een ' kijk-mijn-zoon-er-eens-netjes-bijzitten-bij-de-nieuwjaarsborrel-tip' : een gebreide spencer ipv een slabberquote:Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Eindelijk....
Lennon heeft ook nog steeds maar 2 tanden onder en kwijlt ook veel, loop daarom een groot deel van de dag rond met een slabbetje.Ik heb nu wel het idee dat 1 van de boventanden doorkomt.
Twan kwijlde ook nooit toen hij klein was... maar ik maak me nu geen zorgen hoor... ik hoor het veel om me heen dat het redelijk normaal is.quote:Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kwijlt dus echt vrijwel nooit. Dat viel onze ouders ook al op. Waarschijnlijk ga ik me zwaar zorgen maken oid, als een eventuele volgende dat wél doet...
Ik heb geen spencers voor Lennon... maar een vest over een shirt wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
een ' kijk-mijn-zoon-er-eens-netjes-bijzitten-bij-de-nieuwjaarsborrel-tip' : een gebreide spencer ipv een slabber
bijna!! nog 2 nachtjes slapen!quote:Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:
Seb is niet te genieten. Verschrikkelijk. Ben blij dat zijn vader zo thuis komt van het werk. En ik heb al zo'n hekel aan oud en nieuw, bah is het al 2 januari???
quote:Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
Had ik al verteld dat mijn schoonmoeder bij ons komt vanavond. En ik ben dol op mijn schoonmoeder zoals jullie weten haha. Nou ja het wordt vanzelf morgen.
Arme kind is doodmoe maar Hij schrikt steeds zo.
nou bedankt voor de opbeurende woorden :-Dquote:Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zielig hoor dat ie er zo van schrikt. Herinnert mij aan Twan.. met zn 1e oudejaarsavond.. de hele avond is hij toen wakker geweest.
Maar dat gaat Seb niet doen hoor...quote:Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
nou bedankt voor de opbeurende woorden :-D
Ik heb toen ik klein was ook zoiets gehad, mijn pa ging boren in metaal. Ik heb nog steeds een hekel aan lawaai en ik ben 30quote:Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef Fruppel het volgende:
Er word het al de hele dag wat afgeknald maar gelukkig heeft Danique er tot nu toe geen last van, ben wel benieuwd hoe het vannacht zal gaan!
Begin deze week besloten onze buren te gaan boren in de kamer naast onze kamers net op het moment dat ik haar naar bed toe aan het brengen was, Danique is zich daar echt helemaal de t*ring van geschokken , ze heeft het op een gillen gezet en hield pas na 20 minuten weer op!
Nu is ze dus "bang" voor alles wat ze er blijkbaar mee associeert, de wasmachine, de mixer, de bovenburen die te hard een stoel van tafel schuiven...echt zo sneu!
Hoop dat ze er snel weer overheen is!
Ah nouja, ik ken t verder niet,zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Memmel het volgende:
Hij heeft iig lol met dat ding. En er komen wel degelijk stukjes uit hoor! En kokhalzen lukt 'm ook prima! En brood eet hij wel gewoon uit het vuistje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |