abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76335088
Nee ik weet het niet zeker. Denk dat het deels van de verkoudheid komt en misschien ook weer tanden. Hij stopt onze vinger in zijn mond en bijt erop en ook op alles andere probeert hij te bijten. Maar het is net zoals bij de allereerste tanden: hij is nu al zo'n week of twee bezig en er is niets te zien. Het leek de afgelopen dagen steeds beter te gaan. Dus kan hij hopelijk vannacht lekker slapen.

Nieuwtje: Hij is zich nu echt aan het optrekken. Vandaag kwam hij halverwege tot staan aan de televisietafel en kukelte vervolgens op de grond. Gelukkig deed het hem niets. Vindt het toch best eng. Dat dacht ik ook al met het verhaal van Raissa optrekken aan de verwarming. Als het kind daar dan tegenaan valt. Dan nog het liefst optrekken aan hout, dat lijkt me nog het zachtste materiaal. En als wij hem optrekken aan zijn handen komt hij al tot staan. Staat ook op schoot wel eventjes.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76336443
nog 1 nachtjeeeeeee KD
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76336912
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , alles staat klaar!
pi_76337044
ik heb er zin in!
pi_76337196
je mag wel een kleurdoos cupcake komen halen hoor, je moet alleen erg lang rijden
pi_76337229
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
je mag wel een kleurdoos cupcake komen halen hoor, je moet alleen erg lang rijden
we nemen wel een virtuele
pi_76337348
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Spannend kan ik me voorstellen kleurdoos Wat is een kleurdoos cupcake?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76337392
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:03 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Spannend kan ik me voorstellen kleurdoos Wat is een kleurdoos cupcake?
iets waar ik geen 150 km voor ga rijden
pi_76340653
iets eh waar ik morgen wel foto's van post
pi_76341649
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Levi wordt 3 februari geopereerd
Zijn neusamandelen gaan eruit en hij krijgt een buisje in zijn linker oor
Hij blijft onwijs verkouden (al 4 maanden) en steeds blijft de oorontsteking terugkomen. Enige waar ik wel mee zit (maarja das misschien overbezorgd zijn) is dat hij onder narcose moet gaan we zullen zien
Verder gaat het top met hem, heeft boven 3 tanden, onder 2 tanden, loopt mee aan de vinger en wil soms heel even volledig los staan ook weet hij wat teen,klok, elmo, poes, bal, neus en oor is Als je dat roept gaat ie het aanwijzen en dan lachen (op een nepmanier )
Even een quote omdat ik het in een verkeerd topic gepost had
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:18:20 #111
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76342181
Hè bah aa, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik hoop dat hij er baat bij heeft en er snel van opknapt!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_76342243
28 januari gaan we voor een voor-controle langs om te kijken naar gewicht, lengte en gaan ze kijken of het een dagopname wordt of dat ie een nachtje moet blijven
Bah ik zou het graag over willen nemen van hem....
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:24:34 #113
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76342400
kleurdoos, alweer (bijna) 1 jaar elin...!

succes ermee a_a!
in de haak.
pi_76342457
OOhh KD, Elin al bijna 1 jaar

Seilram, dat van het kleed af rollen vind ik ook zo eng. Wij hebben tegels op de vloer, dus nog veel harder Ik blijf er nu steeds naast zitten als hij op een kleed op de grond ligt, maar ja, dat kan ik natuurlijk ook niet altijd blijven doen.

aa, wat sneu voor Levi. Kan me voorstellen dat je dat wel eng vind. Sterkte ermee.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 3 januari 2010 @ 00:03:10 #115
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76343887
jahoor, 't is zover. elin is jarig hoera hoera! gefeliciteerd!

kleurdoos ook van harte, al een heel jaar moeder! van zo'n lief leuk meisje!
in de haak.
  zondag 3 januari 2010 @ 00:08:42 #116
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76344090
Elin! Gefelicteerd!
Annicka komt overmorgen achter je aan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76344155
Dankjewel

morgen eens een babycollagemaken en foto's enzo.. morgen zwaai ik jullie pas uit hoor
pi_76344617
Gefeliciteerd lieve mooie Elin... Een jaar lang mama Kleurdoos...wat is t snel gegaan!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 3 januari 2010 @ 00:38:51 #119
62233 Jelief
ikke lief!
pi_76345172
OE Elin jarig, dat is toch wel de aftrap naar de verjaardag van Ruben. Fijne dag gewenst KD!

Ruben heeft het eten ineens door. Hij smikkelt van zuurkool,boerenkool,pasta met zalm, rijst met paksoi en paprika(thaise nasi zonder de kruiden) maar hij wil wel gevoerd worden, alleen brooden crackers eet hij zelf .
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 3 januari 2010 @ 05:45:47 #120
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76349047
Elin, gefeliciteerd meisje 1 jaar alweer!!
Heel veel plezier op je feestje!

Tot over 3 1/2 week in het andere topic!
pi_76349269
Hoera ! Elin 1 !!!

Hoera! Jair trekt zich op en staat !
pi_76349458

*zwaait*
vanavond nog wat verjaardagsfoto's! teodels
pi_76349477
hoera voor Elin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 3 januari 2010 @ 10:20:21 #124
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76350299
Zo, heb 2 dagen pc-vrije dagen gehad... nu even heel snel Elin feliciteren: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag toegewenst!!! Tot over 3 weken in het andere topic!!

Kleurdoos, wat heb je een mooie collage gemaakt!! Waar heb je die in gemaakt? Ik wil ook zoiets maken voor Lennons taart. Wij gaan een Hemafototaart bestellen voor zn verjaardag. Doen we ook altijd voor Twan, erg mooi en lekker.

En Jair staat Goedzo ventje!!!

Wat betreft rollen op harde vloer.. wij hebben een houten vloer en laten hem gewoon zn gang gaan, je kunt ze toch niet op een kleedje houden en ja, hij valt weleens, maar dat hoort een beetje bij het opgroeien. Ze moeten ook leren dat bij bepaalde dingen consequenties horen. Nu gaat hij als hij aan tafel staat heel voorzichtig door zn knietjes naar beneden en gaat dan met zn handjes naar de grond om te gaan zitten.

a_a, wat balen dat Levi geopereerd moet worden... maar ik denk dat hij zich na de operatie wel stukken beter zal voelen, alhoewel niet meteen.. maar later wel. Alvast beterschap en sterkte!!

Lennon werd oudejaarsnacht wakker toen al het vuurwerk was afgelopen wij zaten toen bij de buren, hebben hem even opgehaald, even een rijstewafel laten eten en wat drinken en toen weer naar bed. 's Morgens was hj om 8 uur wakker, vroeg voor ons doen..

Gisteren zijn we naar ons nichtje in Drachten geweest... hij heeft maar even geslapen in de auto en daar de hele middag gespeeld!! Toen we 's avonds terugreden, sliep hij al meteen. Maar goed ook, want we hebben er ivm de sneeuw bijna 4 uur over gedaan. Thuis meteen door naar bed gedaan, vannacht werd hij even wakker voor wat drinken en vervolgens geslapen tot 9 uur vanmorgen. Morgen wordt alles weer normaal... moet ie weer vroeg eruit...

sorry voor deze lange post...
Make love, not war ☮
pi_76350326

Elin 1 jaar, HIEPERDEPIEP! **moment dat Elin haar handen in de lucht gooit** HOERAAAA!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')