Ik hoor de buren nooit(2 jonge kinderen), dus isolatie is prima.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef juiced het volgende:
Wie woont er dan ook in een kartonnen doos zonder isolatie?
Wat is er met de ouders gebeurt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoor de buren nooit(2 jonge kinderen), dus isolatie is prima.
Ga je nog inhoudelijk iets zeggenquote:
Ja hier!! Meestal VW golfjes van '92 tot '99.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ga je nog inhoudelijk iets zeggen
Herkent dan helemaal niemand zich in deze klacht?
Bedoel je of iemand zich herkent als hardcore autorijder, als buurman, als isolatiemateriaal, als 2 jonge kinderen, als kartonnen doos of als tuinman?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ooh jewel hoor, mijn ''buurjongens'' (ze zijn beide in de 30quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
ff offtopic.quote:
respect manquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:23 schreef daftme het volgende:
Ik gooi altijd keihard Bob Marley ertegenaan. Is dat wel cool?
Ik heb medelijden met jequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Terechte klacht.. ik moet het ook nog eens in huis aanhoren..
broertjes..
Ofniet, reseptc, plobs, jeweesstt..quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dank, de steun helpt mij enorm door deze zware periode heen
Hallo, ik herken je klacht weldegelijk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mensen zien hardcore ook vaak als de enige soort elektronische muziek die er gemaakt wordtquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:51 schreef Adames het volgende:
De mensen wat hardcore zo erg vinden .. Wat luister je dan tijdens feesten?
Of ben je zo ene die constant de beatles wil hebben, ook op zaterdagavond.
Niet dat ik hardcore zo fijn vind, vind het eigenlijk ook vrij verschrikkelijk. maar kan me prima vermaken met techno en electro.
Verder, de klacht is zeker terecht. Zo'n muziek mag je draaien, maar dan wel waar niemand anders er last van heeft. In de nacht raampje open en dan hard deze muziek draaien tekent toch wel een mens. Of je bent een sadist, of een autist.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik moet zeggen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
R.I.P. Meester.
Omdat hardcore ubermuziek is die alle andere muziek overbodig heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Ascendancy het volgende:
maar waarom denken altijd specifiek die hardcore-mongolen dat de hele wereld het wil horen.
Denk eens normaal gast.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Omdat hardcore ubermuziek is die alle andere muziek overbodig heeft gemaakt.
Volgens mij word jij later zo'n type die bekend staat als de zeikerd van de wijk. Ga je druk maken over andere dingenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Denk eens normaal gast.
Niemand die ik ken zit te wachten op die ellendige shit herrie uit auto's.
Het is gewoon enorm asociaal anderen jou teringherrie op gedwongen manier te laten ondergaan.
Helaas ontbreekt het een groot gedeelte van de jeugd reeds lange tijd aan fatsoen om e.e.a. in te zien.
Keiharde maatregelen hiertegen is het enige dat helpt.
Denk dan aan ter plekke uitbouwen boxen en installatie en zelf laten kapot hameren.
Bij gemonteerde brulpijp, auto definitief in beslag.
2e keer in de faut, weg rijbewijs voor 5 jaar.
Geen ge oh. meer.
Ben tuig in dit land kotsebeu.
En allemaal in een Toyota prius, netjes in pak, vrouw in jurkje/rokje en kids niet meer buitenspelen want daar word je vies van.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Denk eens normaal gast.
Niemand die ik ken zit te wachten op die ellendige shit herrie uit auto's.
Het is gewoon enorm asociaal anderen jou teringherrie op gedwongen manier te laten ondergaan.
Helaas ontbreekt het een groot gedeelte van de jeugd reeds lange tijd aan fatsoen om e.e.a. in te zien.
Keiharde maatregelen hiertegen is het enige dat helpt.
Denk dan aan ter plekke uitbouwen boxen en installatie en zelf laten kapot hameren.
Bij gemonteerde brulpijp, auto definitief in beslag.
2e keer in de faut, weg rijbewijs voor 5 jaar.
Geen ge oh. meer.
Ben tuig in dit land kotsebeu.
Hier sluit ik me bij aan. Als je wat verder kijkt dan die 'typische' hardcore waardoor die vooroordelen eigenlijk zijn gemaakt dan zit er echt wel heel wat mooois bijquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:15 schreef McGilles het volgende:
Niks mis met hardcore, wel zielig om te zien dat elk jaar weer een paar nieuwe kutusers met oogkleppen naar fok komen die nog steeds geloven in de oude vooroordelen....
Wat is dat in hemelsnaam voor muziek ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Als je wat verder kijkt dan die 'typische' hardcore waardoor die vooroordelen eigenlijk zijn gemaakt dan zit er echt wel heel wat mooois bij![]()
Niet geheel hardcore, trapje lager;
Wat een dikke plaat zeg
Da's niet een trapje lager, da's een heel ander genre met die commerciële jankbaggerquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Als je wat verder kijkt dan die 'typische' hardcore waardoor die vooroordelen eigenlijk zijn gemaakt dan zit er echt wel heel wat mooois bij![]()
Wat een dikke plaat zeg
Maar alleen maar dat soort muziek luisteren is toch saai?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Da's nou ook precies waar het om gaat.. stampen zonder dat je naar veel ingewikkelde zooi erbij hoeft te luisteren; house is de betere 'no brain' muziek, gewoon 100% boom boom![]()
Hi there party people, here's a new song from MC Hughie Babe... ooooooldsskoooooooll![]()
![]()
![]()
Ow Mên; ik ga zo die boomcar eens ff van de druppellader halen om de buurt eens lekker te terroriseren, dat krijg je nou van die KLB topic's, nu is er weer een buurvrouw de lul![]()
TS: in naam van mijn buuf: BEDANKT !!!!
En altijd met het raam open zodat iedereen het goed kan horen, zelfs als het 10 graden vriestquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja hier!! Meestal VW golfjes van '92 tot '99.
quote:
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik alléén maar stampers draai en/of luister; maar daar ging het topic inderdaad niet overquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:47 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar alleen maar dat soort muziek luisteren is toch saai?
Mr daar gaat dit topic niet over, het gaat over de mensen die veronderstellen dat het nodig is om mij dat om 12 uur te laten horen
Om de 5 minuten een halve minuut van dergelijke shit aan moeten horen van weer e.o.a idioot kan gaat behoorlijk gaan vervelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen zeggen dat ik alléén maar stampers draai en/of luister; maar daar ging het topic inderdaad niet over![]()
En het boeit in de auto niks hoe laat het is.. mensen moeten niet zo zaniken; als je langs rijdt duurt het hooguit een halve minuut dat je meegeniet buiten de auto![]()
TS is gewoon een janksmoel, zoals er steeds meer boven komen drijven; kerkklokken op zondagochtend als je net in je nest ligt na een nachtje doorgaan is ook irritant, horen ze mij ook niet over![]()
Leven en laten leven.. dat werkt meerdere kanten op.. als je niet tegen mensen in je omgeving kunt, moet je lekker ergens in de rimboe gaan wonen.. op een ander werelddeel that izz
Ben jij van de kerk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Om de 5 minuten een halve minuut van dergelijke shit aan moeten horen van weer e.o.a idioot kan gaat behoorlijk gaan vervelen.
Waarom snappen mensen dit niet?
Zet jezelf dan een koptelefoon op als het perse hard moet.
Maar nee, het is belangrijker dat mensen geërgerd naar je kijken...
Kijk mij! dat is het motto.
Vervolgens hebben de asocialen die zich hieraan schuldig maken totaal geen idee dat ze duizenden mensen irriteren.
Dat kan echter iedere asociaal die zich daaraan schuldig maakt geen zak interesseren...
Vooral dat laatste zinnetje van: Leven en laten leven...
Dat raakt in deze discussie echt kant noch wal.![]()
Maak er maar van: Ik doe wat ik wil en niemand heeft het recht er ook maar iets van te zeggen.
En ik maar denken dat topic over overlast door boomcars gaat...quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
Dat neophyte is best leuk voor een x. Maar naar 3x ken je het nummer wel en er niets aan waarvan je denkt, goed gevonden.
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:39 schreef Xeanor het volgende:
Mensen die hardcore leuk vinden die hebben gewoon nog niet ontdekt dat het rotzooi is.
Je woont langs de route naar de lokale caraudioshop ??quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Om de 5 minuten een halve minuut van dergelijke shit aan moeten horen van weer e.o.a idioot kan gaat behoorlijk gaan vervelen.
Waarom snappen mensen dit niet?
Zet jezelf dan een koptelefoon op als het perse hard moet.
Maar nee, het is belangrijker dat mensen geërgerd naar je kijken...
Kijk mij! dat is het motto.
Vervolgens hebben de asocialen die zich hieraan schuldig maken totaal geen idee dat ze duizenden mensen irriteren.
Dat kan echter iedere asociaal die zich daaraan schuldig maakt geen zak interesseren...
Vooral dat laatste zinnetje van: Leven en laten leven...
Dat raakt in deze discussie echt kant noch wal.![]()
Maak er maar van: Ik doe wat ik wil en niemand heeft het recht er ook maar iets van te zeggen.
Nou echt grappig...quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:37 schreef banaantjeEE het volgende:
Zo'n rijden er hier ook dagelijks voorbij
Is best grappig als je ze ziet zitten met hun klak op
I.d.d., mensen zijn nooit maar op een vlak asociaal.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je woont langs de route naar de lokale caraudioshop ??![]()
Het gaat helemaal niet over mensen die geirriteerd naar je kijken, dat is een bijkomend fenomeen,; als je trouwens op hetzelfde geluidsniveau Fransje B of een toffe Mozart compositie opzet, maak je net zoveel vrienden, het ligt gewoon aan het feit dat mensen altijd wat te zeiken moeten hebben; je doet het toch nooit goed, en al helemaal niet als je iets doet wat buiten de hokjesgeest van de gemiddelde zeikeend valt![]()
Leven en laten leven is JUIST van toepassing, alleen het ligt er net als altijd met deze uitspraak, helemaal vanaf van welke kant je redeneert![]()
En idd; ik doe wat ik wil, maar hou best wel rekening met anderen als ik in die herriebak rij (qua tijden dan), maar overlast hou je toch, óók als het niet hard genoeg staat naar mijn smaak.. je maakt gewoon niet iedereen blij.. nou én ??
Ik heb ook altijd mijn hond loslopen in bos en park, en ik rijd ook met mijn allroad motor door het bos en over de hei![]()
Ow shit.. nou ben ik écht de Aso hoor
Dan kan jij wel verekkes hard blazenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
Ik blaas 130 decibel in m'n auto weetog.
Sja, als je geen antwoord meer hebt op serieuze kritiek, dan ga je maar onzin posten...quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:44 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sja, als je geen antwoord meer hebt op serieuze kritiek, dan ga je maar onzin posten...
Neuken? je naait al genoeg mensen met je aso-herrie, dus nee laat maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja![]()
Neuken ??![]()
Overigens zit er verschil tussen serieuze kritiek, en posts met beschuldigingen in de 3e persoon en kotssmilies
Prachtig, totdat het gestamp begint i.p.v. de epische uplifting trance anthem die hier zo perfect bij zou passenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wat een dikke plaat zeg
misschien maken die dan ook geen herrie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik hoor de buren nooit(2 jonge kinderen), dus isolatie is prima.
Wat versta je onder normaal, leg even uit en ik kijk of ik mezelf ermee kan meten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:33 schreef DaveGrohl het volgende:
hardcoreheb nog nooit een normaal persoon ontmoet die van deze muziek houdt
Hufters, beukmuziek, debielquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Neuken? je naait al genoeg mensen met je aso-herrie, dus nee laat maar.
heb ik dadelijk nog een soa.![]()
Mijn beschuldigingen zijn ook niet, zoals je stelt, in de 3e persoon.
Ze zijn specifiek gericht op alle hufters die met hun beukmuziek door woonbuurten rijden.
En die kotssmiley? goed dat ie bij de uitdrukkingsmogelijkheden aanwezig is.
Het illustreert exact wat ik voel als er weer zo'n debiel voorbij komt.
Gooi een schoen! Net zoals bij de kat...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Ascendancy het volgende:
Komt er net weer 1 langs. Zo'n hardcore-faler die denkt dat de hele wereld moet meegenieten van zijn muziek en dus hier, met een tuin en een muur ertussen, mij een duidelijke indruk geeft van wat voor muziek hij houdt. En dat om 12 uur 's nachts.
Dat ie zijn eigen oren wil verneuken gun ik hem van harte, maar waarom denken altijd specifiek die hardcore-mongolen dat de hele wereld het wil horen.
Klacht: Hardcore-falers die om 12 uur nog de hele buurt laten meegenieten.
toevoeging: Geldt deels ook voor mocro's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |