abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:34:26 #101
101884 PeRi
Allons-y!
pi_76169304
Van de H&M lakjes vind ik alleen deze leuk, gisteren was ie uitverkocht maar nu staat ie er weer bij, dus ff bij mn bestelling gegooid .

Midnight Passion
Whatever I want.
  dinsdag 29 december 2009 @ 07:39:20 #102
30252 Soempie
Procreating
pi_76169330
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
Er waren twee nagels waarbij mijn nagel bijna zichtbaar was, die heb ik geholpen met een klein beetje Coconut Kiss.. Verder ChG Carnival Lights eroverheen (en David) en dan ziet het er zo uit:

[ afbeelding ]

Het lijkt alsof er een enorme smudge zit op mijn ringvinger, maar die zit er dus niet.. Bad lighting.

(voor cleanup dus)
Dat heb je mooi gefixt!

@ Oblivion - ik vind ze echt heel gaaf. Dat kan echt wel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 29 december 2009 @ 08:23:36 #103
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76169561
@ Oblivion, ik wil eraan zitten, het ziet er te eetbaar uit .

@ Linnie, die H&M lak heb ik gekregen voor m'n verjaardag, en volgens mij is de Miss Sporty die ik laatst postte de zelfde kleur.. moet je anders ff terugzoeken! In het flesje zijn ze namelijk identiek.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_76170116
Mijn vriendin heeft me gisteren paars meegenomen van die actionlakjes.

Maar nu komt ie, ze zegt, die is wel mooi, had je gelijk in.
Maar k weet helemaal niet hoe ie uitziet, ik had hier gelezen dat ie mooi was en daarom "besteld" (zij werkt bij action) dus ik weet helemaal niet wat het is
pi_76170170
Die action lakjes zijn best leuk heb er 3 gekregen van mama, ze hadden alleen de paarse niet meer helaas.
All good things are wild and free.
pi_76170639
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 07:25 schreef PeRi het volgende:

[..]

Mooi !
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 07:39 schreef Soempie het volgende:

@ Oblivion - ik vind ze echt heel gaaf. Dat kan echt wel.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
@ Oblivion, ik wil eraan zitten, het ziet er te eetbaar uit .

Mijn zoon dacht er anders over..
Mam, vind jij het mooi? (Is vaak al geen goed teken.. )

Op naar het volgende kleurtje!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_76170696
@obli, ik vind het wel een gave combinatie
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:45:45 #108
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76170730
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

[..]

[..]

Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."
pi_76170937
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."
Ben er zelf ook nog niet over uit..
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef progje het volgende:
@obli, ik vind het wel een gave combinatie
Dank je!
pi_76171122
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:

@ Linnie, die H&M lak heb ik gekregen voor m'n verjaardag, en volgens mij is de Miss Sporty die ik laatst postte de zelfde kleur.. moet je anders ff terugzoeken! In het flesje zijn ze namelijk identiek.
Ik heb die blauwe van Miss Sporty vind de lakken alleen zooo slecht drogen dat ik ze nooit op heb.
Maar die van H&M vind ik te duur ik ga binnenkort weer TD bestellingen doen (ik wacht op de Alice en Hongkong collecties van OPI)
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:39:46 #111
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76171810
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Ik heb die blauwe van Miss Sporty vind de lakken alleen zooo slecht drogen dat ik ze nooit op heb.
Maar die van H&M vind ik te duur ik ga binnenkort weer TD bestellingen doen (ik wacht op de Alice en Hongkong collecties van OPI)
Ik vond die Miss Sporty nog wel gaan.. En jaaaaaaa Mad as a hatter. Zodra die beschikbaar is ga ik meteen bestellen .
pi_76171887
quote:
Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippen dus ben niet meer gedwongen steeds binnen 24 uur wat nieuws op te doen, dat scheelt. maar meestal ben ik na 3 dagen idd wel toe aan wat nieuws

nu china glaze medaillon opgedaan, wat een heerlijke hysterische lak

[ afbeelding ]

goeeed, ik willum ook.
pi_76172016
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik heb hele rare combo..

[ afbeelding ]

Snoepjes nagels...
ik van rare combo's
pi_76172136
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 07:34 schreef PeRi het volgende:
Van de H&M lakjes vind ik alleen deze leuk, gisteren was ie uitverkocht maar nu staat ie er weer bij, dus ff bij mn bestelling gegooid .

[ afbeelding ]
Midnight Passion
oeh die is mooi!
ging net online kijken, maar is alweer uitverkocht... Dus ik ga na het werk even naar de h&m in mijn hometown
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:58:25 #115
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76172313
Zoooo, bijgelezen

Heel mooi allemaal weer dames!

Over het niet reageren op foto's: Ik maak me daar ook wel schuldig aan Maar vaak is zo'n foto alweer een paar pagina's ervoor en dan moet ik zo heen en weer bladeren Ik zal me beteren want zelf ben ik de grootste fotospammert geloof ik
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:12:31 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76172708
Ik heb wat inspiratie opgedaan op Youtube en ga aan de slag met NieuwJaars nagels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:13:52 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_76172756
quote:
Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat op wat is dat? Behalve dan Konad offcourse .
Ici Paris XL huismerk op HEMA
En geen Konad maar de goedkope neppert van Essence
disclaimer
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:16:02 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_76172822
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
disclaimer
pi_76172940
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

En Misstique, mooi!

En props voor Daph, je ziet er bijna niks meer van

Vraagje nog, ben ik de enige die China Glaze helemaal niet zo geweldig vind? Ruby Pumps lakt goed, maar heb nog wat anderen, en dat is echt stroperige bende, of juist heel dun en als je dan nog een keer met je kwast over een stukje heen gaat, sleurt ie alle lak weer mee. Nee had er toch wel andere verwachtingen van
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:19:51 #120
149959 SQ
snelle trees
pi_76172958
quote:
Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik heb hele rare combo..

[ afbeelding ]

Snoepjes nagels...
Hail
disclaimer
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:19:53 #121
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76172959
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi is
pi_76173047
quote:
Nee je bent geen bitch, en daarnaast wordt er hier soms zoveel gepost dat het gewoon niet mogelijk is om overal op te regeren.
pi_76173114
@ Snkr, sommige CG lakjes vind ik ook niet zo fijn lakken, dat heb ik overigens met OPI of ander merk ook
Ligt denk ik net aan het soort lakje (glitter, shimmer, creme etc)
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:24:12 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_76173116
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi is
ja dabedoellik
Soms als ik ff een dagje niet online kom zit er alweer een topic vol, dat gaat gewoon serieus te hard voor me (zou je niet zeggen aan m'n postcount, maar goed )
disclaimer
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:26:52 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_76173216
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

En Misstique, mooi!

Vraagje nog, ben ik de enige die China Glaze helemaal niet zo geweldig vind? Ruby Pumps lakt goed, maar heb nog wat anderen, en dat is echt stroperige bende, of juist heel dun en als je dan nog een keer met je kwast over een stukje heen gaat, sleurt ie alle lak weer mee. Nee had er toch wel andere verwachtingen van
ligt een beetje aan de kleur... sommige lakjes zijn echt heerlijk en sommige drogen zo gruwelijk hard dat je inderdaad geen tijd krijgt om je nagel te bedekken... Vond OPI zelf wel fijner, heb nu een OPI-pakketje onderweg (hopelijk vandaag ) en ik hoop dat ze allemaal zo kek lakken
disclaimer
pi_76173315
Thanks Dames, dan ligt het gelukkig toch niet aan mij
Zat net zo te klungelen met LOL, heb Kruidvat lakken die 't nog beter doen
pi_76173317
quote:
Het is heel vaak zo dat er net een foto is gepost en dan gelijk daarna een tvp geplaatst wordt...
Bekijk dan de foto zeg er wat van en je hebt je tvp.

Dat is meer wat er bedoeld wordt.
Natuurlijk hoef je niet "overal" op te reageren, hell doe ik ook niet..
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:29:53 #128
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76173323
Hou maar op met dure paarse lakjes online te bestellen! Gewoon 20 van die cheap ass paarse bij de Action kopen voor het astronomische bedrag van ¤0.49!!

fotootje volgt, ben ff bezig
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:30:41 #129
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76173360
quote:
Nee.. en vanwege de postsnelheid reageer ik persoonlijk liever op lief en leed dan op foto's.
pi_76173395
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Hou maar op met dure paarse lakjes online te bestellen! Gewoon 20 van die cheap ass paarse bij de Action kopen voor het astronomische bedrag van ¤0.49!!

Ben benieuwd!
pi_76173412
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Puckzzz het volgende:

Shoot volgens mij hebben ze het hier bij de action niet...
Ga vandaag wel even kijken..

*nieuwsgierig is...
pi_76173631
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

En Misstique, mooi!

Ja ik heb china glaze recycle en die is behoorlijk dun en dan ga je over hetzelfde stukje heen en is alle lak weer weg, ik ben niet zo kapot van CG.
pi_76173728
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Het is heel vaak zo dat er net een foto is gepost en dan gelijk daarna een tvp geplaatst wordt...
Bekijk dan de foto zeg er wat van en je hebt je tvp.

Dat is meer wat er bedoeld wordt.
Natuurlijk hoef je niet "overal" op te reageren, hell doe ik ook niet..
Dit inderdaad. Natuurlijk hoef je niet te reageren op iedere foto maar op sommige foto's wordt nooit gereageerd. Er wordt gewoon overheen gewalst met het zoveelste TD lijstje, foto's van Scrangie (die daar overigens vast niet blij mee is) of domweg tvp's terwijl er letterlijk in de post daarvoor nog een foto gepost is.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Nee.. en vanwege de postsnelheid reageer ik persoonlijk liever op lief en leed dan op foto's.
Dat snap ik dus niet. Dit topic is er toch voornamelijk om je nagels te laten zien en die van anderen te bekijken? Leuk dat het verder ook gezellig is en dat wil ik ook graag zo houden maar drie pagina's over jeuk, dooie cavia's en andere onzin waarbij er helemaal niet op foto's gereageerd wordt storen mij enorm.
Zal wel aan mij liggen dan.
There is no love sincerer than the love of food.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 11:49:37 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_76174052
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:

Dat snap ik dus niet. Dit topic is er toch voornamelijk om je nagels te laten zien en die van anderen te bekijken? Leuk dat het verder ook gezellig is en dat wil ik ook graag zo houden maar drie pagina's over jeuk, dooie cavia's en andere onzin waarbij er helemaal niet op foto's gereageerd wordt storen mij enorm.
Nee hoor, want ik heb achter de schermen wel eens gezegd dat ik beter een dode hamster op mijn nagels had kunnen plakken dan een foto van mijn nagels posten..

Ik kon trouwens mijn blikje cola gister niet open krijgen en zulke lange nagels heb ik dan nog niet eens Ben iig nog steeds blij met ze, ze zitten er nog steeds keurig op! Zal zo ff een fotootje maken, ik hoopte op wat zon eigenlijk, maar die is ver te zoeken hier.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_76174149
Maar moet er dan altijd gereageerd worden op nagels? Ik reageer echt alleen maar op de nagels die ik ook echt mooi vind. Ik ga niet op nagels reageren dat ik ze mooi vind terwijl dat niet zo is, dat zou schijnheilig zijn. Wat moet ik dan zeggen over nagels die ik niet mooi vind?
pi_76174188
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik heb achter de schermen wel eens gezegd dat ik beter een dode hamster op mijn nagels had kunnen plakken dan een foto van mijn nagels posten..

Ik kon trouwens mijn blikje cola gister niet open krijgen en zulke lange nagels heb ik dan nog niet eens Ben iig nog steeds blij met ze, ze zitten er nog steeds keurig op! Zal zo ff een fotootje maken, ik hoopte op wat zon eigenlijk, maar die is ver te zoeken hier.
Ik gebruik de zijkant van mijn vinger of bestek o.i.d. om het lipje omhoog te krijgen.
pi_76174195
Ook ik ben geen super fan van CG. Als ik het vergelijk met OPI vind ik OPI echt veel fijner en beter.
Maar goed, heb nog maar een paar van CG en van OPI, dus misschien nog niet genoeg vergelijkingsmateriaal.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_76174262
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef tliciouz het volgende:
Maar moet er dan altijd gereageerd worden op nagels? Ik reageer echt alleen maar op de nagels die ik ook echt mooi vind. Ik ga niet op nagels reageren dat ik ze mooi vind terwijl dat niet zo is, dat zou schijnheilig zijn. Wat moet ik dan zeggen over nagels die ik niet mooi vind?
Al zeg je dat je het niet zo mooi vindt, dat is altijd nog beter dan alles maar negeren zodat iedereen hier zijn foto's voor piet snot zit te posten.
pi_76174292
quote:

[..]

Dit inderdaad. Natuurlijk hoef je niet te reageren op iedere foto maar op sommige foto's wordt nooit gereageerd. Er wordt gewoon overheen gewalst met het zoveelste TD lijstje, foto's van Scrangie (die daar overigens vast niet blij mee is) of domweg tvp's terwijl er letterlijk in de post daarvoor nog een foto gepost is.
[..]

Nee ligt niet aan jou...maare...hoest met je jeuk
pi_76174343
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef MissJ het volgende:
Ook ik ben geen super fan van CG. Als ik het vergelijk met OPI vind ik OPI echt veel fijner en beter.
Maar goed, heb nog maar een paar van CG en van OPI, dus misschien nog niet genoeg vergelijkingsmateriaal.
Ik vind het ene flesje voor het andere soms erg verschillen! Maar gemiddeld lakken de OPI's erg fijn!
pi_76174377
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Al zeg je dat je het niet zo mooi vindt, dat is altijd nog beter dan alles maar negeren zodat iedereen hier zijn foto's voor piet snot zit te posten.
Nou geloof me als we dat doen word er veel negatiefs over nagels gezegd.
  dinsdag 29 december 2009 @ 11:58:03 #142
30252 Soempie
Procreating
pi_76174382
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen. Dilemma..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_76174404
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen. Dilemma..
hangt er van af wat voor werk je doet denk ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 11:59:40 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_76174441
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik gebruik de zijkant van mijn vinger of bestek o.i.d. om het lipje omhoog te krijgen.
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de auto

Ze staan nu ff in de olijfolie, mn nagelriemen zijn echt superdroog
pi_76174477
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dat vind ik echt zó tof, zulke frenchdingesen.
moet ik toch echt eens zelf ook proberen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_76174492
Weer twee nieuwe nagellakjes gekocht van bonnen die ik nog van de Sint had
Zwart en bruin van Bourjois
pi_76174599
quote:

[..]

Ligt idd een beetje aan je baan.. Ik zit zo'n beetje in de creatieve sector dus ik lak vanalles. Als ik een presentatie heb of idd een afspraak met een klant, dan let ik er wel een beetje op . Wat doe je?

Moussy, mooi !

En fijn dat ik niet de enige ben die worstelt met sommige CGjes
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:05:21 #148
30252 Soempie
Procreating
pi_76174677

De nagels van m'n wijsvingers worden nooit lang, plus m'n duimnagel is gister afgescheurd. En ik heb ook last van studieontwijkend gedrag.
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Tof! Ik zag net op een blog van iemand ook zoiets met rode streepjes en stippen, ook al zo leuk.
pi_76174696
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hoe krijgen jullie nou zo'n rechte streep? Heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nooit.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:07:19 #150
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76174751
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Leuk!

Waarom kan ik nou nooit eens zoiets subtiels doen? Ik moet altijd maar over the top gaan. Zo ook met de Nieuwjaarsnagels die ik nu aan het doen ben. Wou vuurwerk doen, maar het loopt een beetje uit de hand
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:07:23 #151
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76174755
quote:

[..]

[..]

Ja, en ik bekijk en show ze ook. Maar ik geef liever een opstekertje aan iemand die zich kapot ergert aan haar allergie, dan dat ik op elke foto zeg: "Mooi!" of "Minder mooi!".

Maar dat zal toch persoonlijk zijn.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:09:55 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76174844
quote:

[..]

Ligt eraan, Felle creme kleuren vind ik beter gaan dan felle glitters of metalics. Maar ik hoef niet naar klanten toe dus maakt het niet uit .
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:10:11 #153
30252 Soempie
Procreating
pi_76174855
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie nou zo'n rechte streep? Heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nooit.
Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 12:12:32 #154
7074 moussy
kuttekop
pi_76174925
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.
Daar kan ik het dus echt niet mee, wordt bij mij een enorme kliederzooi Ik lak 'gewoon' , kwastje vasthouden en je nagel draaien zoals Obli wel eens uitgelegd heeft kan ik ook niet
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:12:47 #155
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76174934
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat gaaf! Niet bijzonder schokkend maar netjes! Nette uitvoering ook.
Soempie: op welk blog stond meer van dit soort?

Obli: ik vind van jouw combi ook geweldig! Leuk om te zien dat je 3 verschillende foto's er van kan maken.

Ik ga zo mijn kerstrood er maar eens afhalen. Ik twijfel nog of ik tussendoor nog een sneeuw( ) versie maak of maar meteen doorga voor oudjaarsavond.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:14:16 #156
30252 Soempie
Procreating
pi_76174985
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:15:00 #157
30252 Soempie
Procreating
pi_76175010
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:12 schreef moussy het volgende:

[..]

Daar kan ik het dus echt niet mee, wordt bij mij een enorme kliederzooi Ik lak 'gewoon' , kwastje vasthouden en je nagel draaien zoals Obli wel eens uitgelegd heeft kan ik ook niet
Wow, echt knap dat het dan zo strak wordt.
pi_76175056
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Stippies french
Ben alleen niet zo weg van de zwarte tips.

Jij was toch op zoek naar een dotter? Nog gevonden?
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Nou geloof me als we dat doen word er veel negatiefs over nagels gezegd.
Dat ligt er maar net aan hoe je het zegt. En iemands nagelvorm kan diegene natuurlijk niets aan doen. Wat erop zit wel en daar is eigenlijk altijd wel wat over te zeggen inclusief tips voor verbetering.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:19:53 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_76175194
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:12 schreef mmascha het volgende:

[..]

Wat gaaf! Niet bijzonder schokkend maar netjes! Nette uitvoering ook.
Soempie: op welk blog stond meer van dit soort?
http://nailsbyasami.blogspot.com/

Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
pi_76175223
zo heb eens even het topic doorgescrolled, en het vorige ook. Wat zijn jullie allemaal actief geweest met lakken en posten tijdens de kerst! Mooie dingen gezien, die donkere van Sjeen bijv en Mimu' s kerstnagels (oa dus) en ook, ieders smaak is anders he? , minder mooie want paars op nagels vind ik echt niet mooi

Hier heb ik eergisteren een mega afbreeknagel gehad, tot in het vlees, bloeden dus! auw! dus heb de rest maar korter gemaakt want het zag er niet uit, 9 mooie lange nagels en 1 stompje

en dat terwijl ik net een herome setje wilde kopen, french manicure. maar dat heeft nu nog geen zin want die ene nagel zal wel even duren voor hij weer lang is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 12:20:57 #161
7074 moussy
kuttekop
pi_76175233
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:

[..]

Wow, echt knap dat het dan zo strak wordt.
Oefenen!
ik ben grimeur, dus heb wel een redelijk vaste hand gekweekt in de tussentijd, de foto is ook nog gemaakt voor het schoonmaken van mn knoeierij. Véél oefenen dus

Oh en Mimu, ik heb een dotter, bij de action vandaan in zo'n eng *ril* knutselsetje.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:28:28 #162
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76175489
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef moussy het volgende:

[..]

Oefenen!
ik ben grimeur, dus heb wel een redelijk vaste hand gekweekt in de tussentijd, de foto is ook nog gemaakt voor het schoonmaken van mn knoeierij. Véél oefenen dus

Oh en Mimu, ik heb een dotter, bij de action vandaan in zo'n eng *ril* knutselsetje.
Ik heb echt Parkinsonhandjes, maar het lukt me met wat concentratie vaak wel redelijk.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:31:06 #163
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76175585
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Had ik laatst met matte topcoat gedaan, alleen hield een soort ovrhangend randje over? Dus wat op het stickertje gemseerd zat bleef een soort van op m'n nagel.. raar!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:33:20 #164
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76175679
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
Owja daar stonden ook die leuke kerstverlichtingnagels op. Eens even verder neuzen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:34:00 #165
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76175709
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is

gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:36:51 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76175814
Mooi moussy

Puckzzz het is van kitchheid mooi
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:37:06 #167
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_76175822
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]
Hihihihihi ik word er wel vrolijk van . Is die paars DE paars?
pi_76175834
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Asami is geweldig.

@Puckzzz: het is net een ontplofte pauw!
pi_76175854
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ligt eraan, Felle creme kleuren vind ik beter gaan dan felle glitters of metalics. Maar ik hoef niet naar klanten toe dus maakt het niet uit .
Ik doe gewoon alles op wat ik wil maar zorg wel dat het niet vloekt met mijn kleding.
En daarnaast verzorgde nagels met glitter zijn nog altijd mooier dan onverzorgde nagels!

(en ja ik zie hier soms ook wel iemand kijken met zo'n blik van wat heeft ze nou weer op!)
pi_76175890
quote:

[ afbeelding ]
Maar het is wel creatief!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:36 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_76175926
Puckz, ik vind ze briljant
disclaimer
pi_76175953
quote:

[ afbeelding ]
ik vind ze eigenlijk wel geinig
pi_76175973
quote:

[..]

[ afbeelding ]

pi_76175993
quote:

[ afbeelding ]
Welke paars zit er onder trouwens? Die ziet er wel goed uit.
pi_76176064
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef DarkElf het volgende:
zo heb eens even het topic doorgescrolled, en het vorige ook. Wat zijn jullie allemaal actief geweest met lakken en posten tijdens de kerst! Mooie dingen gezien, die donkere van Sjeen bijv en Mimu' s kerstnagels (oa dus) en ook, ieders smaak is anders he? , minder mooie want paars op nagels vind ik echt niet mooi

Hier heb ik eergisteren een mega afbreeknagel gehad, tot in het vlees, bloeden dus! auw! dus heb de rest maar korter gemaakt want het zag er niet uit, 9 mooie lange nagels en 1 stompje

en dat terwijl ik net een herome setje wilde kopen, french manicure. maar dat heeft nu nog geen zin want die ene nagel zal wel even duren voor hij weer lang is
He shit. Lag hij er helemaal af? Anders had je nog kunnen proberen het te plakken tot het een beetje uitgegroeid was.
  † In Memoriam † dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:04 #176
7074 moussy
kuttekop
pi_76176071
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk

En zeg niet dat het action paars is, want dan MOET ik die vandaag nog hebben!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:43:12 #177
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76176077
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hihihihihi ik word er wel vrolijk van . Is die paars DE paars?
MiMu!

En ja dat is DE paars. swatchfotooke voordat er een pauw op doodging

Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
pi_76176089
quote:

[..]

ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak op
ook al eens knal roze gehad..

Zolang het matcht met mijn kleding vind ik het alleen maar verzorgt staan....
pi_76176123
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

MiMu!

[ afbeelding ]
Oh mooi.
pi_76176167
quote:

[..]

MiMu!

[ afbeelding ]
wauw wat een mooie kleur
pi_76176172
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef progje het volgende:

[..]

ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak op
ook al eens knal roze gehad..

Zolang het matcht met mijn kleding vind ik het alleen maar verzorgt staan....
Eens.

OK, pimpelpaarse glitters met een groene french is misschien een beetje veel van het goede maar veel kleuren kunnen best hoor.
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:48:50 #182
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_76176306
quote:

[..]

Ik vind je vuurwerk wel cool hoor! Bekijk de foto maar eens op z'n kop: zo zie je echt het vuurwerk de lucht in gaan. 2010 here we come!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_76176409
Ik heb m'n Konad setje van veelsieraden.nl al binnen . Zondagavond besteld en net zat het in de bus . Supersnelle service dus! Kan alleen nog niet beginnen, want morgenavond worden m'n acrylnagels gezet en ik wil m'n nagels nog 1 dagje rust gunnen . Probeer zometeen wel 1 vinger uit, kijken of het me een beetje wil lukken.

Ik vind de vuurwerk nagels juist heel tof!! Lekker hysterisch
And so the lion fell in love with the lamb
pi_76176509
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

He shit. Lag hij er helemaal af? Anders had je nog kunnen proberen het te plakken tot het een beetje uitgegroeid was.
hij was voor meer dan de helft ingescheurd en ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:54:03 #185
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76176534
Thnx girls maar het is er al af

* Puckzzz gaat proberen iets minder hysterisch op te doen.
pi_76176586
Mooie kleur paars Puckzzz!
En je hebt je nagels flink gesnoeid! Lag er een af, of vond je t gewoon praktischer/mooier? Anyway, deze lengte staat je ook goed
pi_76176604
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx girls maar het is er al af

* Puckzzz gaat proberen iets minder hysterisch op te doen.
ik vind het zelf niet mooi maar wat ik wel knap vind is hoe je zoiets voor elkaar krijgt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:58:51 #188
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76176754
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hij was voor meer dan de helft ingescheurd en ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
*AUW*
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:59:51 #189
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76176797
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleur paars Puckzzz!
En je hebt je nagels flink gesnoeid! Lag er een af, of vond je t gewoon praktischer/mooier? Anyway, deze lengte staat je ook goed
Heb wel iets te enthousiast gesnoeid ja Maar groeit wel weer aan en voor nu is het toch wel weer ff lekker om fatsoenlijk te kunnen typen.
pi_76176818
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

He shit, dat duurt dus nog wel even voor je hier vanaf bent.
pi_76176874
Hoi dames,

Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Mijn nagels nu weer eindelijk lang genoeg om ook actief mee te doen hier.
Ik zal straks eens een foto maken van mijn nagels nu...ongevijld en ongelakt.
Vanmiddag ga ik eens kliederen
pi_76177032
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat geweldig leuk zeg
pi_76177131
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,

Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:08:05 #194
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76177162
quote:
Hoi dames,

dinsdag 29 december 2009 @ 13:08:40 #195
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_76177196
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk!
Dat delete ik net uit mijn vorige post
pi_76177533
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Leuk!
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
pi_76177861
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Zonde.
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:25:11 #198
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_76178000
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:

[..]

Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langer
Knoei
pi_76178017
quote:
Hoi dames,

Grappig, dat wilde ik vandaag ook net gaan posten. Ik lees trouw mee, en bewonder echt elke foto die jullie posten. En ik kwijl bij elke bestelling die jullie weer doen. Maar ik ben gewoon niet zo van het posten, dus gooi ik er af en toe een vraag in en dan lees ik weer lekker verder mee.

Hadden nog meer mensen een bestelling open staan bij td, die verzonden is op 11 december en nog steeds niet geariveerd is? Ik wil zo graag mijn rubby pumps en dorothy who
pi_76178297
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Loqi het volgende:

[..]

Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langer
Ik heb hele stevige nagels van mezelf, nog nooit gescheurd of afgebroken (afklopt).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')