Die was me al opgevallen ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
In Zoetermeer heeft men bedacht om een snelweg aan te leggen tussen het perron van de NS en het perron van de randstadrail (voormalige Zoetermeer Stadslijn)
Andersom volgens mij: ze hebben de stadslijn aan de verkeerde kant gebouwd.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:00 schreef Cothen het volgende:
[..]
In Zoetermeer heeft men bedacht om een snelweg aan te leggen tussen het perron van de NS en het perron van de randstadrail (voormalige Zoetermeer Stadslijn)
Aha, vandaar dat er 2 stations zo dichtbij elkaar liggen.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
BTW: huidig Zoetermeer Oost was tot [ooit] hèt station Zoetermeer...
Je hebt gelijk.:quote:Op maandag 4 januari 2010 18:11 schreef Duvel het volgende:
Andersom volgens mij: ze hebben de stadslijn aan de verkeerde kant gebouwd.
Welk station is dat? ;oquote:Op maandag 4 januari 2010 18:25 schreef Palmboom313 het volgende:
nou grappig hoor die ov-chipkaart maar op mijn station staan nog steeds geen paaltjes
Zo ongeveer de spoorlijn met het allerlelijkste uitzicht van het land: Gouda - Den Haag...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:31 schreef Cothen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.:
rond 1870 hebben ze de spoorlijn Gouda - Den Haag aangelegd
rond 1935 de snelweg A12
rond 1970 hebben ze vervolgens de Stadslijn aangelegd en men vond het wel genoeg om een loopbrug te maken tussen de twee stations.
Ik vind die trajecten binnen amsterdam lelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 18:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo ongeveer de spoorlijn met het allerlelijkste uitzicht van het land: Gouda - Den Haag...
Beetje kul argument lijkt mij, want Deventer en Groningen hadden tot voor kort ook een Smullers en die is nu weg.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Ohja, op R'dam Alexander zit een AH to go en een Smullers, Servex B.V. heeft er dus belang bij dat het hier druk blijft en aangezien Servex NS dochter is heeft ook NS hier belang bij.
Mja maar de smullers in Groningen zit nu de broodzaak in, ook servex.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beetje kul argument lijkt mij, want Deventer en Groningen hadden tot voor kort ook een Smullers en die is nu weg.
Je zal maar zo wakker worden...quote:Op maandag 4 januari 2010 18:17 schreef Ireyon het volgende:
[ link | afbeelding ]
"De Intercity naar Tampere vertrekt vandaag vanuit de kantine"
Inderdaad absurd hoge prijzen. Daar kom ik dus nooit mijn ontbijt halen.quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Zug-Chef het volgende:
De BroodzaakKom laten we een nog duurdere zaak openen op een station, men betaalt toch wel.
Een idioot had zichzelf van het leven beroofd op Rijswijk...quote:Op maandag 4 januari 2010 17:53 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ohja ik zag de benelux vanochtend langs Rotterdam Alexander komen..
Ik vind het anders geen kul argument, ik denk zeker dat het meeweegt.quote:Op maandag 4 januari 2010 19:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Beetje kul argument lijkt mij, want Deventer en Groningen hadden tot voor kort ook een Smullers en die is nu weg.
Mja, dat is geen bloemist meer. Dat is nu een Julia'squote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mja maar de smullers in Groningen zit nu de broodzaak in, ook servex.
En smullers heeft nu een wagen tegenover de bloemist tenminste laatst nog
Ohw oke volgende keer maar weer is bekijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dat is geen bloemist meer. Dat is nu een Julia's
Komt er voorlopig ook nog niet: http://www.syntus.nl/ov-chipkaart.aspxquote:Op maandag 4 januari 2010 21:35 schreef Palmboom313 het volgende:
Op alle stations tussen winterswijk en duitven staat nog niets.
Starbucksje iemand?quote:Op maandag 4 januari 2010 20:25 schreef Zug-Chef het volgende:
De BroodzaakKom laten we een NOG duurdere zaak openen op een station, men betaalt toch wel.
Leiden sinds vandaag! next!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |