abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76389367

gefeliciteerd Fee
pi_76389402
Hoera voor Fee
Cattie, gefeliciteerd met je meisje!!

Mijn draakje maakt er momenteel weer een puinhoop van met slapen. Zowel overdag als 's nachts
*gaap*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76389580
quote:
Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ow ja... tuurlijk... ow dat is ook wel een leuk idee, maar wel veel werk of niet?

Ik ga hier ook eens snuffelen: www.party-kids.nl

deze maand trouwens een leegloop hier... veel jarigen in januari. Ook logisch want vorig jaar veel geboortes...
Valt wel mee..

Die mandarijnenvisjes had ik ook gezien Estrys!

Gefeliciteerd Fee!
  Moderator maandag 4 januari 2010 @ 09:50:14 #154
5428 crew  miss_sly
pi_76389749
Gefeliciteerd cattie met je mooie dochter Fee

ik kom hier vast spieken, nog dik 2 weken en dan horen we ook hier thuis
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 januari 2010 @ 10:06:18 #155
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76390153
GEFELICITEERD Fee !!!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:24:36 #156
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76390551
Proficiat Fee!!

Balen Vicky... slechte nacht?
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 4 januari 2010 @ 10:26:33 #157
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76390584
Miss wat gaat het snel!! Senna alweer bijna 6 maanden!
Kunnen we gezellig nog een weekje samen hier posten en dan vertrekken Danique en ik ook naar het andere topic!

Met onze dame gaat het super! Ze is zo gezellig en begint steeds meer klanken en woordjes te maken, papa en mama zo nu en dan maar vooral aap en aai (als de hond bij haar zit) en verder heel veel onverstaanbaars .
Met aan en uitkleden doet ze haar armen alvast in de lucht en verder wilt ze alleen maar lopen aan onze handen.
Sinds gisteren is tand nummer 4 er en nummer 5 is in aantocht!

Het slapen is er blijft een wisselend iets, doorslapen doet ze al tijden maar wakker worden doet ze niet echt op de meest gunstige tijdstippen de laatste tijd.
De laatste dagen is ze ergens tussen 5 en 6 klaarwakker ...maar we gaan er vanuit dat dit ook een fáááse is!

Het blijft me verbazen hoe snel het allemaal toch gaat! Nog maar 24 dagen en dan is mijn baby een dreumesje
pi_76391760

spam
pi_76391784
ksssst weg hier
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76392080
Fee gefeliciteerd en ook tot heel snel

Mijn kind heeft gisteren op de familie nieuwjaarsborrel een oliebol van tafel gejat en vervolgens een kwartier lang op de grond zitten smikkelen. In eerste instantie riep ik neeeee, maar ja dat straaaalende koppie he Een kwartier lang alleen maar nomnomnom

Werkt overigens ook wanneer het kind moeite heeft met poepen: Seb heeft al drie poepluiers gehad sinds vanmorgen half 8

Nog twee dagen en dan is mijn kleine baby 1 Hoe is het mogelijk.
Zat gister in de auto en toen hoorde ik dit:

De wereld is niet groter
Dan dit huis in deze straat
En buiten is de stilte
Benieuwd naar wat er komen gaat

Onze kamer een oase
Puur verlicht door maneschijn
Zonder ooit iets te verplaatsen
Het zal nooit dezelfde zijn

En dan is alles anders
Zomaar midden in de nacht
Blijkt het leven zoveel mooier
Zoveel mooier dan ik dacht

pi_76392138
Hier ook goedemorgen

Jair had weer een goede nacht, behalve rond 05:00, toen had hij een volle luier (poep en plas), en daarna was het nog een heel gedoe voordat hij *eindelijk* ging slapen... en meneer heeft ruim vijf kwartier ochtendslaapje gedaan

Vanmiddag naar het CB, ben benieuwd hoe het dit keer zal zijn de ervaring zijn "gemengd" op z'n best gezegd

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2010 11:20:57 ]
  maandag 4 januari 2010 @ 11:25:29 #162
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76392298
Fruppel, wat fijn dat alles zo goed gaat..

miss op het moment dat jij hier komt posten, moeten wij 3 dagen later al weg

Die mandarijnvissen zijn inderdaad ook leuk... hmm ik ga nog eens verder denken. Ik wil eigenlijk iets met rijstwafel, maar kan nog niet echt wat vinden.

Fee, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag Hele fijne dag toegewenst.

Zo Lennon vanmorgen weer naar kdv gebracht, hij vond het allemaal prima al vond hij het niet zo leuk dat we hem om 10 over 7 al wakker maakten. Op kdv begon hij meteen in het rond te kruipen, had het weer helemaal naar zn zin.
Make love, not war ☮
  maandag 4 januari 2010 @ 11:27:02 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76392342
Fee gefeliciteerd!!

KD, wat een blije fotocollage van de verjaardag van jullie grote meid!

Seb aan de oliebol haha! Lekker smullen! Ik kan me voorstellen dat je dan even niet ingrijpt Estrys...

Gaan jullie eigenlijk gewoon naar buiten met deze kou? Het is hier ongeveer -4. Ik vind het op zich wel fijn om even lekker naar buiten te gaan met de kids, maar weet niet zo goed of het nu te koud is. Inpakken, oké, maar het gezichtje dan??
pi_76392372
Ondanks de kou ga ik gewoon met Jair naar het CB. Is een kwartiertje wandelen, hij zit goed ingepakt en met z'n gezicht uit de wind. Hij woont in Nederland, dus moet hij ook tegen een beetje kou kunnen
pi_76392655
quote:
Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef mikoxx het volgende:
Fee gefeliciteerd!!

KD, wat een blije fotocollage van de verjaardag van jullie grote meid!

Seb aan de oliebol haha! Lekker smullen! Ik kan me voorstellen dat je dan even niet ingrijpt Estrys...

Gaan jullie eigenlijk gewoon naar buiten met deze kou? Het is hier ongeveer -4. Ik vind het op zich wel fijn om even lekker naar buiten te gaan met de kids, maar weet niet zo goed of het nu te koud is. Inpakken, oké, maar het gezichtje dan??
Je kan gewoon naar buiten hoor, een beetje warme kleding aan. Als het goed is bevriest je kind niet direct bij buitenkomst
  maandag 4 januari 2010 @ 11:37:34 #166
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76392664
Ik heb het zelf niet zo op deze kou en sneeuw dus ben niet zoveel buiten te vinden, behalve dan met de auto ergens naartoe, dat vind ik geen probleem. Met de buggy wandelen gaat nu niet, slee hebben we niet, en op de arm is veel te zwaar, dus op zich blijven we binnen.
Make love, not war ☮
pi_76392724
Ik ben dol op dit weer Over twee maandjes op wintersport, ik kan niet wachten, lekker met Seb in de sneeuw Als het even kan ga ik zo direct nog even naar buiten, lekker fris. Seb in zijn skipakje en een muts op. Hier ligt weinig sneeuw hoor, cm of 2. Het is overigens warmer dan een jaar geleden
  maandag 4 januari 2010 @ 11:44:15 #168
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76392862
Wij gaan over een uurtje ook naar buiten. Ik moet even zelf naar het zh en Joep moet mee. We gaan wel even super ongezellig met de kinderwagen, want ik heb geen auto en op de fiets durf ik nu niet en Joep in doek ook niet, omdat het op sommige plekken best glad is. Ik doe ook zijn skipak aan en een muts op. Het is maar een kwartiertje wandelen, dus moet goed komen.
Niet mieten! Door gieten!
pi_76393631
Gefeliciteerd Fee !

@Tinuviel, M. eet vanaf een maand of 8 regelmatig zelf zijn vla/yoghurt met een lepel. Gaat best goed, al zat hij in het begin helemaal onder. Je moet alleen geen haast hebben :-). Zijn gewone avondeten eet hij niet zelf. Boterham eet hij met een vorkje. Ik prik het eraan (hij probeert het wel zelf) en geef hem de vork.
  maandag 4 januari 2010 @ 12:45:18 #170
108648 cattie
lieve moeder
pi_76394864

Bedankt voor de felicitaties! Wij gaan op weg naar de dreumessen.
pi_76397087
Veel plezier, en tot over 4 weken, cattie

Jair weer goedgekeurd op het CB. 70,7cm, 8142 gram en 43,8 cm hoofdomtrek. Heeft lekker geflirt met de verpleegkundige, liet wat kunstjes zien en ze vond hem allerschattigst over 2 1/2 maand weer, vlak voordat we op vakantie gaan, dan komt ook de BMR prik
pi_76397750
Wat een hoop jarigen hier!
Allemaal hartelijk gefeliciteerd! Over 6 weken is het hier ook zover, erg spannend allemaal.

Guus begint hier wat zijn eigen willetje te krijgen: niet meer willen aankleden, overstrekken op het aankleedkussen, me weg duwen, huilen als ik weg ga en dat soort dingen......hopelijk is het een fase.
pi_76398906
Gefeliciteerd Fee en Cattie!

Graeme krijgt zijn eerste tandje! Ik zie nu echt stipjes in zn tandvlees. En dan weten we gelijk waarom hij zo mopperig is de afgelopen dagen.
Verder gaat het eten erg goed, hij vind alles lekker. Alleen voor aubergine is hij allergisch.

´s Ochtends krijgt hij een bordje rijstbloempap, maar we willen eigenlijk overstappen naar een andere pap met granen. Welke gebruiken jullie? En hoe zit dat met suiker in de papjes? Als er staat geen toegevoegde suikers, zit er dan helemaal geen suiker in?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 4 januari 2010 @ 16:11:10 #174
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76401849
Tessie, wij geven 's avonds pap, ook nog steeds rijstebloem. Ik ben ook wel benieuwd wat een goede opvolger is. En een tandje voor Graeme!!

Ik wil eigenlijk wel gaan beginnen met brood, maar ik ben zo bang dat ze erin stikken. Geef je echt piepkleine stukjes, of laten jullie ze wel iets groter en is het een kwestie van wennen? En qua beleg: niks, of alleen boter, of?
  maandag 4 januari 2010 @ 16:15:10 #175
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76402002
mikoxx, je kan het beste beginnen met korstjes. kunnen ze zelf aan kluiven. en dat zet niet zo sterk op als het binnenstuk. als dat helemaal goed gaat, kan je doorgaan met kleine stukjes met wat smeerbeleg. choumous e.d.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')