quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
hoop dat ik zo het idee van medaillon te pakken heb.
[ afbeelding ]
even iets anders; ik heb dus die 3 lakjes van zoya gewonnen.
krijg ik net een mailtje of ik weet hoe ze het naar me toe moeten sturen, ze hebben nog nooit iets naar nederland verzonden![]()
Waar komt het vandaan? De Zuidpool? Ook daar hebben ze postduivenquote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
krijg ik net een mailtje of ik weet hoe ze het naar me toe moeten sturen, ze hebben nog nooit iets naar nederland verzonden![]()
ja, maar wel vaag, en een soort van schetig ook welquote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Ach ja als ze maar aankomen! toch?
3 laagjes.quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef mmascha het volgende:
Wow Mirjam! Hoeveel laagjes zijn dat?
Is paars het nieuwe rood? Drie keer paars in de OP! Ik hou ervan!
Zonde DaphBalen is dat.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:29 schreef FijieStar het volgende:
[..]
Hoe ziet die eruit? Vind geen swatch... De naam is veelbelovend
Waren de laatste foto's, heb niet verder terug gekeken..quote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef mmascha het volgende:
Zonde DaphBalen is dat.
Paarsquote:Op maandag 28 december 2009 21:41 schreef mmascha het volgende:
Zonde DaphBalen is dat.
quote:Op maandag 28 december 2009 21:45 schreef mmascha het volgende:
Ik was daar 3 weken geleden(in Maastricht). Er zat daar ook iemand nagels te stempelen. Was wel een gezellig hoekje. Ik stond in dat boek met voorbeelden te bladeren en de mevrouw achter de kraam zei: ik hoef jou er niks over te vertellen he? Mijn man keek mij aanKen jij haar? Hihi, was wel grappig. Je had erbij moeten zijn
En volgens mij was jij nou net geen fan van paars. (Of was dat iemand anders?)quote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Waren de laatste foto's, heb niet verder terug gekeken..
Oi dat is echt een toffe kleur rood, zat ook tussen de roodjes van Obli. Ik wil het.quote:Op maandag 28 december 2009 21:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier over OPI Not really a waitress heen.
sparklies altijd goedquote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
"Nieuwe" mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sparkly goodnessWel slecht op de foto te krijgen
That would be me!quote:Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef mmascha het volgende:
[..]
En volgens mij was jij nou net geen fan van paars. (Of was dat iemand anders?)
*aansluit... ik heb volgens mij niet eens paarse lakquote:
Verzenden is op hun kosten?quote:Op maandag 28 december 2009 21:38 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
ik had ze usps aangeraden, da's het enige wat ik ken via transdesign. verder wist ik het ook nietquote:Op maandag 28 december 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verzenden is op hun kosten?
Ik zou gaan voor Priority Mail. Dan heb je track & trace en is het volgens mij ook verzekerd. Of als het geen haast heeft en T&T niet zo belangrijk is First Class Mail. Heb ik ook nooit problemen mee gehad maar het is iets langer onderweg.
Zie je nu niks meer van die smudges?quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Daph_ het volgende:
"Nieuwe" mani
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sparkly goodnessWel slecht op de foto te krijgen
*foto maakt van rechterhand*quote:Op maandag 28 december 2009 22:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zie je nu niks meer van die smudges?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |