abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76661333
volgens mij was ik best duidelijk
ipv de vragen op deze pagina, die direct aan jou/mods in t algemeen gesteld worden te beantwoorden, vindt je t nodig om te melden dat dit topic je niet boeit
waarom, is dit nodig? je kan toch gewoon antwoord geven
  zondag 10 januari 2010 @ 23:40:01 #152
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_76662062
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:25 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij was ik best duidelijk
ipv de vragen op deze pagina, die direct aan jou/mods in t algemeen gesteld worden te beantwoorden, vindt je t nodig om te melden dat dit topic je niet boeit
waarom, is dit nodig? je kan toch gewoon antwoord geven
Ik gaf antwoord op deze vraag:
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Toevoeging: eigenlijk vind ik het wel een gebrek dat je heel zelden mods ziet in deze topics.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 11 januari 2010 @ 06:07:30 #153
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76666610
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef static het volgende:

[..]

Kort door de bocht: dat geneuzel boeit me geen flikker (meer) na bijna 85 topics.
Goed, dat is dan duidelijk.
Heb geen antwoord op waarom het eerst dan nog moet vollopen, maar-vult dan zelf maar in-zal wel netter zijn in het rijtje gesloten topics. Of zowiets.
Leef en Laten Leven
pi_76693289

(1992 maar alsnog.. )

Wat was er toch met zijn mond gebeurd zijn laatste jaren? het zag er zo nep uit, ook die lach dan ...

Oh My God, zeker het ergste foto uit zijn leven op de mugshot na...

17 Jaar later..

-
  maandag 11 januari 2010 @ 20:31:19 #155
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76693676
Tja. Weet zeker dat hij in ieder geval voor This is it zijn bovenlip heeft laten inspuiten. Er is ook een foto bekend waarin hij met allerlei pleisters rond zijn mond rondloopt.
Verder schijnt hij zijn mond te laten hebben tatoeëren, omdat de vitiligo daar ook op zichtbaar was.
En dat alles uit zijn onzekerheid........
Leef en Laten Leven
  maandag 11 januari 2010 @ 23:46:24 #156
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_76704542
Ik ben er ook nog hoor, heb niet veel gepost, maar wel steeds meegelurkt hoor

Waarom blijven mensen mekaar hier aanvallen zeg, dat was ten tijde juni/juli al, en nu een halfjaar later nog steeds?
Laat iedereen in zijn eigen waarde, en als iemand's reactie je niet aanstaat, reageer dan ook gewoon niet!
Ik ben zelf eigenaresse van het Queenforum en het enige wat ik niet wil dat daar gebeurt is het openlijk persoonlijk iemand aanvallen, dan mod ik wel degelijk. Gelukkig komt het bijna nooit voor!
Ik vind het een pluspunt als hier geen mods zijn, betekent dat met alleen maar hoopt dat mensen normaal kunnen doen tegen elkaar...

Ik ben blij dat er eindelijk wordt toegegeven dat Michael vermoord is! Ik heb geen flauw idee of de dok veroordeeld gaat/kan worden, maar alleen het toegeven van moord zegt toch dat het niet had hoeven gebeuren en dat vind ik nog het trieste van alles!

* Even een vraag aan iedereen: ik wil Michael gaan tekenen en ben op zoek naar een foto, lekker groot mag wel , maar dan uit de tijd van Remember The Time, of anders van Give In To Me.
Toen vond ik 'm op zijn mooist en zo wil ik 'm ook tekenen.
Weet iemand van jullie een goeie site waar goeie en mooie foto's op staan?????

L.O.V.E.
pi_76705057
Ik heb geen site (Zijn er genoeg) maar vind deze foto uit die tijd (92') erg goed.
http://i2.cdn.turner.com/(...)ming.singing.art.jpg
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:02:02 #158
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76705156
Een heel uitgebreide fotosite is: mjjpictures.com
Succes!
Leef en Laten Leven
pi_76706616
Ja en bij Babes en Hunks hier op FOK staan er ook erg veel.

Prachtige foto die laatste van Dynd, wow ....

Deze is van Remember the Time:

[ Bericht 12% gewijzigd door piepie op 12-01-2010 01:09:15 ]
pi_76730606

Ik snap niet waarom hij die enge pruik heeft genomen.. dat heeft echt alles verpest voor hem.

Foto's kijken is echt leuk
-
pi_76732762
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:32 schreef SteelDogg het volgende:
[ afbeelding ]

Ik snap niet waarom hij die enge pruik heeft genomen.. dat heeft echt alles verpest voor hem.

Foto's kijken is echt leuk
Dan mag vast niet in MUZ
  dinsdag 12 januari 2010 @ 20:32:22 #162
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76736565
Ik denk dat hij die enge pruik nam om zich erachter te verstoppen. Wel jammer want door die pruik zag hij er juist eng uit vind ik
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76736904
Piepie in de bocht, maar ik kan het niet laten jullie deze video te laten zien.

Is dit vreemd of niet???

Ik heb alles eerst nog nagezocht en het boek is echt, de info in de video klopt dan ook.

Hoeveel toeval kan er bestaan? Ik zit nog steeds in een rollercoaster ...

pi_76739122
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef piepie het volgende:
Piepie in de bocht, maar ik kan het niet laten jullie deze video te laten zien.

Is dit vreemd of niet???

Ik heb alles eerst nog nagezocht en het boek is echt, de info in de video klopt dan ook.

Hoeveel toeval kan er bestaan? Ik zit nog steeds in een rollercoaster ...

Ik moet toegeven, het is op zich best eigenaardig...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_76748488
Ja op zijn zachtst gezegd eigenaardig ...
  woensdag 13 januari 2010 @ 02:36:21 #166
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76749745
Hmmm heeeeel eigenaardig
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76749752
Eigenaardig!
  woensdag 13 januari 2010 @ 06:45:18 #168
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76750188
Eh...eigenaardig!
Maar ja, het was bekend dat Michael graag wilde ontsnappen aan zijn gevangenis. Zie ook song "Escape". En de Michael Jackson tapes.
Dat betekent niet automatisch dat hij niet echt in het mausoleum ligt...helaas.

[ Bericht 15% gewijzigd door Robijn48 op 13-01-2010 08:31:40 ]
Leef en Laten Leven
  woensdag 13 januari 2010 @ 07:22:25 #169
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_76750323
Op de Telegraaf stond dat artikel over die NL fotograaf die door de Jackson familie was uitgenodigd voor de kerst. Hij had wat MJ foto's. In dat interview gaf hij ook aan dat het verdriet zo merkbaar is, in het huis van Katherine. Dat ze er allemaal nog steeds kapot van zijn.

Maar Piepie, heb je altijd al ergens gedacht dat hij niet echt was overleden of dacht je het wel echt toen het net was gebeurd?
You will allways be my hero...
pi_76767694
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 07:22 schreef MJ44ever het volgende:
Op de Telegraaf stond dat artikel over die NL fotograaf die door de Jackson familie was uitgenodigd voor de kerst. Hij had wat MJ foto's. In dat interview gaf hij ook aan dat het verdriet zo merkbaar is, in het huis van Katherine. Dat ze er allemaal nog steeds kapot van zijn.

Maar Piepie, heb je altijd al ergens gedacht dat hij niet echt was overleden of dacht je het wel echt toen het net was gebeurd?
Ik ben me pas bewust geworden dat hij misschien nog wel leeft ergens eind september denk ik.
In het begin helemaal niet hoor, ik heb wat lopen janken ...
Toen hier op fok Blanket af en toe iets zei over het hoax-forum ben ik daar uit nieuwsgierigheid ook eens gaan lezen en toen ontdekte ik zoveel dingen die niet te verklaren waren dat ik daar ben blijven hangen. Tussen de vele berichten daar vond ik dus ook dingen die echt heel opvallend waren. Pas na weken lezen daar werd ik me echt bewust dat het mogelijk is dat hij alles in scène heeft gezet. Een jarenlange voorbereiding denk ik dan.
Met alles wat ik over Michael heb gelezen acht ik hem er wel toe in staat, zeker gezien zijn fascinatie voor de dood (hij heeft b.v. 1,5 uur naast het lichaam van James Brown gezeten en daarna hele vreemde vragen gesteld over hoe een lichaam lang goed bewaard kon blijven enz. Vragen die een "normaal" mens niet snel zal stellen. ).
Maar gaan jullie er maar gewoon van uit dat hij er niet meer is, want als je het 100% gaat geloven krijg je weer die teleurstelling als het toch niet zo is. Zelf kan ik daar wel mee omgaan, hoewel ik natuurlijk hoop dat hij echt terug komt.
Er zijn nu weer mensen die denken dat hij maandag 18 januari terug komt, omdat het dan in Amerika Martin Luther king-dag is (een vrije dag in Amerika) en de broers de 17e een verrassing die mindblowing schijnt te zijn hebben bij de laatste aflevering van die real life soap van ze.
Zelf moet ik dit eerst nog zien, ik reken er in ieder geval niet op, maar wel een spannende dag dan.

Over dat bezoek van die fotograaf heb ik ook gelezen gisteren en dat geeft ook weer te denken natuurlijk. Vandaar dat ik in een rollercoaster zit ...

[ Bericht 3% gewijzigd door piepie op 13-01-2010 17:33:54 ]
pi_76770629
Ik geloof het niet meer van de dagen waarin iemand zou 'terugkeren'. Check Tupac bijvoorbeeld, hoevaak is het daar wel niet gezegd dat hij terug zou komen?

Ik denk dat hij het een aantal mensen heeft laten weten en ergens gaat wonen, ver van de wereld vandaan zegmaar om tot alle rust te komen...

Zoiets, in Amerika houd hij het niet uit want hij zou dan toch gelijk gezien worden..

Maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik me realiseer dat hij waarschjnlijk toch ECHT dood is
-
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:37:32 #172
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_76774913
Als hij wel terug zou komen wordt ie vermoord door alle mensen die pislink op hem zullen zijn.

Nee, een man als Michael laat niet de hele wereld om hem treuren om een paar maanden later gewoon te zeggen "dat het een grapje was. Hij was best wel geflipt, maar zo erg, dat geloof ik niet.

Hij is gewoon dood, en in plaats van te treuren moeten we gewoon allemaal genieten van wat hij heeft gedaan en gemaakt, en tevreden toekijken hoe dit ook eindelijk tot de rest van de mensheid is doorgedrongen.
pi_76776647
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef RSie het volgende:
Als hij wel terug zou komen wordt ie vermoord door alle mensen die pislink op hem zullen zijn.

Nee, een man als Michael laat niet de hele wereld om hem treuren om een paar maanden later gewoon te zeggen "dat het een grapje was. Hij was best wel geflipt, maar zo erg, dat geloof ik niet.

Hij is gewoon dood, en in plaats van te treuren moeten we gewoon allemaal genieten van wat hij heeft gedaan en gemaakt, en tevreden toekijken hoe dit ook eindelijk tot de rest van de mensheid is doorgedrongen.
Goed punt, precies waarover ik mij ook grote zorgen maak mocht hij echt terug komen.

Mocht hij nog leven dan zal hij het zeker niet als grap hebben bedoeld neem ik aan, maar eerder om een boodschap naar de wereld uit te dragen en dus alle aandacht op zich te vestigen. In de voetsporen treden dus van grootheden als b.v. Martin Luther King. Zijn zorgen over het welzijn van de wereld hoor je ook terug in zijn songs. Ik onderschat Michael's intelligentie niet, maar maak me ook zorgen om mensen die zich er niet in willen verdiepen en hem direct aan de schandpaal zullen nagelen, zonder alle feiten te kennen van het waarom.
Hij zal dus met een heel duidelijk verhaal naar buiten moeten komen, iets wat iedereen ook kan begrijpen.
Maar zelfs dan houd ik mijn hart vast ..
pi_76781161
zijn er mensen die serieus denken dat michael nog in leven is?!
wow..
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:20:00 #175
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76783364
Sjezus
Ik dacht al die tijd had het een soort vage grap was, die complottheorien, maar er zijn serieus mensen die geloven dat MJ nog leeft?
Haters everywhere but I don't really care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')