abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76212047
ahw wat klote zeg..eet hij zoveel slechter nu?
pi_76212181
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw wat klote zeg..eet hij zoveel slechter nu?
Vast voedsel ging niet zo lekker de laatste week en flesvoeding wel maar ja dat is niet genoeg. Maar hij blijft rondhupsen vol energie en zo. Nou ja gistermiddag heeft hij poffertjes gegeten dat dan weer wel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76217385
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

Vast voedsel ging niet zo lekker de laatste week en flesvoeding wel maar ja dat is niet genoeg. Maar hij blijft rondhupsen vol energie en zo. Nou ja gistermiddag heeft hij poffertjes gegeten dat dan weer wel
Estrys mooi dat de poffertjes dan hebben gesmaakt. Misschien een tijd lang als warme maaltijd dingen maken, die hij erg lekker vindt? Zou dat helpen, dat hij beter eet?

Kleurdoors, handig zo'n ingebouwd alarmsysteem Ben benieuwd of Elin het weer opgeeft als zij doorkrijgt, dat jullie dan gewaarschuwd zijn.

BM een grote broeralarm is ook wel een handig waarschuwingssysteem

Wij hadden laatst hier ook zo'n situatie. Ik zat in de kamer naast die waar Jair was even achter de computer. Hij zat lekker te spelen. Ineens is het heel stil. Ik denk toch even kijken wat er aan de hand is. Hij had zich op een of ander manier vooruit geschoven. Hij heeft het plankje onder onze salontafel ontdekt. Hij zat rustig allemaal magazines en papierzooi, die wij eronder bewaren eruit te ruimen. Soms scheurde hij ook weleens wat en probeerde de knipsels in zijn mond te steken. Gelukkig was ik daar nog altijd bij. Wij moeten de plank onder de tafel echt leeg maken.

Verder is hij soms in een hele rare bui hier. Hij was jengelig en hangerig de afgelopen dagen. Ik denk door tandjes en verkoudheid maar als hij dan bij mij of manlief zit, zit hij niet stil. Dan zet hij zich weer heel erg af. Als ik/ wij de kamer uit gaan of hem niet onze aandacht geven is het snel voorbij met de lol. Soms heb ik ook het idee dat hij zich te beperkt voelt en denk misschien was het beter als hij zou kruipen, dan kon hij achter me aan. Maar ja hij doet dit nog niet vooruit en ik kan hem er niet toe brengen
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76217800
quote:
Op woensdag 30 december 2009 13:02 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Estrys mooi dat de poffertjes dan hebben gesmaakt. Misschien een tijd lang als warme maaltijd dingen maken, die hij erg lekker vindt? Zou dat helpen, dat hij beter eet?

Kleurdoors, handig zo'n ingebouwd alarmsysteem Ben benieuwd of Elin het weer opgeeft als zij doorkrijgt, dat jullie dan gewaarschuwd zijn.

BM een grote broeralarm is ook wel een handig waarschuwingssysteem

Wij hadden laatst hier ook zo'n situatie. Ik zat in de kamer naast die waar Jair was even achter de computer. Hij zat lekker te spelen. Ineens is het heel stil. Ik denk toch even kijken wat er aan de hand is. Hij had zich op een of ander manier vooruit geschoven. Hij heeft het plankje onder onze salontafel ontdekt. Hij zat rustig allemaal magazines en papierzooi, die wij eronder bewaren eruit te ruimen. Soms scheurde hij ook weleens wat en probeerde de knipsels in zijn mond te steken. Gelukkig was ik daar nog altijd bij. Wij moeten de plank onder de tafel echt leeg maken.

Verder is hij soms in een hele rare bui hier. Hij was jengelig en hangerig de afgelopen dagen. Ik denk door tandjes en verkoudheid maar als hij dan bij mij of manlief zit, zit hij niet stil. Dan zet hij zich weer heel erg af. Als ik/ wij de kamer uit gaan of hem niet onze aandacht geven is het snel voorbij met de lol. Soms heb ik ook het idee dat hij zich te beperkt voelt en denk misschien was het beter als hij zou kruipen, dan kon hij achter me aan. Maar ja hij doet dit nog niet vooruit en ik kan hem er niet toe brengen
Hij krijgt altijd potjes

Seb kan wel achter me aan kruipen met het gevolg dat hij steeds aan mijn benen wil hangen. Ik heb de box opgeruimd maar ik weet wel bij een evt tweede dat die box toch echt meer gebruikt gaat worden. Ik kan nog niet eens een boterham voor mezelf maken zonder dat hij aan mn broekspijp loopt te jengelen. Weet niet wat fijner is ach ze doen het toch op hun eigen tempo allemaal.

Overigens slaapt Seb al sinds half elf nu

[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 30-12-2009 13:21:50 ]
pi_76219753
Tess is weer aan het kloten met slaapjes.. krijg er wat van...
Eerst alleen met het slaapje van 16.00 nu ook met het slaapje van 12.00
Ze ligt nu te kletsen in bed. Zolang het geen huilen is mag ze ff lekker blijven liggen.

Ik ehb nog een leuk filmpje van Tess:
Bekijk deze YouTube-video
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76219980
Irritant is dat he met die slaapjes. Ik probeer er een vast ritme in te krijgen. waarom ik dat probeer nu hij ziek is Laatste drie dagen sliep hij steeds sochtends een uurtje en dan vanaf half 1 twee uur. Nu om half elf naar bed, hij begint net wakker te worden
  woensdag 30 december 2009 @ 14:13:28 #32
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76220166
Elin, wat goed meid. Ik wil ook zo'n alarm op Lennon, die is gek op alle snoertjes die er maar hangen en wil overal aantrekken. Het stekkertje van de kabel zit voor in de woonkamer, die hij heeft hij al 2x gemold...

Tinuviel, dat kruipen kan soms maar zo ineen keer gebeuren. Wij waren er ook niet op verdacht. En nu kruipt hij alweer bijna 2 maanden. En ja, dat is soms best lastig. Wij hebben de deur naar de keuken altijd dicht als hij aan het kruipen is. HIj kruipt ook naar de keuken en gaat dan de voedingsbakjes en waterbakje van de katten omgooien. Of hij pakt een kattenbrokje...

Estrys, fijn dat het wat beter gaat met Seb... lekker slapen, is goed voor hem!! Wij geven Lennon ook (bijna) altijd potjes hoor... heel af en toe eet hij mee als we gekookte aardappelen eten, dat vindt hij heel lekker. Ook bami trouwens, maar daar doen we nog wel voorzichtig mee.

Kun je Seb trouwens dan niet even in de kinderstoel zetten? Dat doe ik altijd als ik even wat moet doen en Lennon er niet bij kan gebruiken. Ik mis de box niet....

Ow Lennon heeft het klappen ook helemaal gevonden:

Make love, not war ☮
  woensdag 30 december 2009 @ 14:22:09 #33
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76220527
Oh die slaapjes! Hier heeft mevrouw er een handje van om net lekker in slaap te vallen op het moment dat ik naar buiten wil. En ze slaapt zo weinig overdag (max. 1,5 - 2 uur bij elkaar), dat ik haar dan lekker in bed leg. Maar ik heb er geen ritme in. Ze is gaat 's avonds wel altijd tussen 8 - 9 naar bed, en dan is ze om 6 - 7 uur weer op. Als ze last heeft van tandjes (regelmatig) wordt ze daartussen nog een aantal keer wakker, anders 1 keer.

Wel heeft ze in de late namiddag, vroege avond vaak een zeuruurtje. Dan is niets goed, (hysterisch) huilen om niets, en heel ongeduldig. Is dat normaal? Ik vind de timing zo lekker, het is bijna ALTIJD als ik net wil eten of koken.

Poffertjes voor Seb, oh... Ik wil ook! Maar vervelend dat hij zo afgevallen is, je ziet dat zo snel bij die kleintjes. Maar het zit er vaak ook zo weer aan. Hopen dat dat hij Seb ook het geval zal zijn!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_76222452
Diaan 73 ik weet dat het zomaar ineens kan gebeuren. Wij wachten er wel al maanden op. Was het niet zo, dat dit soort dingen ook afhing van de leeftijd waarop de mama/ papa deze dingen leerde? Volgens mij was manlief laat met kruipen. Bij mij werdt met 3/4 maanden een heupdysplasie vastgesteld en decorrectiemaatregelen vielen precies in mijn kruip/ looptijd waardoor ik met deze dingen veel later was. Na ja we zien het wel. Er is toch niets aan te doen. Onze zoon doet eigenlijk precies wat Tess in de video doet, duwt zich aan de armpjes naar achteren. Maar hij draait ook 360 graden rond en hij trekt zijn beentjes meer op, dan Tess dat in de video doet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 30 december 2009 @ 15:15:58 #35
114177 Diaan73
pi_76222836
Het wordt dan inderdaad wel een beetje frustrerend als je erop zit te wachten, ook voor jullie mannetje die maar steeds meer wil en nog niet kan of doorheeft hoe het moet. Ik heb eigenlijk geen idee of dit genetisch is bepaald. Ik weet van mezelf ook niet wanneer en of ik ben gaan kruipen. Mijn moeder heeft dat toen niet bijgehouden. Van Peace weet ik het niet, zijn moeder denk ik wel. Er zijn trouwens ook een groot aantal kinderen die kruipen gewoon overslaan en "meteen" gaan lopen. Mijn neefje van 1,5 was er ook zoeentje. Nooit gekropen maar wel voor zn 1e verjaardag lopen.
Make love, not war ☮
pi_76223685
Hij begint wel met optrekken. Maar hij staat nog niet vrij. Ook dan kan het nog even duren voordat ze lopen denk ik. We zien het wel. Uiteindelijk komt het sowieso wel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_76226782
Ik hoop toch echt heel hard dat Seb loopt binnenkort. Lijkt me wel handig op de wintersport dat hij een beetje zelf rond kan stappen
pi_76228227
Tinuviel, Tess draait ook alle kanten op maar dat heb ik alleen nier gefilmd. Ben benieuwd wannee ze gaat kruipen. Ze maakt wel de bewegingen en gooit haar kont regelmatig de lucht in. Ze krijgt alleen haar knieen er nog niet onder. Volgens mij is Tess besr snel met alles.

Gister kreeg ze een speeltje dat op het kleed lag niet te pakken. Ze lag er zelf naast. Pakt ze het kleed vast en geeft er een ruk aan en toen kon ze wel bij haar speeltje

[ Bericht 4% gewijzigd door Vicky op 30-12-2009 18:15:52 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 30 december 2009 @ 18:21:31 #39
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_76230073
Hihi... slimme Tess
Ik geloof er inmiddels wel in dat tandjes krijgen genetisch bepaald is en dat ze dus 1 van de ouders volgen hiermee.... Kruipen ook genetisch bepaald? Hmm... zal het eens nazoeken in mijn cb boekje wanneer ik begon met kruipen. T. doet wel verwoede pogingen, grappig om te zien. Hij ligt dan op t speelkleed, draait om van rug naar buik en probeert dan zijn knietjes onder zijn kontje te krijgen. Hij begraaft tegelijkertijd zijn gezichtje in het speelkleed . Soms beland hij door het rollen naast het kleed en als hij dan terug rolt, komt zijn hoofd dus op het laminaat terecht, zo zielig vind ik dat... Laten jullie dat gaan of ben je er steeds bij om ze terug te leggen? Naar mijn idee kan dat laatste praktisch gezien toch niet? En ja, pijn doen ze zich soms natuurlijk, maar toch...
pi_76230956
elin kruipt vanaf 7 mnd en loopt vanaf 11 mnd (lnouja loopt, losse stappen)
ik en vriendje waren veeeeeel later en hadden beide al veel meer tanden dan zij nu heeft dus ik volg dat genetische geneuzel niet
  woensdag 30 december 2009 @ 19:21:56 #41
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76232245
Annicka kroop eind juli/begin augustus, geloof ik. Dat van die losse stappen doet ze sinds deze week een beetje. Maar dat noem ik geen lopen. *streng is*

Dat van die tanden weet ik echt niet, ze had ze hier al vanaf het eind van maand vier, dacht ik. Dat vond ik heel jammer, want het was toch het einde van een baby-bekkie...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76232469
Mijn man was ruim 1 toen ie zijn 1e tand kreeg, Amber was ruim 10 maanden en Tess 6 maanden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76233881
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka kroop eind juli/begin augustus, geloof ik. Dat van die losse stappen doet ze sinds deze week een beetje. Maar dat noem ik geen lopen. *streng is*

Dat van die tanden weet ik echt niet, ze had ze hier al vanaf het eind van maand vier, dacht ik. Dat vond ik heel jammer, want het was toch het einde van een baby-bekkie...
O ja die tanden.heel snel idd
elin heeft er nog steeds maar 2, maar er staat volgens mij een hele bende op springen, ze is wat zielig, kwijlt behoorlijk en die luiers en overal bobbels en rood enzo arm ding
pi_76235914
Hij begint wel met optrekken. Maar hij staat nog niet vrij. Ook dan kan het nog even duren voordat ze lopen denk ik. We zien het wel. Uiteindelijk komt het sowieso wel goed.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_76235968
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef Tinuviel het volgende:
het ene kindje is sneller dan het andere.
Het zoontje van mijn vriendin was bijna een jaar voordat ie ging staan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 31 december 2009 @ 01:05:48 #46
12913 GreatWhiteSilence
pi_76249178
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

O ja die tanden.heel snel idd
elin heeft er nog steeds maar 2, maar er staat volgens mij een hele bende op springen, ze is wat zielig, kwijlt behoorlijk en die luiers en overal bobbels en rood enzo arm ding
Hier geen last van gekwijl en angstaanjagende luiers, gelukkig. Tand nr 5 kwam volgens mij alleen maar heel snel omdat ik een dag tevoren had gezegd dat ze nu officieel konijn was: twee boven en twee onder. Ze is dus maar voor een heel korte periode konijn geweest...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76252628
Seb kwijlt echt al maanden. Binnen 5 min zijn hele shirt onder. Maar die heeft vier tanden boven tegelijkertijd gekregen zo ton de tien maanden. Nu gaat ie voor de kiezen denk ik.
pi_76253232
De antibiotica slaat wel aan volgens mij. Hij is alweer een aantal dagen koortsvrij. Hij heeft af en toe nog wel een hoestbui, net een oud mannetje is het dan :-D
  donderdag 31 december 2009 @ 10:04:36 #49
114177 Diaan73
pi_76254065
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:10 schreef Estrys het volgende:
De antibiotica slaat wel aan volgens mij. Hij is alweer een aantal dagen koortsvrij. Hij heeft af en toe nog wel een hoestbui, net een oud mannetje is het dan :-D
Eindelijk....

Lennon heeft ook nog steeds maar 2 tanden onder en kwijlt ook veel, loop daarom een groot deel van de dag rond met een slabbetje. Ik heb nu wel het idee dat 1 van de boventanden doorkomt.
Make love, not war ☮
  donderdag 31 december 2009 @ 10:54:02 #50
12913 GreatWhiteSilence
pi_76255409
Annicka kwijlt dus echt vrijwel nooit. Dat viel onze ouders ook al op. Waarschijnlijk ga ik me zwaar zorgen maken oid, als een eventuele volgende dat wél doet...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')