we nemen wel een virtuelequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
je mag wel een kleurdoos cupcake komen halen hoor, je moet alleen erg lang rijden
Spannend kan ik me voorstellen kleurdoosquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
je mag wel een kleurdoos cupcake komen halen hoor, je moet alleen erg lang rijden
iets waar ik geen 150 km voor ga rijdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Spannend kan ik me voorstellen kleurdoosWat is een kleurdoos cupcake?
Even een quote omdat ik het in een verkeerd topic gepost hadquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Levi wordt 3 februari geopereerd
Zijn neusamandelen gaan eruit en hij krijgt een buisje in zijn linker oor
Hij blijft onwijs verkouden (al 4 maanden) en steeds blijft de oorontsteking terugkomen. Enige waar ik wel mee zit (maarja das misschien overbezorgd zijn) is dat hij onder narcose moet gaanwe zullen zien
Verder gaat het top met hem, heeft boven 3 tanden, onder 2 tanden, loopt mee aan de vinger en wil soms heel even volledig los staanook weet hij wat teen,klok, elmo, poes, bal, neus en oor is
Als je dat roept gaat ie het aanwijzen en dan lachen (op een nepmanier
)
gewoon in photoshop, ik wil je wel helpen of iets voor zn taart ontwerpen hoor..pm maar bij interessequote:Op zondag 3 januari 2010 10:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, heb 2 dagen pc-vrije dagen gehad... nu even heel snel Elin feliciteren: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
en een hele leuke dag toegewenst!!!
Tot over 3 weken in het andere topic!!
Kleurdoos, wat heb je een mooie collage gemaakt!!Waar heb je die in gemaakt? Ik wil ook zoiets maken voor Lennons taart. Wij gaan een Hemafototaart bestellen voor zn verjaardag. Doen we ook altijd voor Twan, erg mooi en lekker.
![]()
En Jair staatGoedzo ventje!!!
Wat betreft rollen op harde vloer.. wij hebben een houten vloer en laten hem gewoon zn gang gaan, je kunt ze toch niet op een kleedje houden en ja, hij valt weleens, maar dat hoort een beetje bij het opgroeien. Ze moeten ook leren dat bij bepaalde dingen consequenties horen. Nu gaat hij als hij aan tafel staat heel voorzichtig door zn knietjes naar beneden en gaat dan met zn handjes naar de grond om te gaan zitten.
a_a, wat balen dat Levi geopereerd moet worden...maar ik denk dat hij zich na de operatie wel stukken beter zal voelen, alhoewel niet meteen.. maar later wel. Alvast beterschap en sterkte!!
Lennon werd oudejaarsnacht wakker toen al het vuurwerk was afgelopenwij zaten toen bij de buren, hebben hem even opgehaald, even een rijstewafel laten eten en wat drinken en toen weer naar bed. 's Morgens was hj om 8 uur wakker, vroeg voor ons doen..
Gisteren zijn we naar ons nichtje in Drachten geweest... hij heeft maar even geslapen in de auto en daar de hele middag gespeeld!! Toen we 's avonds terugreden, sliep hij al meteen. Maar goed ook, want we hebben er ivm de sneeuw bijna 4 uur over gedaan. Thuis meteen door naar bed gedaan, vannacht werd hij even wakker voor wat drinken en vervolgens geslapen tot 9 uur vanmorgen. Morgen wordt alles weer normaal... moet ie weer vroeg eruit...
sorry voor deze lange post...![]()
En met welk programma heb jij dat gedaan GWS? En het frame kon je dat gewoon op het web vinden? Ik vind die fotoreportage ook echt heel erg leuk KD. Eens even kijken wat ik zou kunnen doen met photoshop. In principe kan ik er wel redelijk mee omgaan.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb gewoon een simpele vrij recente foto in een prefab frame geplaatst. Dat vond ik al heel wat van mijzelf...
Okay... ik ga je binnenkort nog pm-en. Moet ook nog wat foto's uitkiezen. Alvast bedankt!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gewoon in photoshop, ik wil je wel helpen of iets voor zn taart ontwerpen hoor..pm maar bij interesse
Prefab frame van de Hema.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:17 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
En met welk programma heb jij dat gedaan GWS? En het frame kon je dat gewoon op het web vinden? Ik vind die fotoreportage ook echt heel erg leuk KD. Eens even kijken wat ik zou kunnen doen met photoshop. In principe kan ik er wel redelijk mee omgaan.
Tandje nummer twee voor Tess![]()
Hoe kon dat gebeuren met het rollen tot achter jou? Sluit de keuken aan aan de woonkamer bij jullie of zat die op de grond in/ voor de keuken? Wel even schrikken idd.
Wij hebben net zo'n leuke outfit gekocht. Echt chique. Misschien post ik later wel een foto.
en hoewel de vraag aan Estrys gericht was wil ik er ook even op inhakenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:35 schreef Diaan73 het volgende:
Estrys, weet je al wat je Seb gaat laten trakteren op kdv? Ik ben nl. ook aan het rondkijken wat leuk en lekker voor ze is.
Ow ja... tuurlijk... ow dat is ook wel een leuk idee, maar wel veel werk of niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Raissa het volgende:
Heb verder niet bijgelezen maar ik las dit:
[..]
en hoewel de vraag aan Estrys gericht was wil ik er ook even op inhaken
Ik ga denk ik van karton apenkoppen maken (we noemen Mila altijd ons kleine aapje) en daar een banaan op bevestigen. Mila vindt bananen echt heerlijk en dan heb ik gelijk iets gezonds...Bijna alle kindjes zullen het ook wel mogen lijkt me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |