eerste keer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
mogguh![]()
[..]
Moet hem nog maken.![]()
13.30
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatigquote:
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga leren dan. Of ben je zo zeker van jezelf?
Tweede keer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Succes! Eerste keer?
Ik dacht dat jij al in de 19 was. Ben je laat begonnen?
Gitmequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Succes!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ben ook aan het leren. Maar ik ga nu ook weg van fok doei.
Ik ben half Turks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Goede morgen... Dit is het Turken topic he, niet het Tukkers topic. Ik vergis me ook regelmatig
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iigquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben half Turks.En ik vergis me niet.
Hoiiiquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
O rlly? Je had hier ook mogen zijn als je 0% turks was hoor, don't get me wrong. Hoi iig
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoiii![]()
Ik heb een Turkse vader en een Nederlandse moeder. Ik spreek geen Turks maar voel me wel bijzonder aangetrokken tot Turken, en ja Turks ga ik ooit nog wel een keer leren.
Zo, en bovenstaande ga ik niet meer herhalen.
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Je voelt je aangetrokken tot Turken? Cultureel neem ik aan?
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja, maar ook iets met instinct. Niet dat ik ooit met een Turks zou willen trouwen, maar waar anderen zich niet op hun gemak voelen omdat het er wemelt van de Turken voel ik me als een vis in het water.
Klinkt zo mss heel stom als ik het zo typ.
Ik blijf liever alleen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Naja het klinkt een beetje contradictioneel. Je voelt je als een vis in het water maar lijkt ze niet op dezelfde manier te waarderen als bv een Nederlander. Immers je ziet ze niet als een levenspartner...
Niet dat het erg is, ieder zijn ding...
Is it that bad? Om maar even een cliche uit de kast de halen: Niet alle mannen zijn varkens enzoquote:
Haha nee joh, dat weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is it that bad? Om maar even een cliche uit de kast de halen: Niet alle mannen zijn varkens enzo
Maar wat is de reden dat je graag alleen blijft? Of is dat te persoonlijk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee joh, dat weet ik ook wel.
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Maar wat is de reden dat je graag alleen blijft? Of is dat te persoonlijk?
Cheersquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar ik spring ff onder de douche, tot later
hoe doet ze hetquote:Top 100 van maandag 28 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 449 Bilmiyorem
Schoolvakantie he...quote:
zal ook wel een rol spelen iddquote:
ik vind dat ze vage ogen heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
Laila Abid.Gaat steeds beter, vandaag zat er ook nog emotie in.
Wat een voeten!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
Ze barstte spontaan in huilen uit op TV of zoquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:10 schreef IHVK het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze barstte spontaan in huilen uit op TV of zo?
Wauwquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Nee. normaal staat ze stijf van de zenuwen alles op te lezen terwijl ze alles 30 keer fout zegt.
Vandaag keek ze geschokt en verdrietig bij die Brit in China die ter dood wordt gebracht. En ze keek vrolijk bij het bericht over vuurwerk (zo een glimlach achteraf)en ze zei dat we goed uit moesten kijken voor de sneeuw die mogelijk valt vanavond met goede intonatie.
Blijven oefenen, er zijn in principe maar een paar verschillende soorten vragen, maar steeds in een ander sausjequote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
Beter ga ik niet falen voor die kut-theorie. Had net 8 fouten.
Ik had geen enkel oefenexamen op de CD gehaald, uiteindelijk toch gehaald (ik had nog twee extra fouten kunnen maken op bij eerste deel).quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
komt goed!quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:37 schreef IHVK het volgende:
18 van de 50? Leer je met je ogen dicht?quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:57 schreef IHVK het volgende:
Had net 18 van de 50 fout. (gevaarherkenning)
En nu 5.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
18 van de 50? Leer je met je ogen dicht?
Gevaarherkenning?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
En nu 5.
We hebben het over gevaarherkenning. Dat is niet leren.
Is van na jouw tijd.![]()
Ja je krijgt zo een situatie en dan moet je antwoorden wat je zou doen. Remmen, gas los of niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gevaarherkenning?
*mompelt is van kutrijbewijs en CBR
echt belachelijk is datquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je krijgt zo een situatie en dan moet je antwoorden wat je zou doen. Remmen, gas los of niets.
Geen optie extra gas geven?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja je krijgt zo een situatie en dan moet je antwoorden wat je zou doen. Remmen, gas los of niets.
nee die zat er toen ik het deed niet inquote:
Soms is dat ook nodig...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee die zat er toen ik het deed niet in
idd, in de praktijk wel, daarom slaat het ook nergens op die gevaarherkenning shitquote:
Rustig maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-moslima-boerka.html
Rotmensen.
In deze situatie vind ik dat je haar niet mag weigeren, het gaat om gezondheid en je als arts heb je een eed/gelofte afgelegd om mensen te helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-moslima-boerka.html
Rotmensen.
Tja, dat is jouw mening, maar dit is wel lullig, wat heb je als huisarts nou te maken met de religie van iemand. Gewoon helpen en klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
In deze situatie vind ik dat je haar niet mag weigeren, het gaat om gezondheid en je als arts heb je een eed/gelofte afgelegd om mensen te helpen.
Burka vind ik verder helemaal niks
Hoiii Bortecinem.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:39 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi.
Yup, vind ik ook, gewoon helpenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw mening, maar dit is wel lullig, wat heb je als huisarts nou te maken met de religie van iemand. Gewoon helpen en klaar.
Mijne is morgen jarig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zusje jarig.We gaan zo yaprak sarmak enzo, maar ik zit nog steeds met wat ik moet geven. Ik dacht aan een DS-spel, maar welke?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Vandaag zusje jarig.We gaan zo yaprak sarmak enzo, maar ik zit nog steeds met wat ik moet geven. Ik dacht aan een DS-spel, maar welke?
Goed, met jou abla?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Ratelslangetje en Bilmiyorem, hoe gaat het met jullie?
Ja, denk het wel, alleen beetje lastig om te zien wat er naast ej afspeelt (ooghoeken)quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Yup, vind ik ook, gewoon helpen![]()
Zie je eigenlijk nog veel door een burka of niet?
Hooooooooooi.quote:
Hoe oud wordt ze? Wij vieren het wel morgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijne is morgen jarig.
Ik heb geen verstand van nintendo's dus..
Is het wel een leuk spel voor een 12-jarig meisje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Professor Layton, wordt ze slim van
Kut als je moet overstekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, alleen beetje lastig om te zien wat er naast ej afspeelt (ooghoeken)
Serieus lastige taak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hooooooooooi.
@Bilmiyorem
Met mij gaat het ook goed. Ik heb geen bevroren rijstmeel voor de taart van mijn zusje kunnen vinden. Nu ben ik aan het bedenken hoe ik anders een taart zonder ei, meel, zuivel en chocolade moet maken.
Prima!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:41 schreef Bortecinem het volgende:
Hey Ratelslangetje en Bilmiyorem, hoe gaat het met jullie?
Weet niet, misschien moet je My little pony ook maar gevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het wel een leuk spel voor een 12-jarig meisje?
15.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe oud wordt ze? Wij vieren het wel morgen.![]()
Ik heb er ook geen verstand van, ze heeft nog geen DS, wordt wss vandaag bezorgd.
Ja haar hele leven al. Is het ook, maar ze heeft veel spul dat al die dingen vervangd, alleen kun je er onmogelijk een taart mee maken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Serieus lastige taak.Heb je zoiets eigk vanaf je geboorte al, dat is toch vet lastig leven?
Heeft ze ook een chocoladevervanger?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja haar hele leven al. Is het ook, maar ze heeft veel spul dat al die dingen vervangd, alleen kun je er onmogelijk een taart mee maken.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
En anders is het weer 1 minder![]()
!!11!!!
!1
Slechte humor van Spitsnieuws comments
Ze heeft een soort van chocoladevervanger, maar die smaakt echt nergens naar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heeft ze ook een chocoladevervanger?Hoe zit het me de rest in huis, passen die zich ook aan of eet zij gewoon apart? Succes iig.
Niet echt, voor mij hoeft al die poespas niet. En oud&nieuw vind ik helemaal een ramp.quote:
Ik bak er wel een voor je verjaardag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu zin in taartBortecinem flikt het altijd
Ik ben bang voor vuurwerk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet echt, voor mij hoeft al die poespas niet. En oud&nieuw vind ik helemaal een ramp.
Vuurwerk! Ga jij nog knallen?
Dat doe ik dus ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben bang voor vuurwerk.Ik kijk altijd heel veilig toe vanuit mijn zolderraam.
Johquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Niet alleen omdat het dom is, maar is ook gewoon niet grappig.
Die was 2,5 week geledenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bak er wel een voor je verjaardag.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem wil je ook een taart bakken voor mijn verjaardag?
professor layton is een puzzel spel, dals ze daarvan houdt, vindt ze het waarschijnlijk wel leuk, daarnaast zijn dit de best gerate games op de DS, het is maar welke genre ze leuk vindt, dat moet je halen, als je dat niet weet kan je beter samen een keer iets halenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het wel een leuk spel voor een 12-jarig meisje?
Laat die man toch rusten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
Dan moet je een jaar wachten.
Turkije wil Sinterklaas terug
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Bortecinem het volgende:
Dan moet je een jaar wachten.
Turkije wil Sinterklaas terug
mag ik ook een bestelling plaatsen dan? over een paar dagen heb ik em al nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem wil je ook een taart bakken voor mijn verjaardag?
M'n zusje wil denk ik echt iets wijverigs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
professor layton is een puzzel spel, dals ze daarvan houdt, vindt ze het waarschijnlijk wel leuk, daarnaast zijn dit de best gerate games op de DS, het is maar welke genre ze leuk vindt, dat moet je halen, als je dat niet weet kan je beter samen een keer iets halen
http://www.metacritic.com/games/ds/
Wordt wel druk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
mag ik ook een bestelling plaatsen dan? over een paar dagen heb ik em al nodig
Jezus wat slechtquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n zusje wil denk ik echt iets wijverigs.
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister Ze zag deze op tv..
haha die zag ik laatst ook op tv, ik dachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. wat moet ik anders. Vorig jaar kreeg ze een PSP en heeft ze bijna niets mee gedaan, DS gaat hetzelfde mee gebeuren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha die zag ik laatst ook op tv, ik dacht![]()
![]()
verkoop de psp en koop er een paar ds games voor, bespaar je lekker wat geldquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. wat moet ik anders. Vorig jaar kreeg ze een PSP en heeft ze bijna niets mee gedaan, DS gaat hetzelfde mee gebeuren.
Niet kopen en zorgen dat die uitgever failliet gaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar wat kan ik eraan doen?
Ik vond dat spelletje stiekem leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We hebben dat ding zelf voor 150/160 ofzo gekocht, zonder camera, stond laatst een PSP MET camera online voor 125, dan moet die van ons wel erg goedkoop weg, laat het dan maar, ik gebruik hem wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
verkoop de psp en koop er een paar ds games voor, bespaar je lekker wat geld
verbeter de wereld, begin bij jezelf?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet kopen en zorgen dat die uitgever failliet gaat
Ja dat weet ik. Ik zei al laat ik zo'n kaart voor je kopen, hoef je geen spellen meer te kopen, ze werd fucking boos en vermoordde me bijna. Ze wil alles origineel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vond dat spelletje stiekem leuk. Maar je kunt toch ook zo'n kaartje kopen en daarna alles erin downloaden. Tenminste dat hebben wij
. Zo'n flashkaart ofzo. voor 15 euro. Zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb geen DSquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
verbeter de wereld, begin bij jezelf?
piraterij ftw!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vond dat spelletje stiekem leuk. Maar je kunt toch ook zo'n kaartje kopen en daarna alles erin downloaden. Tenminste dat hebben wij
. Zo'n flashkaart ofzo. voor 15 euro. Zoiets:
[ afbeelding ]
nee, dacht al dat je die opmerking naar jezelf toe zou trekken, bedoelde dat jij het tegen mij hadquote:
Wtfquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zei al laat ik zo'n kaart voor je kopen, hoef je geen spellen meer te kopen, ze werd fucking boos en vermoordde me bijna. Ze wil alles origineel.
M'n zusje is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
WtfHet gaat om het spel toch, ik download ook alles voor mijn PSP, alleen de accu is nu dood
als je em niet gebruikt gewoon weg doen, anders staat het stof te happen is zonde, als je em wel gebruikt, vooral doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We hebben dat ding zelf voor 150/160 ofzo gekocht, zonder camera, stond laatst een PSP MET camera online voor 125, dan moet die van ons wel erg goedkoop weg, laat het dan maar, ik gebruik hem wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik zei al laat ik zo'n kaart voor je kopen, hoef je geen spellen meer te kopen, ze werd fucking boos en vermoordde me bijna. Ze wil alles origineel.
Ik heb ook niet het gevoel dat ik hem ga gebruiken, maar vind het zonde om hem te verkopen. hehe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je em niet gebruikt gewoon weg doen, anders staat het stof te happen is zonde, als je em wel gebruikt, vooral doen
Bijna nooit. Maar ik gebruik vaak aangevette slagroom (slagroom met een beetje mascarpone).quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, maak jij ook slagroomtaarten, zo ja, welke slagroom gebruik je?
Moet je doen, is schattigquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee, dacht al dat je die opmerking naar jezelf toe zou trekken, bedoelde dat jij het tegen mij had
door dat spel niet te kopen, begin ik een wereldverbetering.
Hmm ok, ik vind slagroom normaal gesproken nooit lekker, maar toen ik een tijdje terug slagroom uit de Turkse winkel at, vond ik het wel lekker. Die ene in zo'n pakje ofzo, je kent het vast wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bijna nooit. Maar ik gebruik vaak aangevette slagroom (slagroom met een beetje mascarpone).
Creme shante ofzo (weet niet hoe je het schrijft, zo spreken ze het iig uit)?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm ok, ik vind slagroom normaal gesproken nooit lekker, maar toen ik een tijdje terug slagroom uit de Turkse winkel at, vond ik het wel lekker. Die ene in zo'n pakje ofzo, je kent het vast wel.
Krem Santi, met dat dingetje onder de s.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Creme shante ofzo (weet niet hoe je het schrijft, zo spreken ze het iig uit)?
verkopen die handel!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het gevoel dat ik hem ga gebruiken, maar vind het zonde om hem te verkopen. hehe.
wil je m kopen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
verkopen die handel!iets wat je nooit gebruikt zal je ook niet missen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
Die reacties zijn leuk. Maar dat is het altijd als een nieuwsbericht over Turkije gaat.
Koesjie koesjiequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
als ik het niet doe is het nog schattiger
eigenlijk wel maar heb nog te veel games in huis om te spelen, dus laat maar hangenquote:
Dat is dan ook mijn bedoelingquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik krijg echt irritante beelden voor me als je zo reageert.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar heb nog te veel games in huis om te spelen, dus laat maar hangen
coolquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef Slayage het volgende:
een blauwe maan!!!![]()
http://www.depers.nl/wete(...)e-jaarwisseling.html
Grand Theft Autoquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg dat ding niet weg op marktplaats.
We hebben ook maar 2 spellen; liberty city stories & vice city stories + 1 psp, hoeveel kan ik ervoor vragen?
Ja, maar laat maar, geen zin om uit te leggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is dan ook mijn bedoeling![]()
Jij vindt het toch ook leuk om te fokken?
hahaha, m'n zusje ging halen bij bartsmit, die man ging dom doen, maar heeft het ons uiteindelijk toch verkocht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Grand Theft Auto![]()
Dat is voor 18+ in principe
GTA is vet, de muziek en de radioreclames ook. Lekker rondrijden en vliegen en random mensen neerknallen of overrijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha, m'n zusje ging halen bij bartsmit, die man ging dom doen, maar heeft het ons uiteindelijk toch verkocht.
Verveelt wel man.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
GTA is vet, de muziek en de radioreclames ook. Lekker rondrijden en vliegen en random mensen neerknallen of overrijden
geen idee, misschien hier bij psp topic effe vragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg dat ding niet weg op marktplaats.
We hebben ook maar 2 spellen; liberty city stories & vice city stories + 1 psp, hoeveel kan ik ervoor vragen?
waar is dat topic?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee, misschien hier bij psp topic effe vragen
Mis ik dit ook weerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:11 schreef Slayage het volgende:
een blauwe maan!!!![]()
http://www.depers.nl/wete(...)e-jaarwisseling.html
random mensen neerknallen en overrijden verveelt nooitquote:
Wajoo, je bent al helemaal geïntegreerd in Egyptequote:
Ik vind het gewoon niet leuk genoeg om dat ding te houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
random mensen neerknallen en overrijden verveelt nooitje moet wel de misseis doen heh
Doe niet zo serieusquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk genoeg om dat ding te houden.
wat zeur je man jij hebt de piramides gezien, ik wil die blauwe maan wel ruilen voor een piramidequote:
Ik pas me snel aan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Wajoo, je bent al helemaal geïntegreerd in Egypte'Farao wikwakka de tweede' en een plaatje van een piramide.
De piramides vielen anders redelijk tegen. Nou ja, de binennkant dan. Van buiten zijn ze nog steedsquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat zeur je man jij hebt de piramides gezien, ik wil die blauwe maan wel ruilen voor een piramide
Waar moet dat in godsnaam over gaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slayage, m'n zusje zegt het is ook goed als je Laura's passie koopt.
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dsearchquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waar moet dat in godsnaam over gaan?
Whuut, ik wilde Laura's passie voor mode downloaden. Maar het stond niet op internetquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
miss te weinig vraag naarquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Whuut, ik wilde Laura's passie voor mode downloaden. Maar het stond niet op internet
Echt verdacht als je dit als 16 jarig meisje kooptquote:Tijdens oma's vakantie mag je in haar huis wonen. En je mag het naar je eigen smaak inrichten. Om het geld voor de decoraties bij elkaar te krijgen help je de nieuwe buren met oppassen op hun babies.
* Verzorg de babies alsof het echte babies zijn; eten klaarmaken, luiers verschonen, aankleden en wassen. En als de kleintjes slapen moet het huis nog aan kant.
* Als de hummeltjes wakker zijn kan je ze vermaken met schommelen, dansen, en andere kinderspelletjes. Er zijn vele mogelijkheden.
* Ruil foto's, kaartjes en kleren met je medespelers.
* Houd het huis schoon met de vele leuke mini-games, schoonmaken is nog nooit zo leuk geweest!
* Gebruik alle Nintendo DS functionaliteiten!
* Spel en handleiding in het Nederlands
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Whuut, ik wilde Laura's passie voor mode downloaden. Maar het stond niet op internet
Ik vraag wel of ze het willen inpakken. Misschien zien ze me niet eens voor 16-jarige aan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Echt verdacht als je dit als 16 jarig meisje koopt
Zie je er zo jong uit?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ze het willen inpakken. Misschien zien ze me niet eens voor 16-jarige aan.
Hoe oud wordt je eigenlijk geschat?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ze het willen inpakken. Misschien zien ze me niet eens voor 16-jarige aan.
Varieert van net 15 tot 17 ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe oud wordt je eigenlijk geschat?
Gemiddeld 16, niet zeuren dusquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Varieert van net 15 tot 17 ofzo.
Nee... zo moet je het niet zien, ik word vaker voor net 15 aangezien haha.quote:
Meer hakken dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee... zo moet je het niet zien, ik word vaker voor net 15 aangezien haha.
Oude vrouwen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
Alleen oude vrouwen (30-40 of ouder) kunnen me voor 17 ofzo aanzien, jongeren zien me altijd voor te jong aan.
http://imagine.nl.ubi.com/quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
Allemaal opvulling in je kleren doen zodat je dikker lijkt en hakken dragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ligt denk ik niet aan de lengte.
Of teken rimpels op je voorhoofd met een stiftquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allemaal opvulling in je kleren doen zodat je dikker lijkt en hakken dragen
Ik weet dat je het meent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://imagine.nl.ubi.com/
ik ben verkocht
heb je de ps3 gehaald?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef Emel het volgende:
vraagje: ik heb een blue ray speler gekocht. Moet ik nog een aparte kabel kopen?? hdmi kabel ofzo?
Lijkt me wel, anders kan ie het HD signaal niet doorgeven. Leveren ze die dingen er niet bij? Het is een HD speller waar je alleen wat aan hebt met een HDTV en dan geen HDMI kabel leveren?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef Emel het volgende:
vraagje: ik heb een blue ray speler gekocht. Moet ik nog een aparte kabel kopen?? hdmi kabel ofzo?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Allemaal opvulling in je kleren doen zodat je dikker lijkt en hakken dragen
Het zat er niet bij. Bepaalde merk nog?? Of maakt het niet uit? ik ga zo naar Mediamarkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders kan ie het HD signaal niet doorgeven. Leveren ze die dingen er niet bij? Het is een HD speller waar je alleen wat aan hebt met een HDTV en dan geen HDMI kabel leveren?
Je bent lekker aan 't beledigen he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry.Was om onderscheid te maken tussen jongeren en jullie.
Ik bedoel het niet zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je bent lekker aan 't beledigen he.
Dat weet ik niet, kunnen ze je daar wel vertellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:40 schreef Emel het volgende:
[..]
Het zat er niet bij. Bepaalde merk nog?? Of maakt het niet uit? ik ga zo naar Mediamarkt.
30 is natuurlijk erg oud in de ogen van een 16 jarigequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sorry.Was om onderscheid te maken tussen jongeren en jullie.
ik heb me er echt niet in verdieptquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet dat je het meent.![]()
Weet je nou echt niet hoeveel ik voor die psp en spellen kan vragen? Laten we het anders stellen, hoeveel zou jij ervoor betalen? (die 2 spellen en psp)
Ja dat bedoel ik, maar verder is 30 niet oud hoor. Werd je vroeger ook jonger geschat dan je werkelijk bent? Dan zijn we namelijk echt een tweeling.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Emel het volgende:
[..]
30 is natuurlijk erg oud in de ogen van een 16 jarigeik word altijd 26 ingeschat.
ik heb al rimpels en grijs haar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Of teken rimpels op je voorhoofd met een stift.
komt door jullie schaalquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maar verder is 30 niet oud hoor. Werd je vroeger ook jonger geschat dan je werkelijk bent? Dan zijn we namelijk echt een tweeling.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb al rimpels en grijs haar.
Schaal ? Lengte en gewicht. Ken meisjes die korter zijn dan ik en wel ouder worden geschat.quote:
Ik wil ook max 20 euro voor uitgeven. En dan filmpjes kijken!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, kunnen ze je daar wel vertellenDie dingen zijn volgens mij nog best duur ook, 15-20 euro ofzo
Maar wel vet mooie beeldkwaliteit
zoals het hhortquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:44 schreef G.Fawkes het volgende:
Ben ik eventjes weg, is het topic alweer bijna vol
Yeah, welke?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil ook max 20 euro voor uitgeven. En dan filmpjes kijken!!
kan wel, maar dat gebeurt zelden denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schaal ? Lengte en gewicht. Ken meisjes die korter zijn dan ik en wel ouder worden geschat.
Emel abla en ik zijn precies even lang en schelen twee kilo (komt doordat ik afgevallen ben, zit meestal ook op dat gewicht). Cool he.
Ik bedoelde die enequote:Op dinsdag 29 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Fokken (fok.nl) en fokken fokken.
Misschien een stomme vraag maar heb je wel een hdtv?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:45 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wil ook max 20 euro voor uitgeven. En dan filmpjes kijken!!
Nee, echt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
kan wel, maar dat gebeurt zelden denk ik
haha, kewl
Waarom die wel danquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, echt.Vet veel Turkse meisjes die ik ken zijn korter, maar worden wel goed geschat of zelfs ouder.
Uitstraling denk ik? Gezicht? Ik zou het echt niet weten, miss keer vragen aan iemand die me kent.quote:
Yep dat heb ik!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag maar heb je wel een hdtv?
Misschien hebben zij een dikke laag make up op hun gezichtquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, echt.Vet veel Turkse meisjes die ik ken zijn korter, maar worden wel goed geschat of zelfs ouder.
Die Nijntje shirts en Bert & Ernie broeken kunnen dan ook echt niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Uitstraling denk ik? Gezicht? Ik zou het echt niet weten, miss keer vragen aan iemand die me kent.
Zoetsappige vrouwenfilmsquote:
Ja dat kan het ook wel zijn, ik heb maar 1x in m'n hele leven een beetje make-up opgehad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:49 schreef Julis het volgende:
[..]
Misschien hebben zij een dikke laag make up op hun gezichtOf maakt dat niet uit, denk je?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die Nijntje shirts en Bert & Ernie broeken kunnen dan ook echt niet meer
quote:
Ik draag ook geen make-up. Mijn opa zei dit jaar nog tegen mij: waarom draag jij geen make-up? Ik zei: zie ik er zo lelijk uit danquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat kan het ook wel zijn, ik heb maar 1x in m'n hele leven een beetje make-up opgehad.En ik besteed ook niet echt op een andere manier aandacht aan m'n uiterlijk, miss is dat het wel. weet niet zeker?
Bij welke gelegenheid?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja dat kan het ook wel zijn, ik heb maar 1x in m'n hele leven een beetje make-up opgehad.En ik besteed ook niet echt op een andere manier aandacht aan m'n uiterlijk, miss is dat het wel. weet niet zeker?
een jaar terug had mijn oom (kapper en alles)een grijs haartje ontdekt bij, mij toen voelde ik me echt oud, werd er bijna deprssief vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je echt geen enkel grijs haartje?
ik heb tegenwoordig wel 1 snor haartje op mijn bovenlip, kweet niet of dat teltquote:Het is nu officieel: ik begin grijs te worden. Of ben ik dat eigenlijk altijd al geweest? :huh:
Hoe dan ook, mijn oom annex kapper heeft 1 grijs haar ontdekt op mijn bol. Ik heb nog getracht de wortel te spotten, maar dat bleek toch aardig lastig, omdat ie zich ergens boven op mijn kop zou moeten bevinden.
De laatste onderhoudsbeurt aan mijn kop was zo'n 6 weken geleden, dus het vergrijzen, heeft plaatsgevonden ergens tussen nu en 6 weken terug. :chinrub:
En waarom worden we eigenlijk uberhaupt al grijs? :chinrub:
En ben ik nu eigenlijk een kleur rijker of armer?
Is toch juist goed dat je niet gebruikt? Vind ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik draag ook geen make-up. Mijn opa zei dit jaar nog tegen mij: waarom draag jij geen make-up? Ik zei: zie ik er zo lelijk uit dan?!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik draag ook geen make-up. Mijn opa zei dit jaar nog tegen mij: waarom draag jij geen make-up? Ik zei: zie ik er zo lelijk uit dan?!
Ik was 10 ofzo. M'n nicht vond me vet mooi en wilde me mooier maken met make-up. Ik heb gehuild, echt niet leuk.quote:
Ja, herkenbaar. (bemoeienis waarom je geen make-up draagt)quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat je niet gebruikt? Vind ik.Je bent toch geen clown, waarom kleurtjes op je gezicht enzo en waarom mascara? M'n tante zei een keer tegen me sen niye mascara kulanmiyorsun? Gozlerini acar biraz.
Beetje make-up maakt je echt geen clown hoor, beste make-up is die je niet zietquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat je niet gebruikt? Vind ik.Je bent toch geen clown, waarom kleurtjes op je gezicht enzo en waarom mascara? M'n tante zei een keer tegen me sen niye mascara kulanmiyorsun? Gozlerini acar biraz.
Hahahaha, deze had ik echt al maaaanden terug gelezen, had je volgens mij al verteld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
een jaar terug had mijn oom (kapper en alles)een grijs haartje ontdekt bij, mij toen voelde ik me echt oud, werd er bijna deprssief van![]()
ik heb er zelfs een b;ogje over geschreven wat ik normaal gesproken nooit doe, maar hij is daarna gelukkig niet meer gespot
[..]
ik heb tegenwoordig wel 1 snor haartje op mijn bovenlip, kweet niet of dat telt
Bij ons in de familie krijg je al grijze haren als je 20 bent. Ik heb nu een stuk of 50 grijze haren en ik ben 22. Tegen mijn 30ste zal ik wel net zoals mijn ome'n gewoon 50/50 grijs/zwart zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
een jaar terug had mijn oom (kapper en alles)een grijs haartje ontdekt bij, mij toen voelde ik me echt oud, werd er bijna deprssief van![]()
ik heb er zelfs een b;ogje over geschreven wat ik normaal gesproken nooit doe, maar hij is daarna gelukkig niet meer gespot
[..]
ik heb tegenwoordig wel 1 snor haartje op mijn bovenlip, kweet niet of dat telt
Kan je nog beter de krokodillentranen bij de vrouwenfilms zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:55 schreef Emel het volgende:
Hmm Rookert, klinkt goed. Ik heb nu ook digitale televisie, echt super mooi beeld. Televisie kijken is nu leuker hihi
Ik heb al een heldere ogen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Beetje make-up maakt bij een vrouw het gezicht en vooral de ogen wat helderder vind ik
Traumaquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was 10 ofzo. M'n nicht vond me vet mooi en wilde me mooier maken met make-up. Ik heb gehuild, echt niet leuk.
Wat heb je eraan? Wil je anderen en jezelf voor de gek houden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beetje make-up maakt je echt geen clown hoor, beste make-up is die je niet ziet
20? Bij ons al 15 ofzo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bij ons in de familie krijg je al grijze haren als je 20 bent. Ik heb nu een stuk of 50 grijze haren en ik ben 22. Tegen mijn 30ste zal ik wel net zoals mijn ome'n gewoon 50/50 grijs/zwart zijn.
Tevens krijg ik nu steeds meer rood in me baard
Dat is echt raar, sorry.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Slayage het volgende:
zelfs mijn nichtje die in groept 7 zit heeft haar kop vol met make up
Ze heeft ook een keer met een ander familielid zo stevig m'n handen vastgeohuden en nagellak op gedaan. Echt wat een nachtmerrie, had ook nooit van zo'n remover gehoord en kreeg het e rniet af.quote:
Ja, maar dat zijn gewoon kansloze figurenquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb al een heldere ogen.![]()
Weet je hoe nep make-up is, vooral bij blonde mensen met lagen make-up, komen ze een keer zonder, lijken ze op een lijk zonder wimpers man. Wees gewoon jezelf, hoeft ook niemand te schrikken.
Je moet het niet zo zwaar opnemen, alsof jij geen deodorant gebruikt, dan houd je jezelf ook voor de gek?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heb je eraan? Wil je anderen en jezelf voor de gek houden?
ja idd beetje aanstellerij, maar heb me erin berust, nu ik nog een paar daagjes 30 ben boiet het me niet zo gek veel meer, maar een jaar terug zat ik er wel mee en keek ik op naar de 30quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hahahaha, deze had ik echt al maaaanden terug gelezen, had je volgens mij al verteld.![]()
Je hebt het zo dramatisch geschreven, moest er wel om lachen. 1 grijs snor haartje? Je bent 30 ofzo en 1 grijs snorhaartje en 1tje op je kop? Stel je niet aan abi.
rode baard zou wel cool zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bij ons in de familie krijg je al grijze haren als je 20 bent. Ik heb nu een stuk of 50 grijze haren en ik ben 22. Tegen mijn 30ste zal ik wel net zoals mijn ome'n gewoon 50/50 grijs/zwart zijn.
Tevens krijg ik nu steeds meer rood in me baard
Raar mens is datquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft ook een keer met een ander familielid zo stevig m'n handen vastgeohuden en nagellak op gedaan. Echt wat een nachtmerrie, had ook nooit van zo'n remover gehoord en kreeg het e rniet af.
ze is wel een vroege puber, maar de omgeving gebruikt het dus moet zij het ook doen zeg maarquote:
Je heoft het ook niet te denken, mar wie houd je voor de gek? Als je later getrouwd bent, ga je toch ook niet dag en nacht met make-up bij je man rondlopen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn gewoon kansloze figurenSommige mensen hebben het idd amper nodig, maar het gros kan heus wel een beetje gebruiken zonder dat je naar het gezicht kijkt en denkt "make-up
"
Kuddegedragquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is wel een vroege puber, maar de omgeving gebruikt het dus moet zij het ook doen zeg maar
Ik gebruik ook bijna geen deodorant?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet het niet zo zwaar opnemen, alsof jij geen deodorant gebruikt, dan houd je jezelf ook voor de gek?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja idd beetje aanstellerij, maar heb me erin berust, nu ik nog een paar daagjes 30 ben boiet het me niet zo gek veel meer, maar een jaar terug zat ik er wel mee en keek ik op naar de 30
ik zie hiernaast trouwens een banner van de postcode loterij iets met 30 miljoen, zou het een teken zijn om een lot te kopen
Het is je taak als neef haar te laten stoppen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is wel een vroege puber, maar de omgeving gebruikt het dus moet zij het ook doen zeg maar
Denk dat de meeste vrouwen het gewoon bi persoonlijke verzorging vinden horen, in de spiegel kunnen kijken en tevreden kunnen zijn met hun uiterlijk. NIet eens zozeer voor een ander, maar gewoon als tikje zelfvertrouwen. Jij doet toch ook een beetje je haar?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je heoft het ook niet te denken, mar wie houd je voor de gek? Als je later getrouwd bent, ga je toch ook niet dag en nacht met make-up bij je man rondlopen?
haha nee joh, is alweer een tijdje terug dat ik iets met kansspelen heb gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee man, niet kopen. Zou ik zeggen he..iyi birsey degil.![]()
Van die knallende kleuren bedoel je? Het kan wel staan, maar ik vind het echt onnodig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef Julis het volgende:
Maar in Turkije gebruiken toch de meeste meisjes een dikke laag make-up? Tenminste ik zie er veel rondlopen. Op zich vind ik een beetje' make-up bij meisjes wel staan
, maar overdreven veel... mwah. Dat vind ik niets.
Je stinktquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik gebruik ook bijna geen deodorant?
Je zelfvertrouwen wordt ook gevormd door anderen, dus je doet het ook voor anderen. Ik fatsoeneer m'n haar (is dat een woord), gewoon zodat het er normaal uitziet, maar ik ga niets extra's doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat de meeste vrouwen het gewoon bi persoonlijke verzorging vinden horen, in de spiegel kunnen kijken en tevreden kunnen zijn met hun uiterlijk. NIet eens zozeer voor een ander, maar gewoon als tikje zelfvertrouwen. Jij doet toch ook een beetje je haar?
cool.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha nee joh, is alweer een tijdje terug dat ik iets met kansspelen heb gedaan
Overdreven veel is dan ook altijd nietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef Julis het volgende:
Maar in Turkije gebruiken toch de meeste meisjes een dikke laag make-up? Tenminste ik zie er veel rondlopen. Op zich vind ik een beetje' make-up bij meisjes wel staan
, maar overdreven veel... mwah. Dat vind ik niets.
Ik bedoel: van alles overdreven veel op je gezicht gesmeerd, bijv: heel veel foundation, .quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Van die knallende kleuren bedoel je? Het kan wel staan, maar ik vind het echt onnodig.
Wat normaal is wordt ook door de maatschappij beoordeeld, in Afrika kan je misschien wel uitgelachen wordenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je zelfvertrouwen wordt ook gevormd door anderen, dus je doet het ook voor anderen. Ik fatsoeneer m'n haar (is dat een woord), gewoon zodat het er normaal uitziet, maar ik ga niets extra's doen.
Ja, maar WAAROM? Je doet het dus wel voor anderen, want je zelfvertrouwen wordt gevormd door anderen. Ze vindt dr zelf blijkbaar niet mooi genoeg zonder, voor wie doe je het? Denk dat in het huwelijk je partner het belangrijkst is, voor hem ga je je toch ook niet dag en nacht lopen opmaken, hij ziet je in bed toch ook gewoon zonder? Als je je opmaakt, vind ik dat je anderen belangrijker vindt dan je eigen partner. Maar dat is mijn mening he.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Overdreven veel is dan ook altijd niets![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch niet overdreven veel? Het is wel speciaal voor een foto, dus meer dan normaal, maar dit is toch wel prima?
Dit vind ik dan wel mooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Overdreven veel is dan ook altijd niets![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch niet overdreven veel? Het is wel speciaal voor een foto, dus meer dan normaal, maar dit is toch wel prima?
dat mens is bijdehand en koppig! wil je niet weten! ze is een gewoon een kloon van haar moeder en daar valt ook niet mee te praten zeg maar, als ik mijn mening geef wordt een gesprek heel makkelijk een discussie en voor je het weet, krijg ik te horen, het is mijn kind! ik voed haar op zoals ik wil! soms kan ik het niet laten en is het knallen zeg maar, ik mag van mijn moeder me ook niet bemoeien met me zus en haar dochter om de vrede te bewarenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is je taak als neef haar te laten stoppen!
Verzorging = make-up?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat normaal is wordt ook door de maatschappij beoordeeld, in Afrika kan je misschien wel uitgelachen wordenMaar dit gaat alweer te diep, beetje verzorging gewoon voor jezelf is prima, gewoon verzorgd, eerbied je lichaam
Waarom nou weer het huwelijk erbij betrekken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM? Je doet het dus wel voor anderen, want je zelfvertrouwen wordt gevormd door anderen. Ze vindt dr zelf blijkbaar niet mooi genoeg zonder, voor wie doe je het? Denk dat in het huwelijk je partner het belangrijkst is, voor hem ga je je toch ook niet dag en nacht lopen opmaken, hij ziet je in bed toch ook gewoon zonder? Als je je opmaakt, vind ik dat je anderen belangrijker vindt dan je eigen partner. Maar dat is mijn mening he.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat mens is bijdehand en koppig! wil je niet weten! ze is een gewoon een kloon van haar moeder en daar valt ook niet mee te praten zeg maar, als ik mijn mening geef wordt een gesprek heel makkelijk een discussie en voor je het weet, krijg ik te horen, het is mijn kind! ik voed haar op zoals ik wil! soms kan ik het niet laten en is het knallen zeg maar, ik mag van mijn moeder me ook niet bemoeien met me zus en haar dochter om de vrede te bewaren
Omdat dat moet. Bedoel: waarom moet je make-up gebruiken, voor wie wil je er mooi uitzien?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom nou weer het huwelijk erbij betrekken?
soms kocht ik wel eens een staatslot of een kraslotquote:
wel beter zo.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
soms kocht ik wel eens een staatslot of een kraslotmaar dat is alweer jaren terug, maarja het gaat natuurlijk nergens over en haram uiteraard
Dan verzorg jij jezelf niet goed qua slaapquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verzorging = make-up?
Ik zie verzorging als goed slapen, goed eten, schoon zijn, beetje beweging.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bemoei me ook met m'n zusje en moeder. M'n moeder zei laatst aan tafel tegen m'n vader: bu evde erkek lazim degil, Emel is man en vrouw, erkek gibi isime karisiyor.
Ik bemoei me dan ook heel erg met m'n moeder en zusje. Erger dan m'n vader en broer. Ik probeer me wel in te houden bij nichten enzo, ze waarderen mijn commentaar toch niet.
Ik zie make-up niet als verzorging, klaar. Verder geen discussie over mogelijk, lees m'n vorige posts.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan verzorg jij jezelf niet goed qua slaap![]()
Er verzorgd uitzien betekent in die zin dat je gewoon niet als een slons erbij loopt. Niet dat je zonder make up er meteen als een slons uitziet, maar gewoon beetje uiterlijke verzorgingNiemand valt over make-up, het gaat pas opvallen als je erover gaat zeuren
Jij vindt bepaalde kleding toch ook mooi en andere niet? Als je gewoon een gewaad aantrekt heb je het ook niet koud en dat is de eerste bedoeling van kleding. Ondertussen draag je wel broeken en die broek wel en die broek niet, waarom doe je dat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat dat moet. Bedoel: waarom moet je make-up gebruiken, voor wie wil je er mooi uitzien?
iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel beter zo.![]()
Sommige menesn voelen ieder jaar dat ze miljonair worden.
Zal ik wel iets zeggen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij vindt bepaalde kleding toch ook mooi en andere niet? Als je gewoon een gewaad aantrekt heb je het ook niet koud en dat is de eerste bedoeling van kleding. Ondertussen draag je wel broeken en die broek wel en die broek niet, waarom doe je dat dan?
koop gewoon niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef Rookert het volgende:
Mensen met 6 loten bij de Postcodeloterij![]()
Wij hebben er 1, volgens mij baal je gigantisch als ie op jouw postcode valt en je hele straat wint zakken geld en jij zit er tussen en kan niet meefeestenVuil psychologisch spelletje is het eigenlijk
hahahahquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef Rookert het volgende:
Mensen met 6 loten bij de Postcodeloterij![]()
Wij hebben er 1, volgens mij baal je gigantisch als ie op jouw postcode valt en je hele straat wint zakken geld en jij zit er tussen en kan niet meefeestenVuil psychologisch spelletje is het eigenlijk
Het maakt dus wel degelijk een verschilquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zal ik wel iets zeggen?Ik let wel een beetje op m'n kleding, maar eigenlijk let ik niet op welke broek ik welke dag aantrek. Ik pak meestal gewoonwat.
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:19 schreef Slayage het volgende:
http://www.depers.nl/binn(...)fen-in-mascaras.html
Nee, dat zeg ik, je baalt als je niet wint. Verder steun je ook goede doelen als dat je interesseert (95% van de spelers waarschijnlijk nietquote:
Ja, je hebt wel gelijk hoor, maar ik probeer dat soort aandacht aan mezelf zo beperkt mogelijk te houden. Het is dus nog niet zo ver dat ik alle soorten kleding wil en kan dragen. Vind het ook niet heel erg om een beetje op je kleding te letten, het is bij mij sowieso niet zo dat ik hele outfits maak die matchen met m'n schoenen ofzo. Gewoon trui broek schoenen klaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het maakt dus wel degelijk een verschil
Goede doelen kun je ook steunen zonder te gokken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik, je baalt als je niet wint. Verder steun je ook goede doelen als dat je interesseert (95% van de spelers waarschijnlijk niet)
Het is ook gewoon niet erg om te doen, mensen willen nou eenmaal aan verwachtingen voldoen. Verwachtingen van ouders, vrienden, partners etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk hoor, maar ik probeer dat soort aandacht aan mezelf zo beperkt mogelijk te houden. Het is dus nog niet zo ver dat ik alle soorten kleding wil en kan dragen. Vind het ook niet heel erg om een beetje op je kleding te letten, het is bij mij sowieso niet zo dat ik hele outfits maak die matchen met m'n schoenen ofzo. Gewoon trui broek schoenen klaar.
Maar nu kun je geld winnen en dan is het interessanter, lokkertjes zijn nodigquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Goede doelen kun je ook steunen zonder te gokken.
Thanks.quote:
Doeiquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
helemaal de tijd kwijt, klote zooi, dooei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |