quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
ff serieusquote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef Rookert het volgende:
Helaas, die mooie van schattige Ayca is een gewisse dood gestorven
Bunyamin, had jij nou Turks bloed in je?quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef Triggershot het volgende:
centraal
Echt schattig.quote:
Welke woordenquote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ff serieus
praat je in het echt ook zo
Wat doet die komma na 'verbetert' ?quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
1 persoon die me verbetert, is genoeg .
gewissequote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke woorden![]()
Ik heb de neiging om af en toe mooie volzinnen te gebruiken ja
Vrouwen horen te gehoorzamen.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Beide 23.05, plus ik hoorde het te openenniet eerlijk
Dit betekent dat hij mij cooler vindt dan jij.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Beide 23.05, plus ik hoorde het te openenniet eerlijk
bilmemek ayip degil, sormamak ayipquote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Burakius het volgende:
Not knowing is not shameful, not asking is (shameful)
Türk atasözü
is en verbetert naast elkaar staan zo raarquote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doet die komma na 'verbetert' ?
schattig?quote:Op maandag 28 december 2009 23:06 schreef Rookert het volgende:
Helaas, die mooie van schattige Ayca is een gewisse dood gestorven
sen korkmaquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bang dat als ik zo ga slapen en ik morgenochtend kijk, er weer allemaal vage discussies zijn geweest.![]()
Badass, sorryquote:
Toen Bush zei : 'You're either with us or against us'. Reageerde Tariq Ramadan met 'Dont Answer in that kind of black-white approach, dont speak that language'quote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
Ik ben bang dat als ik zo ga slapen en ik morgenochtend kijk, er weer allemaal vage discussies zijn geweest.![]()
schattig hoeft niet per se erg te zijnquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Badass, sorry![]()
ik zei schattig zodat Bilmiyorem erover zou vallen, maar dat deed ze uiteindelijk over 'gewisse'
Even pauze, zo tussen twee werkwoorden in.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doet die komma na 'verbetert' ?
huh?quote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen Bush zei : 'You're either with us or against us'. Reageerde Tariq Ramadan met 'Dont Answer in that kind of black-white approach, dont speak that language'
Oja, gewoon, even, lekker, chillen, jeweettog,quote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even pauze, zo tussen twee werkwoorden in.
Vakitsiz öten horozun başı kesilir.quote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen Bush zei : 'You're either with us or against us'. Reageerde Tariq Ramadan met 'Dont Answer in that kind of black-white approach, dont speak that language'
Emel waardeert het stiekem welquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
schattig hoeft niet per se erg te zijn
Het is maar waar je trots op bentquote:Op maandag 28 december 2009 23:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit betekent dat hij mij cooler vindt dan jij.
''Kuru bok göte yapismaz.''quote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Burakius het volgende:
Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış.
Literal translation: The liar's house burned, but nobody believed it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2009 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Kuru bok göte yapismaz.''hahahahah ken je deze ook?:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nerde cokluk, orda bokluk"![]()
hahahaIn fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
Oh.quote:Op maandag 28 december 2009 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Negeer het, ga er niet in mee. etc Seni noob seni.
is toch iets met te veel bemoeienis maakt het werkmoeilijker ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahahah ken je deze ook?:
hahaha
Ja, die ken ik.quote:Op maandag 28 december 2009 23:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahahah ken je deze ook?:
hahaha
Geen idee wat het betekent, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is toch iets met te veel bemoeienis maakt het werkmoeilijker ofzo
Werkelijk waar geen ideequote:Op maandag 28 december 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
is toch iets met te veel bemoeienis maakt het werkmoeilijker ofzo
oh, dan is het niet erg dat ik een (slechte) gok doe met mijn turkse kennisquote:Op maandag 28 december 2009 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, die ken ik.
[..]
Geen idee wat het betekent, eerlijk gezegd.
ga turkse spreekwoorden leren, is leuk, vorig jaar eens een tijd gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |