quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
daarom ook die ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 20:04 schreef Rookert het volgende:
Woekeren? Dat is echt geen correct woordgebruik
Een Turk spelen in GTST?quote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mocht ik later werkloos worden, dan weet ik i.i.g. wat ik ga doen.
Als je tasjesdief moet je gewoon doen wat je instinct je ingeeftquote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, ik maak maar een grapje. Ik en acteren gaan niet samen.
Turken kunnen niet accepterenquote:Op maandag 28 december 2009 20:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, ik maak maar een grapje. Ik en acteren gaan niet samen.
Ze blijven gewoon proberen?quote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken kunnen niet accepteren
ECHT WELquote:Op maandag 28 december 2009 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Turken kunnen niet accepteren
Bortecinem is je zusje? Eet smakelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 20:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar ik ga er vandoor. M'n zusje heeft chocoladecake gemaakt.En het is nog warm ook.
Ik vind de zin niet echt goed klinken, maar rookert had dat al opgemerkt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
hey wikwakka2 waar blijft je commentaar op m'n woordgebruik in de tt
wilde dat spreekwoord gebruiken met woekeren erin.quote:Op maandag 28 december 2009 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind de zin niet echt goed klinken, maar rookert had dat al opgemerkt.
ik wilde je weer voor zijn, dus meteen zegegn dat Turken niet lui zijn en echte doorzetters zijn.quote:Op maandag 28 december 2009 20:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leg je nou woorden in mijn mond?
Volgens mij klopt het wel, trouwens, het woordje 'met' mist alleen nog.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wilde dat spreekwoord gebruiken met woekeren erin.
later en niet te veel proosten.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Rookert het volgende:
Ik ga even ergens anders chillen, later mensen
En we hebben prosecco in huisProost
bedankt voor de verbeteringquote:Op maandag 28 december 2009 20:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij klopt het wel, trouwens, het woordje 'met' mist alleen nog.
Je zocht gewoon een excuus om wéér over een Turkse kwaliteit op te scheppen.quote:Op maandag 28 december 2009 20:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde je weer voor zijn, dus meteen zegegn dat Turken niet lui zijn en echte doorzetters zijn.
met deze post geef je toe dat Turken talentvol zijn?quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zocht gewoon een excuus om wéér over een Turkse kwaliteit op te scheppen.
Pardon, mijn fout. Ik had kwaliteiten tussen aanhalingstekens moeten zetten.quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
met deze post geef je toe dat Turken talentvol zijn?
quote:Op maandag 28 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pardon, mijn fout. Ik had kwaliteiten tussen aanhalingstekens moeten zetten.
Hai!quote:
Farao wikwakka de tweede.quote:Op maandag 28 december 2009 20:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal aan jezelf te danken, bilmiporem.
Ga nou niet hatenquote:Op maandag 28 december 2009 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Farao wikwakka de tweede.![]()
hoe is het eigenlijk om te posten in een turkentopic, leuk?
Het gaat lekker. Je hebt schoolvakantie toch? nog leuke dingen gedaan?quote:
Mooi.quote:Op maandag 28 december 2009 20:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Het gaat lekker. Je hebt schoolvakantie toch? nog leuke dingen gedaan?
nummer raakt me eerlijk gezegd helemaal neit.quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
Bilmi, voor kippenvelnummers:
Kreeg net beetje kippenvel hierbij, cover van Ramses Shaffy![]()
Je moet ook meer kijken hoe ze zingt, uitvoering is echt uberquote:Op maandag 28 december 2009 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nummer raakt me eerlijk gezegd helemaal neit.
dat wel (bedoel gezicht enzo), maar raakt me totaal niet.quote:Op maandag 28 december 2009 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet ook meer kijken hoe ze zingt, uitvoering is echt uber
Ze klinkt wel agressief, vind ik.quote:Op maandag 28 december 2009 20:34 schreef Rookert het volgende:
Bilmi, voor kippenvelnummers:
Kreeg net beetje kippenvel hierbij, cover van Ramses Shaffy![]()
thuis zitten is ook lekker. Vakantie gaat wel hardquote:Op maandag 28 december 2009 20:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ja, heb schoolvakantie, familie en vrienden, niet speciaals en ook veel thuis gebleven. Is ook wel lekker en de laatste dagen uitrusten als het gaat lukken.
deze raakt me wel, maar ook geen kippenvel, kippenvel is vandaag uitgechakeld denk ikquote:Op maandag 28 december 2009 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ze klinkt wel agressief, vind ik.![]()
Hier krijg ik dan weer kippenvel van:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |