Nope.quote:Op maandag 28 december 2009 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
ABN als ik het goed heb.
Ik ken een paar rabobank automaten die dat wel doen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
Bij de Rabobank in elk geval ook niet.
Denk eigenlijk bij geen enkele automaat.
Je zou een winkel kunnen proberen (supermarkt ofzo)
quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
Rabo inderdaad, daar heb ik ook nog wel eens de keuze om 5 euro eruit te halen, maar inderdaad niet bij elke automaat.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ken een paar rabobank automaten die dat wel doen.
misschien omdat als je 15 euro wil pinnen je de beschikking moet hebben over een automaat die briefjes van 5 euro kan uitgeven? Pffffquote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
Verwarrend topic: TS wil 15 euro pinnen maar in de TT staat 5 euro!!![]()
"Oh"quote:Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
misschien omdat als je 15 euro wil pinnen je de beschikking moet hebben over een automaat die briefjes van 5 euro kan uitgeven? Pffff
Dat zeker niet, dat is wel heel uitzonderlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb weleens 15 euro gepind bij een ING automaat, maar ik weet niet of dat bij elke zo is.
Ogutteguttegut nu krijg je een punthoofd en raak je in de war?quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
Verwarrend topic: TS wil 15 euro pinnen maar in de TT staat 5 euro!!![]()
Oftewel: het topic is zinloos geweest?quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
OK ik ga dus zometeen alle automaten in de buurt langs.
echt wel, maar vaak zitten er maar een paar briefjes van 5 in ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |