Juridisch kansloos, vrees ik...quote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Nightshadow het volgende:
Ze zijn bezig met een petitie om Syntus in de achterhoek te houden.. Schiet al aardig op, ik hoop dat het lukt.
Meer informatie
Prachtig om te zien dat mensen met een paar handtekeningen in hun recht denken te staan en daarmee beslissingen te kunnen overrulen. De naieviteit.quote:
Wat is er zo mis met arrivaquote:Op maandag 28 december 2009 23:51 schreef Nightshadow het volgende:
Ze zijn bezig met een petitie om Syntus in de achterhoek te houden.. Schiet al aardig op, ik hoop dat het lukt.
Meer informatie
Mooie foto, greavy!
*Edit: Beterschap fles!
Gadver, ik dacht dat we Fles beterschap wilden wensen, geen rolberoerte...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:43 schreef Ascendancy het volgende:
Terugvindplaatje
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten hoe lelijk hij is.
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:43 schreef Ascendancy het volgende:
Terugvindplaatje
[ afbeelding ]
Opdat we niet vergeten hoe lelijk hij is.
ja omdat wij hem van heul ver weg zagen, toen had ie wel wat jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.
Die neus is sowieso belachelijk. Dat lijkt me eigenlijk geen mening meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
waarom lelijk? Ik vind hem wel wat hebben.
Trein zaten ongeveer 30 mensen inquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:09 schreef greavy het volgende:
ben nu uit Apd op weg naar Amf om daar naar Asd te gaan. Dennis en ik hebben aardig wat mooie pics geschoten!
Zal eens kijken of de Fyra leeg is naar Rtd strax (16:26)
Dat zijn toffe combinaties, maak snel een foto!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef RubenK het volgende:
Hoi vanuit de intercity naar den helder die bestaat uit 2x plan v en 1x plan tgoh het past allemaal niet.
De prijzen zijn dan ook gewoon niet normaal. Ik snap niet dat de overheid de HSL zo laat misbruiken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Trein zaten ongeveer 30 mensen inVoor iets wat 500 kan hebben
![]()
Oja, hoogste snelheid op de HSL was 166 km/h (ongeveer 4 seconden)
Neequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De prijzen zijn dan ook gewoon niet normaal. Ik snap niet dat de overheid de HSL zo laat misbruiken.
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:01 schreef greavy het volgende:
[..]
Trein zaten ongeveer 30 mensen inVoor iets wat 500 kan hebben
![]()
Oja, hoogste snelheid op de HSL was 166 km/h (ongeveer 4 seconden)
Euj, ik heb ook een keer een zakenrit gemaakt, gewoon in spijkerbroek!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?
Je bent ook geen 40+.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Euj, ik heb ook een keer een zakenrit gemaakt, gewoon in spijkerbroek!
Als ik die er af trek, kwam ik niet boven de 15 uit..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
30 is nog best veel.. Hoeveel blijven er over als je de zakenmensen boven de 40, in een strak pak + matchende stropdas, niet meetelt?
Dat heb ik al van een aantal Hispeed-medewerkers gehoord ja, en ik ben het met ze eens. Een tijdje terug heb ik eens een groffe berekening gemaakt van hoeveel Fyra NS Hispeed op dit moment per maand kost aan operationele kosten alleen al - de kosten voor het exclusieve gebruik van de HSL-Zuid zitten daar nog niet bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Nog met zo'n conducteur (treinmanager (?)) gesproken, die vond dat het een mislukt plan was van NS HiSpeed, omdat er veel te weinig mensen gebruik maken.. Hij snapte ook niet dat NS HiSpeed ermee door ging, met een enorm verlies leidend product, want de rit is zowat duurder dan het onbrengt![]()
Volgens hem gebeurt het regelmatig dat je met 10 mensen blij moet zijn in de trein..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |