Ik hoor de buren nooit(2 jonge kinderen), dus isolatie is prima.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef juiced het volgende:
Wie woont er dan ook in een kartonnen doos zonder isolatie?
Wat is er met de ouders gebeurt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoor de buren nooit(2 jonge kinderen), dus isolatie is prima.
Ga je nog inhoudelijk iets zeggenquote:
Ja hier!! Meestal VW golfjes van '92 tot '99.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je nog inhoudelijk iets zeggen
Herkent dan helemaal niemand zich in deze klacht?
Bedoel je of iemand zich herkent als hardcore autorijder, als buurman, als isolatiemateriaal, als 2 jonge kinderen, als kartonnen doos of als tuinman?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ooh jewel hoor, mijn ''buurjongens'' (ze zijn beide in de 30quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ff offtopic.quote:
respect manquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef daftme het volgende:
Ik gooi altijd keihard Bob Marley ertegenaan. Is dat wel cool?
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Terechte klacht.. ik moet het ook nog eens in huis aanhoren..
broertjes..
Ofniet, reseptc, plobs, jeweesstt..quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dank, de steun helpt mij enorm door deze zware periode heen
Hallo, ik herken je klacht weldegelijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen zien hardcore ook vaak als de enige soort elektronische muziek die er gemaakt wordtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Adames het volgende:
De mensen wat hardcore zo erg vinden .. Wat luister je dan tijdens feesten?
Of ben je zo ene die constant de beatles wil hebben, ook op zaterdagavond.
Niet dat ik hardcore zo fijn vind, vind het eigenlijk ook vrij verschrikkelijk. maar kan me prima vermaken met techno en electro.
Verder, de klacht is zeker terecht. Zo'n muziek mag je draaien, maar dan wel waar niemand anders er last van heeft. In de nacht raampje open en dan hard deze muziek draaien tekent toch wel een mens. Of je bent een sadist, of een autist.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Meester.
Omdat hardcore ubermuziek is die alle andere muziek overbodig heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Ascendancy het volgende:
maar waarom denken altijd specifiek die hardcore-mongolen dat de hele wereld het wil horen.
Denk eens normaal gast.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat hardcore ubermuziek is die alle andere muziek overbodig heeft gemaakt.
Volgens mij word jij later zo'n type die bekend staat als de zeikerd van de wijk. Ga je druk maken over andere dingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Denk eens normaal gast.
Niemand die ik ken zit te wachten op die ellendige shit herrie uit auto's.
Het is gewoon enorm asociaal anderen jou teringherrie op gedwongen manier te laten ondergaan.
Helaas ontbreekt het een groot gedeelte van de jeugd reeds lange tijd aan fatsoen om e.e.a. in te zien.
Keiharde maatregelen hiertegen is het enige dat helpt.
Denk dan aan ter plekke uitbouwen boxen en installatie en zelf laten kapot hameren.
Bij gemonteerde brulpijp, auto definitief in beslag.
2e keer in de faut, weg rijbewijs voor 5 jaar.
Geen ge oh. meer.
Ben tuig in dit land kotsebeu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |