Een aantal keer heeft er een 1800 e-loc voorgezeten, dus ik denk dan dat het NS is.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als er een 1600 voor hangt wordt er dus niet door ns gereden. De 1600 zijn van rn (of eigenlijk van db schenker). ACTS huurt ook een (aantal?) 1600.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ICL -> gehuurdegekochte rijtuigen van DB.
ICR -> door NS aangeschafte IC-rijtuigen.
Nee, ICL is gehuurd van DB, ICK is gekocht van DB, ICR is voor NS gebouwdquote:
En de 1700 is modernerquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef dennistd het volgende:
Vroeger voor de opsplitsing van de NS was het allebei gewoon een 1600-loc, maar bij de splitsing tussen NS Cargo en NS Reizigers zijn een aantal 1600's naar die laatste gegaan en omgenummerd naar de 1800-serie. De 1700 is wel een hele losstaande serie, en die hebben dan ook niet in de goederen gezeten dacht ik.
zoetermeer, schoolgaande in amsterdam bijlmerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef greavy het volgende:
[..]
Waar komt gij vandaan dan?
Misschien samen die kant uit reizen enzo?
De 1800-en worden wél gewassenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Wat is het verschil tussen een 1600 en 1800 loc dan?
Zit niet op me routequote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
zoetermeer, schoolgaande in amsterdam bijlmer
nog maar een x..quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:20 schreef ghizzer het volgende:
wat ik me afvraag.. wanneer krijgt Nijmegen-Lent nou een x een écht treinstation (dus zonder bushokjes en steigers)? Of gaat deze er niet meer komen (gezien de informatie van Stationsweb)?
Vandaag plan T te Woerden richting Gouda, ik zat in de trein van 12.52 vanaf Leiden naar Utrecht CS (2x Plan V als Intercityquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef greavy het volgende:
Voorlopig zal Nijmegen-Lent niet veranderd worden, althans er is niks over te vinden op prorail.nl en andere sites.
Het station ziet er tenminste nog goed uit. Er zijn wel slechtere stations.
Lijst met omlopen Plan T v2.0
Ik heb vandaag (en gisteravond/nacht) aan een lijst zitten werken van de omlopen van Plan T die sowieso bekend zijn.
Hierbij is er alvast een (voorlopige) omlopenlijst.
na zoetermeer komt gouda, waar aansluiting is op de intercity vanuit rotterdam naar utrechtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Zit niet op me route![]()
Ik kom uit Zwijndrecht - en reis dus via Rotterdam en Gouda.
Stom van mijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
na zoetermeer komt gouda, waar aansluiting is op de intercity vanuit rotterdam naar utrecht
Klopt. Er worden regelmatig de overige T'tjes op overige trajecten ingezet. Er zijn (volgens mij) 6 T'tjes in Limburg, en de rest elders. Er zijn 8 rijvaardig nu, want 1 is defect (word waarschijnlijk gerepareerd) en 1 is de verlengingstermijn afgelopen, en mag dus niet meer de baan op in reizigersdiensten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:42 schreef bork het volgende:
[..]
Vandaag plan T te Woerden richting Gouda, ik zat in de trein van 12.52 vanaf Leiden naar Utrecht CS (2x Plan V als Intercity)
Maar het intercity traject Leiden CS - Utrecht CS is toch eigenlijk ook gewoon een stoptreindienst. Hij stopt overal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:42 schreef bork het volgende:
[..]
Vandaag plan T te Woerden richting Gouda, ik zat in de trein van 12.52 vanaf Leiden naar Utrecht CS (2x Plan V als Intercity)
Arme forenze te Vleuten en Terweide! Je ontzegt ze het genot van de intercity naar Leiden Lammenschansquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het intercity traject Leiden CS - Utrecht CS is toch eigenlijk ook gewoon een stoptreindienst. Hij stopt overal.
Geldt dat ook voor de StudentenOV-Chipkaart? Hoe dan ook, laat in de OP lekker staan dat 't niet mag, 'k moet dat tuig niet in die treinquote:Op donderdag 31 december 2009 18:25 schreef greavy het volgende:
Je mag dus in de ICE met je OV-Chipkaart ZONDER toeslag reizen.
In de Fyra moet je een toeslag kopen (papieren kaartje).
IC Brussel/Berlijn waren al toeslag vrij. Thalys en Grens Overschrijdend kan niet met je OV-chipkaart.
Yarrrquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:32 schreef greavy het volgende:
[..]
Stom van mij![]()
Zin om der vrijdag samen heen te reizen?
Dat ik dus naar Gouda kom, en we daarna een trein naar Utrecht nemen?
Beter dan alleen reizen lijkt mij
[..]
Klopt. Er worden regelmatig de overige T'tjes op overige trajecten ingezet. Er zijn (volgens mij) 6 T'tjes in Limburg, en de rest elders. Er zijn 8 rijvaardig nu, want 1 is defect (word waarschijnlijk gerepareerd) en 1 is de verlengingstermijn afgelopen, en mag dus niet meer de baan op in reizigersdiensten.
Totaal zijn er volgens mij dus 10 stellen, uit me hoofd gezegd.
Een overzicht van Huidig Plan T, welke rijvaardig is, is hier te vinden
Nope. Hij stopt niet te Utt (Utrecht Terweide) en Vtn (Vleuten)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar het intercity traject Leiden CS - Utrecht CS is toch eigenlijk ook gewoon een stoptreindienst. Hij stopt overal.
Ze gaan gebruikt worden door werkgroep 1501. Onder andere als verwarmingsloc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef trainfreak het volgende:
Ik kwam volgende foto tegen waarop te zien is dat enkele 1250's weggevoerd worden.
Gaan die dan naar de sloper ofzo?
http://www.flickr.com/photos/robbertvandera/4237944928/
Zag ik vandaag voorbij komen op Somda bij een gebruikerquote:Wat is HSL+Prio? [H]alve [S]nelheids [l]ijn met [P]roblemen [R]egelmatig [I]n de [O]mloop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |