Ik gaf antwoord op deze vraag:quote:Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij was ik best duidelijk
ipv de vragen op deze pagina, die direct aan jou/mods in t algemeen gesteld worden te beantwoorden, vindt je t nodig om te melden dat dit topic je niet boeit
waarom, is dit nodig? je kan toch gewoon antwoord geven
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Toevoeging: eigenlijk vind ik het wel een gebrek dat je heel zelden mods ziet in deze topics.
Goed, dat is dan duidelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef static het volgende:
[..]
Kort door de bocht: dat geneuzel boeit me geen flikker (meer) na bijna 85 topics.
Dan mag vast niet in MUZquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom hij die enge pruik heeft genomen.. dat heeft echt alles verpest voor hem.
Foto's kijken is echt leuk
Ik moet toegeven, het is op zich best eigenaardig...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef piepie het volgende:
Piepie in de bocht, maar ik kan het niet laten jullie deze video te laten zien.
Is dit vreemd of niet???
Ik heb alles eerst nog nagezocht en het boek is echt, de info in de video klopt dan ook.
Hoeveel toeval kan er bestaan? Ik zit nog steeds in een rollercoaster ...![]()
Ik ben me pas bewust geworden dat hij misschien nog wel leeft ergens eind september denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:22 schreef MJ44ever het volgende:
Op de Telegraaf stond dat artikel over die NL fotograaf die door de Jackson familie was uitgenodigd voor de kerst. Hij had wat MJ foto's. In dat interview gaf hij ook aan dat het verdriet zo merkbaar is, in het huis van Katherine. Dat ze er allemaal nog steeds kapot van zijn.
Maar Piepie, heb je altijd al ergens gedacht dat hij niet echt was overleden of dacht je het wel echt toen het net was gebeurd?
Goed punt, precies waarover ik mij ook grote zorgen maak mocht hij echt terug komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef RSie het volgende:
Als hij wel terug zou komen wordt ie vermoord door alle mensen die pislink op hem zullen zijn.
Nee, een man als Michael laat niet de hele wereld om hem treuren om een paar maanden later gewoon te zeggen "dat het een grapje was. Hij was best wel geflipt, maar zo erg, dat geloof ik niet.
Hij is gewoon dood, en in plaats van te treuren moeten we gewoon allemaal genieten van wat hij heeft gedaan en gemaakt, en tevreden toekijken hoe dit ook eindelijk tot de rest van de mensheid is doorgedrongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |