Nee hoor, mij niet gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik gebruik de gmail ook voor msn.
Oh, een ninjaedit zie ik net:
[..]
Hola, zeg ik dan dat je iets moet doen zoals ik doe? Gaan we een bitchfight doen? He? he? Kom dannnn...
* SolidasRock Trekt naaldhakken en pumps aan
![]()
![]()
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een pumps isquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Nee hoor, mij niet geziendaar doe ik niet aan . Overigens hoe trek je naaldhakken en pumps overelkaar aan? Of bedoel je aan de rechtervoet een pump en aan de linkervoet een naaldhak ?
Zal je vast heel mooi staan
Je kan ze volgens mij onder 1 noemer gooien , maar pumps en naaldhakken aantrekken is dubbelopquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:37 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet wat een pumps is
Edit: google zegt dat het soort instappers zijn? Ik dacht eerder aan een soort pompons zoals dezemaar dan boven de voeten...
Herkenbaar...Dat was zo ongeveer het eerste wat mnquote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef nectarientje het volgende:
Goedemorgen!
28 + 1 vandaag en het went vrij snel kan ik zeggen. Ik ben gister echt alleen wel gammel geworden van iedereen die vond dat ik dan nu wel echt bijna 30 ben
Onzin! Je bent krap de 20 voorbijquote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef nectarientje het volgende:
Goedemorgen!
28 + 1 vandaag en het went vrij snel kan ik zeggen. Ik ben gister echt alleen wel gammel geworden van iedereen die vond dat ik dan nu wel echt bijna 30 ben
Nog gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef nectarientje het volgende:
Goedemorgen!
Gebruik gewoon 1 hotmail account voor alles, en krijg nog maar 30~50 spam per week binnen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik gebruik voornamelijk mijn casema/zigoo mailadres en gebruik aliassen zodat ik meerdere emails heb die wel allemaal in zelfde adresbox komen, is veel makkelijker
quote:Op woensdag 30 december 2009 10:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben ziek. ook.
Keelpijn snotteren, dikke ogen, last van mijn buik.
Maar vooral mijn keel
Nee want het rugpijn van het liggen ik zit momenteel kachel op 20, pyjama, fleece sjaal, badjas en deken op de bankquote:Op woensdag 30 december 2009 10:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gauw weer onder de dekens kruipen
Jullie verschil is groter dan dat van onsquote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Tsssk jonkies hier. Ik ben 35.
En m'n vriendin is 25!
Owh ja, krijg je dat natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 10:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Nee want het rugpijn van het liggen ik zit momenteel kachel op 20, pyjama, fleece sjaal, badjas en deken op de bank
ik ben 20 en mijn vriend over een week 30, what's you're point?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Tsssk jonkies hier. Ik ben 35.
En m'n vriendin is 25!
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Vieze, ouwe mannetjes die met hun rimpelige vingers aan geile, jonge meisjes zitten
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef MissMSX het volgende:
Vieze, ouwe mannetjes die met hun rimpelige vingers aan geile, jonge meisjes zitten
Iedereen loopt te zeiken dat ie 30 aan het worden is. Ies toch niet erg?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik ben 20 en mijn vriend over een week 30, what's you're point?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |