Oefenen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, echt knap dat het dan zo strak wordt.
Ik heb echt Parkinsonhandjes, maar het lukt me met wat concentratie vaak wel redelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Oefenen!
ik ben grimeur, dus heb wel een redelijk vaste hand gekweekt in de tussentijd, de foto is ook nog gemaakt voor het schoonmaken van mn knoeierij. Véél oefenen dus![]()
Oh en Mimu, ik heb een dotter, bij de action vandaan in zo'n eng *ril* knutselsetje.
Had ik laatst met matte topcoat gedaan, alleen hield een soort ovrhangend randje over? Dus wat op het stickertje gemseerd zat bleef een soort van op m'n nagel.. raar!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.
Owja daar stonden ook die leuke kerstverlichtingnagels op. Eens even verder neuzen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
Hihihihihi ik word er wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
Asami is geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
Ik doe gewoon alles op wat ik wil maar zorg wel dat het niet vloekt met mijn kleding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, Felle creme kleuren vind ik beter gaan dan felle glitters of metalics. Maar ik hoef niet naar klanten toe dus maakt het niet uit.
Maar het is wel creatief!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze eigenlijk wel geinigquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de auto
[ afbeelding ]
Ze staan nu ff in de olijfolie, mn nagelriemen zijn echt superdroog
Welke paars zit er onder trouwens? Die ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
He shit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef DarkElf het volgende:
zo heb eens even het topic doorgescrolled, en het vorige ook. Wat zijn jullie allemaal actief geweest met lakken en posten tijdens de kerst!Mooie dingen gezien, die donkere van Sjeen bijv en Mimu' s kerstnagels (oa dus) en ook, ieders smaak is anders he? , minder mooie want paars op nagels vind ik echt niet mooi
![]()
Hier heb ik eergisteren een mega afbreeknagel gehad, tot in het vlees, bloeden dus!auw! dus heb de rest maar korter gemaakt want het zag er niet uit, 9 mooie lange nagels en 1 stompje
en dat terwijl ik net een herome setje wilde kopen, french manicure. maar dat heeft nu nog geen zin want die ene nagel zal wel even duren voor hij weer lang is
Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
MiMu!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihihi ik word er wel vrolijk van. Is die paars DE paars?
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak opquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen.Dilemma..
Oh mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
En ja dat is DE paars. swatchfotooke voordat er een pauw op doodging
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
wauw wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak op
ook al eens knal roze gehad..
Zolang het matcht met mijn kledingvind ik het alleen maar verzorgt staan....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
He shit.Lag hij er helemaal af? Anders had je nog kunnen proberen het te plakken tot het een beetje uitgegroeid was.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx girlsmaar het is er al af
* Puckzzz gaat proberen iets minder hysterisch op te doen.
*AUW*quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Heb wel iets te enthousiast gesnoeid jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleur paars Puckzzz!
En je hebt je nagels flink gesnoeid!Lag er een af, of vond je t gewoon praktischer/mooier? Anyway, deze lengte staat je ook goed
He shit, dat duurt dus nog wel even voor je hier vanaf bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Wat geweldig leuk zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de auto
[ afbeelding ]
Ze staan nu ff in de olijfolie, mn nagelriemen zijn echt superdroog
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Mijn nagels nu weer eindelijk lang genoeg om ook actief mee te doen hier.
Ik zal straks eens een foto maken van mijn nagels nu...ongevijld en ongelakt.
Vanmiddag ga ik eens kliederen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Dat delete ik net uit mijn vorige postquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
Zonde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Grappig, dat wilde ik vandaag ook net gaan posten. Ik lees trouw mee, en bewonder echt elke foto die jullie posten. En ik kwijl bij elke bestelling die jullie weer doen. Maar ik ben gewoon niet zo van het posten, dus gooi ik er af en toe een vraag in en dan lees ik weer lekker verder mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb hele stevige nagels van mezelf, nog nooit gescheurd of afgebroken (afklopt).quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |