Zelfde bij mij, dus ik heb mijn voor- en achternaam maar omgedraaid. Dus <achternaamvoornaam bij gmail.com>.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:03 schreef zeemonster het volgende:
Shit , ik wil een Gmail adres aanmaken en mijn voor- en achternaam zijn gewoon in gebruik. Mijn achternaam icm voornaam komt echter bizar weinig voor ben ik bang ..
En voorletter(s), gescheiden door puntjes, met achternaam?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:08 schreef zeemonster het volgende:
Omdat ik toch wel een enigzins normaal mailadres wil hebben. Zeemonster is leuk voor op Fok maar verder ook niet
Edit: Zeemonster is ook niet beschikbaar trouwens, toch maar even geprobeerd.
Ik geef het op
Of je verbreezert je naam, 4 in plaats van een a, 3 in plaats van een e, 0 in plaats van een o, 1 in plaats van een i etc.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
Puntjes zijn irritant.. mijn achternaam moet ik altijd spellen .. als er dan ook nog puntjes tussen moeten , dan weten de debielen op aarde mij nooit te mailen.
Ik ga wel wat origineels verzinnen, omdraaien [achternaam/voornaam] is ook een goede.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je verbreezert je naam, 4 in plaats van een a, 3 in plaats van een e, 0 in plaats van een o, 1 in plaats van een i etc.
Het spreekwoord gaat wel zo, maar ik probeerde je wel serieus te helpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef zeemonster het volgende:
jij helpt mij van de wal in de sloot! of ging dat spreekwoord niet zo?
Ik denk dan ook niet dat er veel mensen Anaal van achteren heten. Hoewel het wel erg toepasselijk zou zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb gewoon voorletter PUNT achternaam @ ziggo, hotmail, gmail
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dan ook niet dat er veel mensen Anaal van achteren heten. Hoewel het wel erg toepasselijk zou zijn
Karel Kontkorst? Klinkt goed. Allitereert lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Anaal is mijn Stig-naam, in het echt heet ik kontkorst
Ook wel bekend als Tinus Tarrel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:43 schreef MissMSX het volgende:
Karel Kontkorst? Klinkt goed. Allitereert lekker
Da's z'n neef denk ikquote:
Ik heb mijn live.nl al een paar jaar en heb er werkelijk nul spam op binnengekregen tot nog toe..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb voor mijn gmailaccount geen echte naam gebruikt (voorbeeld anaalisgeniaaladmiraal@gmail.com) en gebruik hem voor marktplaats en andere onserieuze en spamaantrekkende dingen. Mijn providermailadres gebruik ik voor werk of serieuze doeleinden zoals mijn huisarts of zo en daar zit mijn naam ook in de mailadres.
Mijn gmail account trekt wekenlijks 300 spammailtjes en mijn provider account nul spammailtjes per week.
Ik gebruik de gmail ook voor msn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik heb mijn live.nl al een paar jaar en heb er werkelijk nul spam op binnengekregen tot nog toe..
Ik zet nooit wat op marktplaats dus daar heb ik het niet voor nodig en een mailadres van mijn provider heb ik nog niet in gebruik genomen.
Hola, zeg ik dan dat je iets moet doen zoals ik doe? Gaan we een bitchfight doen? He? he? Kom dannnn...quote:Gelukkig hoeven we niet allemaal te doen wat een ander doet en hoef je niet perse spam binnen te krijgen
Ja daar gebruik ik nu dus mijn live adres voor en die wil ik daar ook voor blijven gebruiken . Maar goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik gebruik de gmail ook voor msn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |