Valt wel mee..quote:Op zondag 3 januari 2010 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja... tuurlijk... ow dat is ook wel een leuk idee, maar wel veel werk of niet?
Ik ga hier ook eens snuffelen: www.party-kids.nl
deze maand trouwens een leegloop hier... veel jarigen in januari. Ook logisch want vorig jaar veel geboortes...![]()
Je kan gewoon naar buiten hoor, een beetje warme kleding aan. Als het goed is bevriest je kind niet direct bij buitenkomstquote:Op maandag 4 januari 2010 11:27 schreef mikoxx het volgende:
Fee gefeliciteerd!!![]()
KD, wat een blije fotocollage van de verjaardag van jullie grote meid!
Seb aan de oliebolhaha! Lekker smullen! Ik kan me voorstellen dat je dan even niet ingrijpt Estrys...
Gaan jullie eigenlijk gewoon naar buiten met deze kou? Het is hier ongeveer -4. Ik vind het op zich wel fijn om even lekker naar buiten te gaan met de kids, maar weet niet zo goed of het nu te koud is. Inpakken, oké, maar het gezichtje dan??
Klinkt heerlijk Estrys! Waar gaan jullie naartoe? En hoe ga je dat eigenlijk doen met Seb. Het lijkt ons ook zo leuk,maar wij wachten toch nog maar een paar jaartjes...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:39 schreef Estrys het volgende:
Ik ben dol op dit weerOver twee maandjes op wintersport, ik kan niet wachten, lekker met Seb in de sneeuw
Als het even kan ga ik zo direct nog even naar buiten, lekker fris. Seb in zijn skipakje en een muts op. Hier ligt weinig sneeuw hoor, cm of 2. Het is overigens warmer dan een jaar geleden
de zoveelste....quote:Op maandag 4 januari 2010 10:24 schreef seilram het volgende:
Proficiat Fee!!![]()
Balen Vicky... slechte nacht?
Bram krijgt gewoon bambix groeiontbijt, eerst de fijne granen en nu volkoren. Zit niets aan suiker in.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:49 schreef tessie het volgende:
´s Ochtends krijgt hij een bordje rijstbloempap, maar we willen eigenlijk overstappen naar een andere pap met granen. Welke gebruiken jullie? En hoe zit dat met suiker in de papjes? Als er staat geen toegevoegde suikers, zit er dan helemaal geen suiker in?
ja uhh ken beuren hoorquote:
In de volkoren variant zit honing! Kwam ik laatst achter, toen gelijk weer terug gegaan naar fijne granen, daar zit geen toegevoegde zoetigheid in. Overigens is het wel "onschadelijk gemaakte" honing (ivm dat kinderen onder de 1 jaar geen honing mogen), maar ik vond het toch niet zo nodig.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:32 schreef Sugarsnap het volgende:
[..]
Bram krijgt gewoon bambix groeiontbijt, eerst de fijne granen en nu volkoren. Zit niets aan suiker in.
elin & Fee zijn anders nog steeds zuigelingen hoorquote:Op maandag 4 januari 2010 21:05 schreef Tinuviel het volgende:
Oeh als Elin en Fee uit het lijstje zijn staan wij op plek nummer 10. Ergens wel erg om toe te moeten geven, dat je baby bijna geen baby meer is. Ik vindt wel moeilijker dan na de eerste maanden dat het geen zuigeling meer is.
Okay, gelukkig maar. Hopelijk heeft hij ook niet zo'n last van de prik...quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:52 schreef Estrys het volgende:
morgen naar de huisarts voor controle. Hij lijkt helemaal beter. Wij moeten ook donderdag voor de prik.
Oke, dan ga ik diksap halenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef Estrys het volgende:
Lauwe thee of diksap inderdaad. Ik maak de diksap altijd heeeel waterig
Seb drinkt thuis wel water op het kdv wil hij dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |