abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76255876
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:04 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Eindelijk....

Lennon heeft ook nog steeds maar 2 tanden onder en kwijlt ook veel, loop daarom een groot deel van de dag rond met een slabbetje. Ik heb nu wel het idee dat 1 van de boventanden doorkomt.
een ' kijk-mijn-zoon-er-eens-netjes-bijzitten-bij-de-nieuwjaarsborrel-tip' : een gebreide spencer ipv een slabber
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76256827
och tinuviel geniet er gewoon van, elk ding dat ze kunnen is prachtig, maar ook meer werk voor jou

en elin wordt echt een dracula volgens mij, de hoektandenpuntjes boven zijn al wel door maar t plopt er maar niet goed uit
  donderdag 31 december 2009 @ 12:49:07 #53
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76259991
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kwijlt dus echt vrijwel nooit. Dat viel onze ouders ook al op. Waarschijnlijk ga ik me zwaar zorgen maken oid, als een eventuele volgende dat wél doet...
Twan kwijlde ook nooit toen hij klein was... maar ik maak me nu geen zorgen hoor... ik hoor het veel om me heen dat het redelijk normaal is.
Make love, not war ☮
  donderdag 31 december 2009 @ 12:49:52 #54
114177 Diaan73
pi_76260023
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:06 schreef Estrys het volgende:

[..]

een ' kijk-mijn-zoon-er-eens-netjes-bijzitten-bij-de-nieuwjaarsborrel-tip' : een gebreide spencer ipv een slabber
Ik heb geen spencers voor Lennon... maar een vest over een shirt wil ook wel helpen.
Make love, not war ☮
pi_76260875
elin kwijlde ook nooit, maar nu met die hoektanden..jeumig
  donderdag 31 december 2009 @ 13:42:31 #56
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76262179
Ah, dus het kan nog komen? Annicka heeft nog geen hoektanden, die staan voor straks in de planning, denk ik.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 31 december 2009 @ 13:44:18 #57
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_76262259
Jippie, Lola's eerste woordje gaat aap worden! (Oke mama en papa zei ze al maar dat telt niet mee) Aap was toevallig ook een van Lott haar eerste woordjes (na boe van de koe)
pi_76262804
jij hebt voorspellende gaven?
pi_76264610
Seb is onvermoeibaar op het moment. Die zal vanavond lekker slapen denk ik, ik hoop eigenlijk dat hij door al het vuurwerk heen slaapt.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:05:39 #60
12913 GreatWhiteSilence
pi_76265698
Ja, dat vuurwerk. Wij gaan vanavond gewoon bij Annicka zitten, mocht ze wakker worden van het lawaai, dan is ze in ieder geval niet alleen. Geen idee hoe dat allemaal zal gaan...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76265775
elin krijgt mn oorwarmers op
pi_76266968
Zojuist wel drie kwartier geslapen toen wakker van een knal. Ik ga hem vanavond gewoon op bed leggen en er dan het beste van hopen :-/ Ga niet bij hem zitten of hem er bij voorbaat uit halen. We zien wel misschien is hij tegen die tijd zo moe dat hij blijft slapen.

Bah, Die groepjes met van die jongens met van die veuls te grote tassen die met rotjes bezig zijn. Is het raar als ik vurig hoop dat seb daar over tien jaar niet tussen loopt.

[ Bericht 26% gewijzigd door Estrys op 31-12-2009 15:43:09 ]
  donderdag 31 december 2009 @ 15:55:06 #63
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_76267706
Ja fij he dat geknal. Lola word ook wakker van iedere zuch en scheet in huis, dus met de knallen is het dubbel zo erg.

Gelukkig hebben we net (wet van fok) 3 hele goede nachten gehad!

Aap denk ik omdat ze het wel zegt, maar ik wil ook altijd dat een ander het nog hoort (snappie?)
  donderdag 31 december 2009 @ 16:11:46 #64
114177 Diaan73
pi_76268389
Lennon slaapt vandaag overdag gewoon goed/normaal, geen last van knallen oid. Hij vindt vuurwerk wel leuk, vandeweek al wat met Twan afgestoken en samen gekeken. Hij is er ook niet bang voor. Vanavond brengen we hem gewoon naar bed en zien wel hoe het gaat. Ik denk/hoop dat hij er gewoon doorheen slaapt. .

Estrys, voorkomen kun je het niet... Twan is sinds vorig jaar geïnteresseerd in vuurwerk maar doet wel heel voorzichtig. Je groeit er wel in... vanmorgen heb ik samen met Twan buiten vuurwerk afgestoken... dan heb je het nog een beetje onder controle.
Make love, not war ☮
  donderdag 31 december 2009 @ 16:12:23 #65
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76268416
Er word het al de hele dag wat afgeknald maar gelukkig heeft Danique er tot nu toe geen last van, ben wel benieuwd hoe het vannacht zal gaan!

Begin deze week besloten onze buren te gaan boren in de kamer naast onze kamers net op het moment dat ik haar naar bed toe aan het brengen was, Danique is zich daar echt helemaal de t*ring van geschokken , ze heeft het op een gillen gezet en hield pas na 20 minuten weer op!
Nu is ze dus "bang" voor alles wat ze er blijkbaar mee associeert, de wasmachine, de mixer, de bovenburen die te hard een stoel van tafel schuiven...echt zo sneu!
Hoop dat ze er snel weer overheen is!
pi_76268500
och wat sneu voor Danique!

Tess heeft volgens mij geen last van de knallen, ze is niet anders dan anders iig.
Er wordt hierook al de hele dag behoorlijk geknald.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76268515
Seb is niet te genieten. Verschrikkelijk. Ben blij dat zijn vader zo thuis komt van het werk. En ik heb al zo'n hekel aan oud en nieuw, bah is het al 2 januari???
pi_76268636
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:14 schreef Estrys het volgende:
Seb is niet te genieten. Verschrikkelijk. Ben blij dat zijn vader zo thuis komt van het werk. En ik heb al zo'n hekel aan oud en nieuw, bah is het al 2 januari???
bijna!! nog 2 nachtjes slapen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:18:30 #69
114177 Diaan73
pi_76268665
Arme Danique, hopelijk is ze er snel weer overheen.

Estrys, ik vind oud en nieuw ook niets aan. Vanavond zijn we ook gewoon lekker met zn drietjes thuis... lekker top2000 luisteren en relaxen. Morgen wel even naar mn ouders en oma.. maar dan is het weer klaar.
Make love, not war ☮
pi_76268776
Had ik al verteld dat mijn schoonmoeder bij ons komt vanavond. En ik ben dol op mijn schoonmoeder zoals jullie weten haha. Nou ja het wordt vanzelf morgen.

Arme kind is doodmoe maar Hij schrikt steeds zo.
pi_76268942
oh dat wordt gezellig Estrys..
wij zijn vanavond met z'n 4-tjes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 31 december 2009 @ 16:25:46 #72
114177 Diaan73
pi_76268955
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:20 schreef Estrys het volgende:
Had ik al verteld dat mijn schoonmoeder bij ons komt vanavond. En ik ben dol op mijn schoonmoeder zoals jullie weten haha. Nou ja het wordt vanzelf morgen.

Arme kind is doodmoe maar Hij schrikt steeds zo.
succes vanavond dan!! Gewoon rond kwart over 12 gaan gapen en zeggen dat Seb zo slecht slaapt en je er zo moe van wordt... is ze ook nog wel een keertje weg.

Zielig hoor dat ie er zo van schrikt. Herinnert mij aan Twan.. met zn 1e oudejaarsavond.. de hele avond is hij toen wakker geweest.
Make love, not war ☮
pi_76269033
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:25 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Zielig hoor dat ie er zo van schrikt. Herinnert mij aan Twan.. met zn 1e oudejaarsavond.. de hele avond is hij toen wakker geweest.
nou bedankt voor de opbeurende woorden :-D
  donderdag 31 december 2009 @ 16:51:41 #74
114177 Diaan73
pi_76269963
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

nou bedankt voor de opbeurende woorden :-D
Maar dat gaat Seb niet doen hoor... Zo ben je wel op het ergste voorbereid.
Make love, not war ☮
  donderdag 31 december 2009 @ 17:52:31 #75
12913 GreatWhiteSilence
pi_76272215
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef Fruppel het volgende:
Er word het al de hele dag wat afgeknald maar gelukkig heeft Danique er tot nu toe geen last van, ben wel benieuwd hoe het vannacht zal gaan!

Begin deze week besloten onze buren te gaan boren in de kamer naast onze kamers net op het moment dat ik haar naar bed toe aan het brengen was, Danique is zich daar echt helemaal de t*ring van geschokken , ze heeft het op een gillen gezet en hield pas na 20 minuten weer op!
Nu is ze dus "bang" voor alles wat ze er blijkbaar mee associeert, de wasmachine, de mixer, de bovenburen die te hard een stoel van tafel schuiven...echt zo sneu!
Hoop dat ze er snel weer overheen is!
Ik heb toen ik klein was ook zoiets gehad, mijn pa ging boren in metaal. Ik heb nog steeds een hekel aan lawaai en ik ben 30
pi_76280617
Gelukkig Nieuwjaar maareh seb slaapt er dwars doorheen. Op zijn kamer hoor je het niet eens zo goed.
pi_76280641
Gelukkig nieuwjaar!!
Tess ligt ook in dromenland.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 1 januari 2010 @ 01:01:55 #78
12913 GreatWhiteSilence
pi_76281166
Gelukkig nieuwjaar!! Annicka was al wakker net voordat het hele circus begon, dus we hebben gezellig met zijn drietjes uit het raam staan kijken. Ze vond het prachtig. Met een big smile tegen het raam slaan enzo.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 01:44:42 #79
114177 Diaan73
pi_76282065

Lennon heeft de hele avond geslapen tot het moment dat het weer wat rustiger werd met het vuurwerk, zo rond kwart voor 1. We zaten toen bij de buren en hebben hem maar even opgehaald. Hij ligt nu weer lekker te slapen en ik ga zo ook.

Annicka
Make love, not war ☮
pi_76286338
En om 7 uur was het weer een nieuwe dag. Maar man man wat is SEb chagrijnig en moe. Hebben hem weer op bed gedaan en daar ligt hij nou uit te razen, geloof niet dat hij gaat slapen
pi_76287036

Elin heeft overal doorheen geslapen
beter nog, ze heeft beter geslapen dan ooit! en werd om 10:30 wakker
pi_76289191
Seb ligt vanaf half elf alweer te slapen en ik heb nog even meegedaan. Lekker een luie dag vandaag. Ik hoop dat Seb zo direct een beetje vrolijker zijn bed uit komt nu is mijn lief een ei aan het bakken voor mij, champagne hakte er in
  vrijdag 1 januari 2010 @ 17:29:28 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76296479
Gelukkig 2010 allemaal!

Seb heeft het slaapje een beetje geholpen?

Danique heeft door al het vuurwerkgeweld heen geslapen! Je kon het goed horen in haar kamertje maar ze had er gelukkig geen erg in!
Vanmorgen was ze om 06.00 wakker en ik lag er om 04.00 pas in, was even afzien maar hebben daarna lekker verder geslapen!

Nu uiteten!
pi_76305938
Seb heeft zijn middag en ochtendslaapje aan elkaar gedaan. Niet heel handig want om zes uur was hij niet erg happy meer. Om half zeven zijn ab gegeven en naar bed. Vanmiddag even door de wijk gewandeld waar we een huis willen kopen dit jaar. Maar best koud voor seb vond ik.

Ik las op het bankje over eerste verjaardagstaarten. Wij houden het klein met alleen opa en oma's en zo. Ik ga ook geen speciale taart kopen. Gewoon een vlaai denk ik en een klein slagroomgebakje voor dat ene kaarsje. Traktatie moet ik dinsdag even maken. Pfoeh wat gaat zo'n jaar snel voorbij hè?

Ow en seb stond twee keer best lang los vandaag.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 22:49:15 #85
12913 GreatWhiteSilence
pi_76308078
Wij hebben een taart bij de hema besteld. Zo eentje waar je een foto op kan laten zetten, kost 15 euro en is voor 15 personen, dus dat valt wel mee. Vind ik zelf dan.
pi_76308415
elin krijgt waarschijnlijk zo'n jip & janneke hemataart ofzo, we kijken morgen even

ze begint steeds meer te kletsen!

waar ze eerder altijd mama zei..zegt ze nu papa..dus ik ben papa en papa ook Ze kan dit/die zeggen, FES! (fles (3 kleurige flessen aan een ketting) die aan t plavond hangt ) BOEM en Dik (wat is oma? zeg maar dikdikdikdik..en elin: DIK!) en hai!en AAAAHHHHH en dan knuffelt ze. ik vind t zo knap
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:40:51 #87
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_76310565
Een gelukkig nieuwjaar allemaal!

Wij zijn het nieuwe jaar ziek begonnen. Bram moest vanmiddag een paar keer achter elkaar niesen en zat prompt helemaal vol met snot. Na zijn papfles van vanaaf lag hij nog ff lekker bij J. te slapen en hij kreeg me toch een hoestbui... In 1 keer zijn hele fles er weer uit, zo sneu. Gelukkig ligt hij nu lekker te slapen en we houden het ff in de gaten.

Gisteravond ging buitengewoon goed. We vierden oudejaarsavond bij vrienden en Bram lag lekker te slapen, maar werd om half 12 wakker. Toen heb ik hem in de draagdoek gehesen en hebben we met z'n allen afgeteld tot het nieuwe jaar. Het vuurwerk buiten vond hij geweldig. We hebben een hele poos buiten gestaan met z'n allen, Bram in de draagdoek en een lekkere dikke muts over zijn oortjes voor de knallen. Al met al was het heel geslaagd.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:52:55 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76311143
Gelukkig Nieuwjaar allemaal! Dat het maar een iets rustiger jaar mag worden met wat meer tijd voor fok!

Een korte Morris update; hij is inmiddels 74 cm en 8,5 kilo. Best een lang end dus... Tand drie is door en vier, vijf en zes staan op klappen! Hij eet ons de oren van het hoofd!!! Ik heb in de vs een zogeheten sassy feeder gekocht, beetje oversized speen met een netje eraan vast. Daar stop je dan fruit in en zo kunnen ze happen zonder dat het in een keer achter in zijn keel zit.
Verder probeert hij ook te kruipen en is het jezelf achteruit duwen op de plavuizen natuurlijk het allervetste wat bestaat!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_76311967
Wat een lang end idd

en in een topic op 'dat andere forum' waren allemaal slechte berichten over dat sassyfeederding
mondspieren ontwikkelen zich niet goed, net zoals t kokhalsreflex enzo,wat dan weer slecht is voor t moment dat ze wel gewone stukjes gaan eten, wat precies weet ik niet meer maar ik ken t verder ook niet
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:27:43 #90
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_76312581
Hij heeft iig lol met dat ding. En er komen wel degelijk stukjes uit hoor! En kokhalzen lukt 'm ook prima! En brood eet hij wel gewoon uit het vuistje.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 00:46:24 #91
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76313253
Oh, heet dat een sassy feeder?? Ik zie het hier wel in de winkel liggen, maar begreep al niet zo goed waar het voor gebruikt wordt. Het lijkt mij nogal een werk om dat allemaal goed schoon te krijgen en zou het om die reden alleen al niet aanschaffen, denk ik.... En lijkt me zelf niet lekker, op een gaasje sabbelen.

Wat ik wel vreemd vind trouwens is het verschil tussen babyspulletjes in Nederland en Canada. Zo kennen ze hier helemaal geen box, in plaats daarvan hebben we een playpen, een iets steviger campingbedje. Ook kennen ze geen hydrofiel luiers, en zijn dragende moeders, vergeleken met Nederland, hier bijna niet aanwezig. Nu gaat iedereen hier ook overal in de auto naartoe, dus een (enorme) kinderwagen in je (enorme) auto gooien is voor veel moeders dan ook veel makkelijker. En lopen is dan natuurlijk geheel overbodig!
Ook moeten kinderen hier tot 1 jaar achterstevoren in de auto, in een soort maxi cosi autostoeltje en je mag het ziekenhuis niet uit (bevallen gaat standaard in het ziekenhuis) totdat je een verpleegkundige je autostoeltje/maxicosi hebt laten zien en hebt laten goedkeuren. Zou je geen auto bezitten, dan moet je dat nog hebben... Beetje vreemd, maar het went wel....

En hier gewoon doorgeslapen natuurlijk met oud en nieuw, niet vreemd ook, want hier wordt geen vuurwerk afgestoken door de normale mens, doet alleen je stad/dorp, als het daar geld voor over heeft. Veel kleurtjes, maar geen knallers...

Een fantastisch 2010 allemaal, de beste wensen!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76317407
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 00:27 schreef Memmel het volgende:
Hij heeft iig lol met dat ding. En er komen wel degelijk stukjes uit hoor! En kokhalzen lukt 'm ook prima! En brood eet hij wel gewoon uit het vuistje.
Ah nouja, ik ken t verder niet,zoals ik al zei Dus als ie er lol aan heeft, lekker blijven geven
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:29:45 #93
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76320339
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

HIer was Joep wel even wakker om iets over twaalf, maar net als Annicka even op het raam geslagen en naar papa gelachen en toen weer lekker naar bed. Hij vond het wel reuze spannend.

Elin! Wat goed

Een sassy seeder? ik heb er nog nooit van gehoord Memmel. Ik zal eens googlen.

Zijn hier mensen met parket of laminaat? want Joep is nu al een dolle aan het rollen en rolt dus ook van zijn kleed af, maar dan is het laminaat nogal hard... als je rolt en hoofd laat bonken. Hoe lossen jullie dat op? Of leert ie straks vanzelf dat ie zijn hoofd wat zachter moet laten landen zeg maar.
Niet mieten! Door gieten!
pi_76324557
Gelukkig Nieuwjaar!!
En alle goeds voor 2010.

Kan nu langzaam aan de verjaardag van Guus gaan denken. Hij heeft heerlijk door alle knallen e.d. heen geslapen

Seilram, wij hebben hier een houten vloer en dat gaat eigenlijk prima. Op een enkele keer na dan.
Denk trouwens dat tegels harder aankomen.
pi_76324786
Seilram, wij hebben ook laminaat. Tess rolt ook steeds van het kleed af. Ik laat haar maar gaan. Ze bonkt gelukkig niet zo vaak met haar hoofd op de grond.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76326808
euhm, whut? elin wordt morgen 1?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:19:10 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76327319
Hoi!

Allemaal een fantastisch en gezond 2010 gewenst!

Seilram, dat 'probleem' hebben wij hier ook. Volgens mij kan je elr weinig tegen doen, je kan moeilijk je hele vloer gaan bedekken met speelkleden oid. Het zij zo, al is het wel sneu hoor, hier is het ook wel huilen geblazen af en toe. Op een gegeven moment krijgen ze t wel door denk ik. Het hoofdje is natuurlijk in verhouding nog best zwaar. Als ik t zie, dan leg ik ze wel even verder terug op t kleed, maar ja, je kan t soms niet af knipogen he?
pi_76328431
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:02 schreef pinquit het volgende:
euhm, whut? elin wordt morgen 1?
joah!
pi_76330804
Gelukkig, GEZOND en succesvol 2010 allemaal!

Onze oudejaarsavond was niet erg goed. Ons verkouden zoontje wilde niet slapen en was om het kwartier aan het huilen maar niet vanwege vuurwerk. Om half elf ging papa even met hem liggen en ik bleef met de gasten. Om half twaalf papa maar even wakker geschudt terwijl meneer gelukkig in ons bed doorsliep tot 7.30 uur. Hij had dus echt geen last van het vuurwerk maar van iets anders. Dat hebben wij de laatste avonden steeds weer gevoeld. Dus bleef hij maar bij ons slapen. Overdag slaapt hij zonder problemen in zijn bedje. Vanmiddag zelfs dikke twee uur. Vanavond misschien nog eens in zijn eigen bed proberen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zaterdag 2 januari 2010 @ 19:41:39 #100
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_76334405
Bedankt voor jullie reacties! Naja, dan hoop dat ie het snel onder de knie krijgt Nu rolt ie dus steeds van zijn kleed en dan is het vaak toch even bonken. Hij heeft wel toenstraks even in zijn blootje liggen spelen, verwarming op 25 en daar lag ie dan. Hij vindt dat volgens mij heerlijk, geen kleren aan.

Tinuviel, wat balen van de oudjaarsavond. Enig idee waar het mannetje last van had?
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')