quote:
TMI TMI!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom is Vlarps bilspleet geen leuk onderwerp?
Ben van 't weekend nog in Salland geweest, met Desquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nu kun je wel opeens een hippe Haagse vogel zijn, maar je komkt gewoon uit Salland, dusseehhh... Ie bunt gewoon onz'n Peet.
neej... hoe beelden we Vlarp in met een bouwvakkersdecollete bedoel je?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg eens beelddenkers, hoe beelden jullie dat bouwvakkers/klussersdecolleté dan in?
Daarvoor hebben ze lange truien en jassen uitgevondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik krijg koude op mijn rug als ik zo'n kier laat ontstaan jah
Ik denk ineens aan autobanden.. terwijl vlarp niet eens een garage heeftquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
neej... hoe beelden we Vlarp in met een bouwvakkersdecollete bedoel je?
Nja en dan vooral de rest... "oh Steve, wat doe je nu?"
Als het klussen ervan komt wel...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Desmonkey het volgende:
Gaat Steve helpen bij het klussen??
Ben al te oud voor TMMquote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:07 schreef Desmonkey het volgende:
Gaat Steve helpen bij het klussen??
Nee hoor, als je maar onder de 19* bent is het goed!quote:
Its a partyquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
TMM, T_E, Vlarp, Steve en andere ongelukkige vrijgezellen met een blinddoek om in een hok met olijfolie laten struikelen.. en dan..
naja, ik denk er maar even niet aan
Steve en Vlarp zijn niet meer vrijgezelquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
TMM, T_E, Vlarp, Steve en andere ongelukkige vrijgezellen met een blinddoek om in een hok met olijfolie laten struikelen.. en dan..
Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, als je maar onder de 19* bent is het goed!
* ruwe schatting, kunnen geen rechten aan ontleent worden...
Mag ik even protesteren over de vermelding vrijgezel hierboven? Dit is namelijk foutief!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
Morgen shop'nquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga... jazeker, ik ga slapen!
Hartstikke fijn dat jullie er allemaal zijn, morgen gewoon weer terugkomen!
Slaap lekker allemaal!![]()
gelegenheids single...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve en Vlarp zijn niet meer vrijgezel...
Yvonne...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zien
TMM in gevecht met Yvonne![]()
![]()
Place your bets!
its REALLY not my partyquote:
creno en ryan_r ?quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Als zelfs verloren schapen terugkeren en 'mensen die hier niet meer zouden posten' terugkeren.. dan wel he
[..]
Dat had je wel gewild he?
Maar nu weet ik nog niet wie met wie op de WC zat te snorkelen
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef Peter het volgende:
Zolang vrijgezel zijn heb je niet zomaar afgeleerd Vlarpie
In Oberhaus'nquote:
4 niet-militair 5 niet-kerkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevonden
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Owjah, dat begint me ook te dagen.
@Vlarp, Verslaat waxxer je nu naar bed toe?
Oberhausen Shopping Mall dinges ja? Ganz super!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Oberhaus'n
Ich werde ja fast den ganzen tag Deutsch reden.
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Peter het volgende:
[..]
4 niet-militair 5 niet-kerkelijk
deels klopt dat
Die zijn niet van toespassingquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |