normaal ben jij een taalverbeteraar, kijk eens goed naar je zinquote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat ouder dan jou he, dus niet meer zo snel
Nieuwsgierig aagje!quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe ver zitten jullie van elkaar vandaan?
Handen boven de dekens in ieder geval...
Ik ook. Alleen deze week nog. Daarna weer 2 weken naar school. Daarna 1 week vrij om me voor te bereiden op de toetsen. In die ene week heb ik wel 1 assesment en 1 herkansing. Die week daarna is het weer toetsweek.quote:
Fijn dat ie geen huilbaby is, balen van de verkoudheid. Beterschap voor beiden.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2 dagen voor tot de 4de januari, de kleine heeft er nu even wat minder zin in sinds kyllian hem aangestoken heeft met verkoudheid , hoesten, voeding eruit spugen, maar het blijft een lieve niet huilbaby
quote:Op maandag 28 december 2009 21:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
normaal ben jij een taalverbeteraar, kijk eens goed naar je zin
wij moeten ook nog boodschappen doen, ook nog vuurwerk kopen voor Twan en ons.quote:
Hark Knoflook.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef cafca het volgende:
Mark Knoflook van Diarreejere Streets......
1e en Love over Gold zijn ook het best.quote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb mijn speakers gekocht na ze getest te hebben met de eerste CD van Dire Straits.
Prima CD daarvoor. Heb gelukkig nog steeds dezelfde speakers...
das voor mij al een reden om nu niet te luisterenquote:Op maandag 28 december 2009 21:19 schreef cafca het volgende:
Mark Knoflook van Diarreejere Streets......
Welke webcam?quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer je juist voor iets ergs te behoden, voor je het weet springt je webcam aan...
We hebben geen webcam...quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer je juist voor iets ergs te behoeden, voor je het weet springt je webcam aan...
Mijn vader had vroeger altijd Alchemy in de autoquote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e en Love over Gold zijn ook het best.
Eens. Ik vind Dire Straits best leuk, maar heb wel heel vaak het idee dat ik naar dezelfde plaat zit te luisteren.......quote:Op maandag 28 december 2009 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
1e en Love over Gold zijn ook het best.
Laysa babequote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
das voor mij al een reden om nu niet te luisteren
Kan ik wel een beetje begrijpen, al vind ik die 2 albums wel anders dan de rest.quote:Op maandag 28 december 2009 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens. Ik vind Dire Straits best leuk, maar heb wel heel vaak het idee dat ik naar dezelfde plaat zit te luisteren.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |