Nope.quote:Op maandag 28 december 2009 20:27 schreef Dennis101 het volgende:
ABN als ik het goed heb.
Ik ken een paar rabobank automaten die dat wel doen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
Bij de Rabobank in elk geval ook niet.
Denk eigenlijk bij geen enkele automaat.
Je zou een winkel kunnen proberen (supermarkt ofzo)
quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
Rabo inderdaad, daar heb ik ook nog wel eens de keuze om 5 euro eruit te halen, maar inderdaad niet bij elke automaat.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik ken een paar rabobank automaten die dat wel doen.
misschien omdat als je 15 euro wil pinnen je de beschikking moet hebben over een automaat die briefjes van 5 euro kan uitgeven? Pffffquote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
Verwarrend topic: TS wil 15 euro pinnen maar in de TT staat 5 euro!!![]()
"Oh"quote:Op maandag 28 december 2009 20:30 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
misschien omdat als je 15 euro wil pinnen je de beschikking moet hebben over een automaat die briefjes van 5 euro kan uitgeven? Pffff
Dat zeker niet, dat is wel heel uitzonderlijk.quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb weleens 15 euro gepind bij een ING automaat, maar ik weet niet of dat bij elke zo is.
Ogutteguttegut nu krijg je een punthoofd en raak je in de war?quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef TNA het volgende:
Verwarrend topic: TS wil 15 euro pinnen maar in de TT staat 5 euro!!![]()
Oftewel: het topic is zinloos geweest?quote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Schenkstroop het volgende:
OK ik ga dus zometeen alle automaten in de buurt langs.
echt wel, maar vaak zitten er maar een paar briefjes van 5 in ofzo.quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
How did you deduce that?quote:Op maandag 28 december 2009 20:35 schreef Simplicity het volgende:
TS heeft geen 20 euro op zijn rekening?
Bij een kassiere wel, maar das geen automaatquote:Op maandag 28 december 2009 20:42 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Kun je ook in sommige automaten muntgeld pinnen
Waarom zou je geen 20 pinnen als je er 15 nodig hebt?quote:
Damn Sherlock ik heb re-spek' vor jouww jeweett!quote:Op maandag 28 december 2009 20:45 schreef Simplicity het volgende:
[..]
Waarom zou je geen 20 pinnen als je er 15 nodig hebt?
Als je perse een briefje van 5 moet hebben kan je toch beter 20 pinnen en even wisselen bij de friettent. (of een blikje fris van kopen, heb je ook 5 euro)
Het zal wel aan mij liggen dat het zo moeilijk moet
Nee, wel kauwgomballen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:29 schreef Plums het volgende:
Zijn er niet nog automaten die munten geven?
100en manieren, maar TS fietst liever zelf even de hele omgeving af, opzoek naar een automaat die briefjes van 5 uitgeeftquote:Op maandag 28 december 2009 21:05 schreef Kaza het volgende:
Schrijf het geld over naar een huisgenoot / buur/ ouders / vriend. En vraag daar vervolgens 15 euro aan.
http://player.omroep.nl/?aflID=10464568quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Damn Sherlock ik heb re-spek' vor jouww jeweett!
edit: nee serieus ik heb dus maar 15.50 nog op mijn rekening, en voordat mijn verz. eraf gaat wil ik die 15 euro hebben om te eten. dat moet vanavond nog gebeuren
en is het gelukt?quote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen huisgenoten, geen vrienden die ik kan lastig valen nu.
Rabobank.quote:Op maandag 28 december 2009 20:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil graag 15.- van mijn rekening afhalen maar bij de ING kun je alleen een meervoud van 10.- pinnen. Waar zou ik wel 15 kunnen gast-pinnen?
Tering dude. Wat doe jij voor de kost dat je nooit geld hebt? Of ben je een slacker die alleen thuis zitquote:Op maandag 28 december 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen huisgenoten, geen vrienden die ik kan lastig valen nu.
Waarom pin je niet gewoon je boodschappen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 20:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Damn Sherlock ik heb re-spek' vor jouww jeweett!
edit: nee serieus ik heb dus maar 15.50 nog op mijn rekening, en voordat mijn verz. eraf gaat wil ik die 15 euro hebben om te eten. dat moet vanavond nog gebeuren
quote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef rene29 het volgende:
Pin gewoon 20 en gooi die 5 euro door t raam.
Zal ze leren!
Het was 'savonds, bijna snachts. TS had nog iets meer dan 15 euro op zijn rekening die hij wilde hij eraf halen. Daar de volgende dag, 11 euro voor de girokwartaal-krediet én de verz. eraf zou worden getrokken.. vandaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom pin je niet gewoon je boodschappen dan?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:54 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Tering dude. Wat doe jij voor de kost dat je nooit geld hebt? Of ben je een slacker die alleen thuis zit
Bij die bij de RUG in Groningen wel! Bepaalde automaten in het centrum en in dit geval dus bij een universiteit poepen automaten wel 5 Euro uitquote:Op maandag 28 december 2009 20:28 schreef Simplicity het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |