En dan ook vrij tot 4 januari??quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Nog één dag aanwezig op het werk zijn dit jaar...
heb sinds de 16de mijn werk niet meer gezienquote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Had ook niet verwacht dat het er veel meer zouden zijnquote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik las even: " sinds mijn 16e . "quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb sinds de 16de mijn werk niet meer gezien
Ja, ik ook. Morgenquote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik las 'sinds mijn 16e... 'quote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Don't leave anything on...quote:
Heb je vakantie vanaf de bevalling? Hoe gaat het met de kleine... ik heb net nog wat lieve fotootjes gezien op de hyves van Meimeltjequote:Op maandag 28 december 2009 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen moeten er ook zijn!quote:Op maandag 28 december 2009 21:14 schreef Fred_B het volgende:
Ik moet gewoon tot en met de 31e werken
2 dagen voor tot de 4de januari, de kleine heeft er nu even wat minder zin in sinds kyllian hem aangestoken heeft met verkoudheid , hoesten, voeding eruit spugen, maar het blijft een lieve niet huilbabyquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je vakantie vanaf de bevalling? Hoe gaat het met de kleine... ik heb net nog wat lieve fotootjes gezien op de hyves van Meimeltjelief ventje.
Ja, ik ben wat ouder dan jou he, dus niet meer zo snelquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Jezus jij echoot mij echt veel te veel omg.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen moeten er ook zijn!
Toeval dat we hetzelfde lazen maar je leest er zo overheen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, ik ben wat ouder dan jou he, dus niet meer zo snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |