Dat heb je mooi gefixt!quote:Op maandag 28 december 2009 22:12 schreef Daph_ het volgende:
Er waren twee nagels waarbij mijn nagel bijna zichtbaar was, die heb ik geholpen met een klein beetje Coconut Kiss.. Verder ChG Carnival Lights eroverheen (en David) en dan ziet het er zo uit:
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof er een enorme smudge zit op mijn ringvinger, maar die zit er dus niet.. Bad lighting.
(voor cleanup dus)
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:39 schreef Soempie het volgende:
@ Oblivion - ik vind ze echt heel gaaf. Dat kan echt wel.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
@ Oblivion, ik wil eraan zitten, het ziet er te eetbaar uit.
Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
[..]![]()
Mijn zoon dacht er anders over..![]()
Mam, vind jij het mooi? (Is vaak al geen goed teken..)
Op naar het volgende kleurtje!
Ben er zelf ook nog niet over uit..quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, typische reactie ja: "Nou ja, als JIJ het leuk vindt.."
Dank je!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:44 schreef progje het volgende:
@obli, ik vind het wel een gave combinatie
Ik heb die blauwe van Miss Sportyquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:23 schreef Debsterr het volgende:
@ Linnie, die H&M lak heb ik gekregen voor m'n verjaardag, en volgens mij is de Miss Sporty die ik laatst postte de zelfde kleur.. moet je anders ff terugzoeken! In het flesje zijn ze namelijk identiek.
Ik vond die Miss Sporty nog wel gaan.. En jaaaaaaa Mad as a hatter. Zodra die beschikbaar is ga ik meteen bestellenquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:06 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik heb die blauwe van Miss Sportyvind de lakken alleen zooo slecht drogen dat ik ze nooit op heb.
Maar die van H&M vind ik te duurik ga binnenkort weer TD bestellingen doen (ik wacht op de Alice en Hongkong collecties van OPI)
quote:Op maandag 28 december 2009 21:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nu ik acrylnagels heb chipt het veel minder snel godzijdank. het wordt wel rommelig bij de tips, verder weinig chippendus ben niet meer gedwongen steeds binnen 24 uur wat nieuws op te doen, dat scheelt. maar meestal ben ik na 3 dagen idd wel toe aan wat nieuws
nu china glaze medaillon opgedaan, wat een heerlijke hysterische lak![]()
[ afbeelding ]
ikquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik heb hele rare combo..![]()
[ afbeelding ]
Snoepjes nagels...
oeh die is mooi!quote:Op dinsdag 29 december 2009 07:34 schreef PeRi het volgende:
Van de H&M lakjes vind ik alleen deze leuk, gisteren was ie uitverkocht maar nu staat ie er weer bij, dus ff bij mn bestelling gegooid.
[ afbeelding ]
Midnight Passion
Ici Paris XL huismerk op HEMAquote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat op wat is dat? Behalve dan Konad offcourse.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht er anders over..![]()
Mam, vind jij het mooi? (Is vaak al geen goed teken..)
Op naar het volgende kleurtje!
Hailquote:Op maandag 28 december 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ik heb hele rare combo..![]()
[ afbeelding ]
Snoepjes nagels...
Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi isquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
Nee je bent geen bitch, en daarnaast wordt er hier soms zoveel gepost dat het gewoon niet mogelijk is om overal op te regeren.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
heb nog niet bijgelezen maar even in reactie op een stelling uit het vorige topic: laat het alsjeblieft niet zo worden dat iedereen verplicht op elke foto een compliment moet geven... Dat zie je in OUD ook en als er dan per ongeluk iemand wordt vergeten door iemand is het meteen heibel... Ik reageer op een foto als ik het mooi, apart, loik vind, maar zie het alsjeblieft niet als een belediging als ik niet reageer... of ben ik nou een bitch?
ja dabedoellikquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee het moet geen verplichting worden idd. Maar ik denk wel eens "Oooohh Leuk!!" en zeg er vervolgens niets over. Maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat als er geen commentaar komt, dat het dan niet mooi is
ligt een beetje aan de kleur... sommige lakjes zijn echt heerlijk en sommige drogen zo gruwelijk hard dat je inderdaad geen tijd krijgt om je nagel te bedekken... Vond OPI zelf wel fijner, heb nu een OPI-pakketje onderweg (hopelijk vandaagquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Misstique, mooi!
En props voor Daph, je ziet er bijna niks meer van![]()
Vraagje nog, ben ik de enige die China Glaze helemaal niet zo geweldig vind? Ruby Pumps lakt goed, maar heb nog wat anderen, en dat is echt stroperige bende, of juist heel dun en als je dan nog een keer met je kwast over een stukje heen gaat, sleurt ie alle lak weer mee. Nee had er toch wel andere verwachtingen van
Het is heel vaak zo dat er net een foto is gepost en dan gelijk daarna een tvp geplaatst wordt...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Nee.. en vanwege de postsnelheid reageer ik persoonlijk liever op lief en leed dan op foto's.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Hou maar op met dure paarse lakjes online te bestellen! Gewoon 20 van die cheap ass paarse bij de Action kopen voor het astronomische bedrag van ¤0.49!!
fotootje volgt, ben ff bezig
Shoot volgens mij hebben ze het hier bij de action niet...quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Puckzzz het volgende:
Hou maar op met dure paarse lakjes online te bestellen! Gewoon 20 van die cheap ass paarse bij de Action kopen voor het astronomische bedrag van ¤0.49!!
fotootje volgt, ben ff bezig
Ja ik heb china glaze recycle en die is behoorlijk dun en dan ga je over hetzelfde stukje heen en is alle lak weer weg, ik ben niet zo kapot van CG.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
![]()
En Misstique, mooi!
En props voor Daph, je ziet er bijna niks meer van![]()
Vraagje nog, ben ik de enige die China Glaze helemaal niet zo geweldig vind? Ruby Pumps lakt goed, maar heb nog wat anderen, en dat is echt stroperige bende, of juist heel dun en als je dan nog een keer met je kwast over een stukje heen gaat, sleurt ie alle lak weer mee. Nee had er toch wel andere verwachtingen van
Dit inderdaad. Natuurlijk hoef je niet te reageren op iedere foto maar op sommige foto's wordt nooit gereageerd. Er wordt gewoon overheen gewalst met het zoveelste TD lijstje, foto's van Scrangie (die daar overigens vast niet blij mee is) of domweg tvp's terwijl er letterlijk in de post daarvoor nog een foto gepost is.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Het is heel vaak zo dat er net een foto is gepost en dan gelijk daarna een tvp geplaatst wordt...![]()
Bekijk dan de foto zeg er wat van en je hebt je tvp.
Dat is meer wat er bedoeld wordt.
Natuurlijk hoef je niet "overal" op te reageren, hell doe ik ook niet..
Dat snap ik dus niet. Dit topic is er toch voornamelijk om je nagels te laten zien en die van anderen te bekijken? Leuk dat het verder ook gezellig is en dat wil ik ook graag zo houden maar drie pagina's over jeuk, dooie cavia's en andere onzin waarbij er helemaal niet op foto's gereageerd wordt storen mij enorm.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee.. en vanwege de postsnelheid reageer ik persoonlijk liever op lief en leed dan op foto's.
Nee hoor, want ik heb achter de schermen wel eens gezegd dat ik beter een dode hamster op mijn nagels had kunnen plakken dan een foto van mijn nagels posten..quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat snap ik dus niet. Dit topic is er toch voornamelijk om je nagels te laten zien en die van anderen te bekijken? Leuk dat het verder ook gezellig is en dat wil ik ook graag zo houden maar drie pagina's over jeuk, dooie cavia's en andere onzin waarbij er helemaal niet op foto's gereageerd wordt storen mij enorm.
Zal wel aan mij liggen dan.
Ik gebruik de zijkant van mijn vinger of bestek o.i.d. om het lipje omhoog te krijgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb achter de schermen wel eens gezegd dat ik beter een dode hamster op mijn nagels had kunnen plakken dan een foto van mijn nagels posten..![]()
Ik kon trouwens mijn blikje cola gister niet open krijgen en zulke lange nagels heb ik dan nog niet eensBen iig nog steeds blij met ze, ze zitten er nog steeds keurig op! Zal zo ff een fotootje maken, ik hoopte op wat zon eigenlijk, maar die is ver te zoeken hier.
Al zeg je dat je het niet zo mooi vindt, dat is altijd nog beter dan alles maar negeren zodat iedereen hier zijn foto's voor piet snot zit te posten.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:51 schreef tliciouz het volgende:
Maar moet er dan altijd gereageerd worden op nagels? Ik reageer echt alleen maar op de nagels die ik ook echt mooi vind. Ik ga niet op nagels reageren dat ik ze mooi vind terwijl dat niet zo is, dat zou schijnheilig zijn. Wat moet ik dan zeggen over nagels die ik niet mooi vind?
Nee ligt niet aan jou...maare...hoest met je jeukquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Natuurlijk hoef je niet te reageren op iedere foto maar op sommige foto's wordt nooit gereageerd. Er wordt gewoon overheen gewalst met het zoveelste TD lijstje, foto's van Scrangie (die daar overigens vast niet blij mee is) of domweg tvp's terwijl er letterlijk in de post daarvoor nog een foto gepost is.
[..]
Dat snap ik dus niet. Dit topic is er toch voornamelijk om je nagels te laten zien en die van anderen te bekijken? Leuk dat het verder ook gezellig is en dat wil ik ook graag zo houden maar drie pagina's over jeuk, dooie cavia's en andere onzin waarbij er helemaal niet op foto's gereageerd wordt storen mij enorm.
Ik vind het ene flesje voor het andere soms erg verschillen! Maar gemiddeld lakken de OPI's erg fijn!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:53 schreef MissJ het volgende:
Ook ik ben geen super fan van CG. Als ik het vergelijk met OPI vind ik OPI echt veel fijner en beter.
Maar goed, heb nog maar een paar van CG en van OPI, dus misschien nog niet genoeg vergelijkingsmateriaal.
Nou geloof me als we dat doen word er veel negatiefs over nagels gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Al zeg je dat je het niet zo mooi vindt, dat is altijd nog beter dan alles maar negeren zodat iedereen hier zijn foto's voor piet snot zit te posten.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb achter de schermen wel eens gezegd dat ik beter een dode hamster op mijn nagels had kunnen plakken dan een foto van mijn nagels posten..![]()
hangt er van af wat voor werk je doet denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen.Dilemma..
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de autoquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik de zijkant van mijn vinger of bestek o.i.d. om het lipje omhoog te krijgen.
dat vind ik echt zó tof, zulke frenchdingesen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb mijn dochter ingezet, we zaten in de auto
[ afbeelding ]
Ze staan nu ff in de olijfolie, mn nagelriemen zijn echt superdroog
Ligt idd een beetje aan je baan.. Ik zit zo'n beetje in de creatieve sector dus ik lak vanalles. Als ik een presentatie heb of idd een afspraak met een klant, dan let ik er wel een beetje opquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe denken jullie trouwens over nagellakjes in felle/ opvallende kleuren en werk? Ik heb nu maar french manucure op, terwijl ik veel liever m'n nieuwe groen/ blauwe lak op had gedaan of knalrood, maar voor afspraken met clienten vind ik dat niet zo kunnen.Dilemma..
Tof! Ik zag net op een blog van iemand ook zoiets met rode streepjes en stippen, ook al zo leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe krijgen jullie nou zo'n rechte streep? Heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nooit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en ik bekijk en show ze ook. Maar ik geef liever een opstekertje aan iemand die zich kapot ergert aan haar allergie, dan dat ik op elke foto zeg: "Mooi!" of "Minder mooi!".quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Natuurlijk hoef je niet te reageren op iedere foto maar op sommige foto's wordt nooit gereageerd. Er wordt gewoon overheen gewalst met het zoveelste TD lijstje, foto's van Scrangie (die daar overigens vast niet blij mee is) of domweg tvp's terwijl er letterlijk in de post daarvoor nog een foto gepost is.
[..]
Ligt eraan, Felle creme kleuren vind ik beter gaan dan felle glitters of metalics. Maar ik hoef niet naar klanten toe dus maakt het niet uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie nou zo'n rechte streep? Heb het al 100 keer geprobeerd maar het lukt me nooit.
Daar kan ik het dus echt niet mee, wordt bij mij een enorme kliederzooiquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.
Wat gaaf! Niet bijzonder schokkend maar netjes! Nette uitvoering ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow, echt knap dat het dan zo strak wordt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:12 schreef moussy het volgende:
[..]
Daar kan ik het dus echt niet mee, wordt bij mij een enorme kliederzooiIk lak 'gewoon' , kwastje vasthouden en je nagel draaien zoals Obli wel eens uitgelegd heeft kan ik ook niet
Stippies frenchquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ligt er maar net aan hoe je het zegt. En iemands nagelvorm kan diegene natuurlijk niets aan doen. Wat erop zit wel en daar is eigenlijk altijd wel wat over te zeggen inclusief tips voor verbetering.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou geloof me als we dat doen word er veel negatiefs over nagels gezegd.
http://nailsbyasami.blogspot.com/quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:12 schreef mmascha het volgende:
[..]
Wat gaaf! Niet bijzonder schokkend maar netjes! Nette uitvoering ook.
Soempie: op welk blog stond meer van dit soort?
Oefenen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wow, echt knap dat het dan zo strak wordt.
Ik heb echt Parkinsonhandjes, maar het lukt me met wat concentratie vaak wel redelijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Oefenen!
ik ben grimeur, dus heb wel een redelijk vaste hand gekweekt in de tussentijd, de foto is ook nog gemaakt voor het schoonmaken van mn knoeierij. Véél oefenen dus![]()
Oh en Mimu, ik heb een dotter, bij de action vandaan in zo'n eng *ril* knutselsetje.
Had ik laatst met matte topcoat gedaan, alleen hield een soort ovrhangend randje over? Dus wat op het stickertje gemseerd zat bleef een soort van op m'n nagel.. raar!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Daar heb je geloof ik stickertjes voor, die plak je dan een eindje van het randje af en dan kun je het randje netjes lakken. Sticker eraf en dan is het heel strak.
Owja daar stonden ook die leuke kerstverlichtingnagels op. Eens even verder neuzen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
Hihihihihi ik word er wel vrolijk vanquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Gelieve geen commentaar te leveren op deze foto, ik wéét al dat het gruwlijk is
gaat er dan ook meteen weer af... FAIL @Fireworks
[ afbeelding ]
Asami is geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://nailsbyasami.blogspot.com/
Deze onder andere (rode streepjes als je naar onder gaat). Ik was vanmorgen aan het klikken vanaf Obli's blog naar MinderMutsig naar...vanalles en nog wat...
Ik doe gewoon alles op wat ik wil maar zorg wel dat het niet vloekt met mijn kleding.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ligt eraan, Felle creme kleuren vind ik beter gaan dan felle glitters of metalics. Maar ik hoef niet naar klanten toe dus maakt het niet uit.
Maar het is wel creatief!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze eigenlijk wel geinigquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke paars zit er onder trouwens? Die ziet er wel goed uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
He shit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:20 schreef DarkElf het volgende:
zo heb eens even het topic doorgescrolled, en het vorige ook. Wat zijn jullie allemaal actief geweest met lakken en posten tijdens de kerst!Mooie dingen gezien, die donkere van Sjeen bijv en Mimu' s kerstnagels (oa dus) en ook, ieders smaak is anders he? , minder mooie want paars op nagels vind ik echt niet mooi
![]()
Hier heb ik eergisteren een mega afbreeknagel gehad, tot in het vlees, bloeden dus!auw! dus heb de rest maar korter gemaakt want het zag er niet uit, 9 mooie lange nagels en 1 stompje
en dat terwijl ik net een herome setje wilde kopen, french manicure. maar dat heeft nu nog geen zin want die ene nagel zal wel even duren voor hij weer lang is
Ik vind ze leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
MiMu!quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihihihihi ik word er wel vrolijk van. Is die paars DE paars?
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak opquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Oh mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
En ja dat is DE paars. swatchfotooke voordat er een pauw op doodging
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
wauw wat een mooie kleurquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
MiMu!
[ afbeelding ]
Mijn gel is veel te bobbelig, was een emergency repair van gechipte gel
Eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben technisch directeur, maar heb vandaag gewoon knalrode nagellak op
ook al eens knal roze gehad..
Zolang het matcht met mijn kledingvind ik het alleen maar verzorgt staan....
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
He shit.Lag hij er helemaal af? Anders had je nog kunnen proberen het te plakken tot het een beetje uitgegroeid was.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Thnx girlsmaar het is er al af
* Puckzzz gaat proberen iets minder hysterisch op te doen.
*AUW*quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Heb wel iets te enthousiast gesnoeid jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:55 schreef snkr-xxx het volgende:
Mooie kleur paars Puckzzz!
En je hebt je nagels flink gesnoeid!Lag er een af, of vond je t gewoon praktischer/mooier? Anyway, deze lengte staat je ook goed
He shit, dat duurt dus nog wel even voor je hier vanaf bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij was voor meer dan de helft ingescheurden ook een deel overdwars dus mijn halve nagel is beschadigd nu.
Wat geweldig leuk zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:59 schreef moussy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Mijn nagels nu weer eindelijk lang genoeg om ook actief mee te doen hier.
Ik zal straks eens een foto maken van mijn nagels nu...ongevijld en ongelakt.
Vanmiddag ga ik eens kliederen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb al vaker hier gepost, meestal met een klein vraagje en ik lees trouw mee.
Dat delete ik net uit mijn vorige postquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Leuk!
Met korte nagels had ook gemogen hoor.
Zonde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:15 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
I know, maar dan lak ik ze niet als ze kort zijn.
Grappig, dat wilde ik vandaag ook net gaan posten. Ik lees trouw mee, en bewonder echt elke foto die jullie posten. En ik kwijl bij elke bestelling die jullie weer doen. Maar ik ben gewoon niet zo van het posten, dus gooi ik er af en toe een vraag in en dan lees ik weer lekker verder mee.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:01 schreef -Nienna- het volgende:
Hoi dames,
Ik heb hele stevige nagels van mezelf, nog nooit gescheurd of afgebroken (afklopt).quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Als je ze dan wel lakt zijn ze vaak steviger, dan worden ze ook makkelijker langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |