Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
MiMu!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihihi ik word er wel vrolijk van. Is die paars DE paars?
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak opquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen.Dilemma..
Oh mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
En ja dat is DE paars. swatchfotooke voordat er een pauw op doodging
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
wauw wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak op
ook al eens knal roze gehad..
Zolang het matcht met mijn kledingvind ik het alleen maar verzorgt staan....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
He shit.Lag hij er helemaal af? Anders had je nog kunnen proberen het te plakken tot het een beetje uitgegroeid was.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx girlsmaar het is er al af
* Puckzzz gaat proberen iets minder hysterisch op te doen.
*AUW*quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Heb wel iets te enthousiast gesnoeid jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleur paars Puckzzz!
En je hebt je nagels flink gesnoeid!Lag er een af, of vond je t gewoon praktischer/mooier? Anyway, deze lengte staat je ook goed
He shit, dat duurt dus nog wel even voor je hier vanaf bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Wat geweldig leuk zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de auto
[ afbeelding ]
Ze staan nu ff in de olijfolie, mn nagelriemen zijn echt superdroog
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Mijn nagels nu weer eindelijk lang genoeg om ook actief mee te doen hier.
Ik zal straks eens een foto maken van mijn nagels nu...ongevijld en ongelakt.
Vanmiddag ga ik eens kliederen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Dat delete ik net uit mijn vorige postquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
Zonde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Grappig, dat wilde ik vandaag ook net gaan posten. Ik lees trouw mee, en bewonder echt elke foto die jullie posten. En ik kwijl bij elke bestelling die jullie weer doen. Maar ik ben gewoon niet zo van het posten, dus gooi ik er af en toe een vraag in en dan lees ik weer lekker verder mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb hele stevige nagels van mezelf, nog nooit gescheurd of afgebroken (afklopt).quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |